Ads (728x90)



က်ေနာ္ေရာ္နယ္ဒိုနဲ႔ မျပိဳင္ပါဘူး (လီယြန္နယ္ မက္ဆီ)
က်ေနာ္ေရာ္နယ္ဒိုနဲ႔ မျပိဳင္ပါဘူး (လီယြန္နယ္ မက္ဆီ)
လီယြန္နယ္မက္ဆီမွ သူသည္ ခရစၥတီယာႏို ေရာ္နယ္ဒိုႏွင့္ ျပိဳင္ဆိုင္ေသာ စိတ္ထား မရွိေၾကာင္းထုတ္ေဖာ္ေျပာ ၾကားလိုက္သည္။
အသက္ ၂၅ ႏွစ္ရြယ္ အာဂ်င္တီးနား တိုက္စစ္မႈးသည္ ယေန႔ည ယွဥ္ျပိဳင္မည့္ ဂ်ာမနီအသင္းႏွင့္ ပြဲမတိုင္ခင္ မီဒီယာမ်ားႏွင့္ ေတြ႔ဆံုရာတြင္ ေျပာၾကားခဲ႔ျခင္းျဖစ္သည္။

 မီဒီယာမ်ားမွ Ballon d'Or ကမာၻ႔အေကာင္းဆံုး ေဘာလံုးသမားဆုႏွင့္ ပါတ္သက္ျပီး ေသာ္လည္းေကာင္း ေရာ္နယ္ဒိုႏွင္ ့ျပိဳင္ဆိုင္မႈမ်ား ရွိသည္ ဆိုသည္မွာ ဟုတ္သလားဟု ေမးျမန္းျခင္းမ်ားအား မက္ဆီမွ ျပန္လည္ေျဖၾကားရာတြင္
" ခရစၥတီယာႏိုနဲ႔ က်ေနာ္နဲ႔ ဘာျပသနာမွ မရွိပါဘူး။ အဲဒါေတြက မီဒီယာေတြက ဖြၾကတာပါ၊ က်ေနာ္ ဘယ္တုန္းကမွ ေရာ္နယ္ဒိုနဲ႔ မျပိဳင္ပါဘူး။ သူနဲ႔ လည္းမတိုက္ခိုက္ပါဘူး။ က်ေနာ္တို႔ၾကားထဲမွာ စိတ္ဆိုးမႈေတြ မရွိပါဘူး။ ေလးစားမႈပဲရွိပါတယ္။ ဆုနဲ႔ပါတ္သက္လို႔ေတာ႔ က်ေနာ္႔ရဲ႕ အသင္းေဖာ္ ေတြျဖစ္တဲ႔ ဇာဗီ နဲ႔ အင္နီေယစတာ တို႔ကို ရေစခ်င္ပါတယ္။ သူတို႔က ႏိုင္ငံတကာအဆင့္မွာလည္း ကမာၻ႔ဖလားနဲ႔ ဥေရာပ ဖလားကို ရထားတဲ႔သူေတြပါ။ ေနာက္ျပီး ၾကီးက်ယ္တဲ႔ကစားသမားျဖစ္တဲ႔ ေရာ္နယ္ဒိုလည္း လည္း ရွိပါတယ္။ ေနာက္ျပီး ကာဆီးလက္စ္ ေရာပါပဲ။ ဒါေပမယ္႔ က်ေနာ္႔နဲ႔ ရင္းႏွီးမႈအရ က်ေနာ္႔စိတ္ကူးအရဆိုရင္ေတာ႔ ဇာဗီနဲ႔ အင္နီေယစတာ တို႔ကို ရေစခ်င္ပါတယ္" ဟု ေျပာၾကားသြားခဲ႔သည္။
Translated by : ထာ၀ရ  
www.mutdfan.com မွ ျပန္လည္ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္
Copy By : PunkGhost

Post a Comment

Blogger Disqus

Comment ေပးရန္ ညာဘက္ေထာင့္မွ Blogger or Facebook or Disqus ကုိႏွိပ္ပါ။

Voted This Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...