Ads (728x90)



က်ေနာ္လည္း အလည္ေရာက္ဖူးပါတယ္။ သူတို႕စီးပြားျဖစ္ေနတယ္ေပါ႔ဗ်ာ။ခ်မ္းသာတယ္ စည္းကမ္းေကာင္းတယ္ဆိုေတာ႕ သန္႕သန္႕ရွင္းရွင္းလွလွပပေပါ႔။အားက်စရာေတြ အမ်ားႀကီးပါ။

ဒါေပမယ္႔ ယဥ္ေက်းမႈနိမ္႔တယ္ဗ်။ က်ေနာ္တို႕ လူ႕အဖြဲ႔အစည္းမွာရွိတဲ႔ႏွစ္လိုဖြယ္ ေဖာ္ေရြတဲ႔ အၿပံဳးမ်ိဳး မ်ားမ်ားစားစားမရွိဘူး။ ရိုင္းပင္းစိတ္မ်ားမ်ားစားစားမရွိဘူး။ခင္ဗ်ားလမ္းမသိလို႕ေမးရင္ ဆိုက္ကားဆရာက
အစ သြားခ်င္တဲ႔ေနရာအထိေတာင္ ေစတနာအျပည္႔နဲ႕လိုက္ျပေပးတဲ႔ယဥ္ေက်းမႈ က်ေနာ္တို႔မွာရွိတယ္။

စကၤာပူကေတာ႔ ေငြအဓိက လူ႕ေဘာင္အဖြဲ႔အစည္းပဲ။ရုပ္ဝတၳဳသက္သက္တိုးတက္တယ္ဆိုတာ ဆုတ္ယုတ္ျခင္းပဲ။စိတ္ရဲ႕တန္ဖိုးေတြက ပိုအေရးပါတယ္ဗ်။စကၤာပူမွာ ေငြသြားရွာၾကတာလည္းမွန္တယ္။ ကိုယ္႕ဆီမွာမွ အေျခအေနမေပးေသးတာကိုး။ စကၤာပူေရာက္ျမန္မာအမ်ားစုကလည္းက်ေနာ္သိသေလာက္
ေတာ႔ ကိုယ္႔တိုင္းျပည္ကို ပိုခ်စ္ၾကတာပဲဗ်။

က်ေနာ္တို႕က သူတို႕ဘယ္ေတာမွလိုက္မမီႏိုင္တဲ႔ အားသာခ်က္ေတြရွိပါတယ္။( သူတို႕ကို က်ေနာ္တို႕ႀကိဳးစားရင္လိုက္မီရံုမက သူတို႕ထက္သာႏိုင္ပါတယ္။)စကၤာပူကေန ေလယာဥ္နဲ႕ပ်ံလာခ်ိန္
ျမန္မာျပည္ေျမပံုကို စျမင္ရတာနဲ႕ စိမ္းျမၿပီးက်ယ္ေျပာတဲ႔ လယ္ကြင္းျပင္ေတြျမင္တယ္မို႕လားဗ်ာ။
(ေႏြဆိုရင္ေတာ႔ ေရႊေရာင္လႊမ္းေနမွာေပါ႔။)အဲဒီတစ္ခုထဲနဲ႕ က်ေနာ္တို႕သာေနၿပီဗ်။က်န္တာထားလိုက္အံုး။
က်ေနာ္တို႕ အဆင္႔မီမီ စီမံခန္႔ခြဲႏိုင္တာနဲ႕ ကမၻာ႔ စပါးက်ီလို႔ေျပာတဲ႔ျမစ္ဝကၽြန္းေပၚတစ္ခုထဲနဲ႕ စကၤာပူမဟုတ္ဘူး ဘယ္အာရွႏိုင္ငံမွကိုေၾကာက္စရာမလိုတာပါ။

အာဏာရွင္စနစ္ေတြေၾကာင္႔သာ သူမ်ားေနာက္ က်ေနရတာမို႕လားဗ်ာ။အခု သီလဝါစီမံကိန္းေအာင္ျမင္ရင္လည္းၾကည္႔လိုက္ပါအံုး။ စကၤာပူကျမန္မာေတြ သီလဝါ ေအာင္ျမင္
လို႕ျပန္မလာၾကရင္ က်ေနာ္႕ကို ေျပာခ်င္တိုင္းေျပာပါဗ်ာ။သူတို႕လည္းဟိုမွာေပ်ာ္တယ္မထင္ပါနဲ႕။
သူတို႕လည္းတိုင္းျပည္မခ်စ္ၾကဘူးမထင္ပါနဲ႕။

အြန္လိုင္းမွာ ဆီးဂိမ္းနဲ႕ပတ္သက္လို႕စကၤာပူက ျမန္မာကို ရာဇဝင္ထဲမွာပဲေနမေနနဲ႕
လို႕သတိေပးသေယာင္ေယာင္ ေရးတာျခေသၤ႔က ဇီးကြက္ကိုမုဒိန္းက်င္႔တယ္ ဘာတယ္ေရးတာေတြ႕လို႔ပါ။ က်ေနာ္ေတာ႔သေဘာမတူဘူးဗ်။စကၤာပူက လုပ္ျပသြားတဲ႔ျပကြက္ေတြက ဘာမွ ထူးျခားတာမရွိပါဘူး။
က်ေနာ္ေတာ႔ ပ်င္းလို႔မၾကည္႕ေတာ႔ဘူး။ေအာ္ ဒါစကၤာပူပဲလို႕ မွတ္ထားစရာမပါဘူးထင္တာပဲ။

ယဥ္ေက်းမႈကို ျပရမယ္႔ေနရာမွာျပကိုျပရမွာပါ။ေခတ္မီေအာင္လုပ္ရမွာက သပ္သပ္ပါ။အေမရိကားမွာၿမိဳ႕
လယ္ေကာင္ထိ အင္ဒီးယန္းႀကီးေတြျမင္းစီးၿပီးဝင္ခြင္႔ရွိတာ ဘာေၾကာင္႔ျဖစ္မလဲစဥ္းစားၾကည္႕ပါ။
( ဆီးဂိမ္းမွာ တိုင္းရင္းသားရင္ေက်းမႈေတြ ပါဝင္မႈနည္းတာ က်ေနာ္လည္းစိတ္မေကာင္းတာအမွန္ပါ။ ဒါေပမယ္႔ က်ေနာ္တို႕ႀကိဳးစားရမွာေပါ႔ဗ်ာ။)

က်ေနာ္႕တစ္ေယာက္ထဲသေဘာေျပာရရင္စကၤာပူေလာက္ စာရင္းထဲမထည္႕ဘူးဗ်။တိုင္းျပည္ၾကြယ္ဝ
တယ္ဆိုတာ ေငြေၾကးဓနဥစၥာတစ္ခုထဲမဟုတ္ဘူးဗ်။ယဥ္ေက်းမႈ၊စိတ္ေအးခ်မ္းသာရွိစြာေနထိုင္ႏိုင္ဖို႕အလားအ
လာ၊ ေရေျမေတာေတာင္၊ ကိုးကြယ္ယံုၾကည္မႈ နဲ႕ potential ကိုလည္းထည္႕စဥ္းစားရပါတယ္။

(ဒါေတြမျဖစ္ႏိုင္ဘူးလို႕ျငင္းခ်င္ရင္ေတာ႕ဒီမိုကေရစီေတြဘာေတြလည္း ေျပာမေနဖို႕မလိုေတာ႔ပါ။မလုပ္ရင္
ေတာ႕မရပါဗ်ာ။) ျမန္မာေတြ အမွန္တစ္ကယ္ႏိုးၾကားၾကဖို႕ပဲလိုေနတာပါဗ်ာ။

တစ္ကယ္ေတာ႔ စကၤာပူ မ်က္ခံုးလႈပ္ေနၿပီဗ်။

Pite Tin

 Ref ; http://www.oppositeyes.info

Post a Comment

Blogger Disqus

Comment ေပးရန္ ညာဘက္ေထာင့္မွ Blogger or Facebook or Disqus ကုိႏွိပ္ပါ။

Voted This Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...