Ads (728x90)



ဗန္ပါစီ၏ လ်ိဳ႕၀ွက္ခ်က္ ဒိုင္ယာရီ
ဗန္ပါစီ၏ လ်ိဳ႕၀ွက္ခ်က္ ဒိုင္ယာရီ
၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ေမလ ၁၄ ရက္ေန႔

က်ေနာ္ မန္ခ်က္စတာစီးတီးဆိုတဲ႔ ေကာင္မေလး ကိုေတာ႔ ခ်စ္မိသြားပါျပီ။ က်ေနာ္တကယ္ခ်စ္သြားတာထင္တယ္။ အရင္တုန္းကေတာ႔ သူမကို ေက်ာင္းမွာေရာ အိမ္နားမွာေရာ သတိမထားမိခဲ႔ပါဘူးဗ်ာ။ နည္းအနည္းငယ္အတြင္းမွာ သူမက အရမ္းလွလာတယ္ေလ။ သူမရဲ႕ အေဖက က်ေနာ္႔ကို က်ေနာ္႔ဒဏ္ရာေတြအတြက္ ခဲြစိတ္ခေတြ ေပးေပးပါ႔မလားေတာ႔ မသိဘူးေပါ႔ေလ။ မေပးလဲဂရုမစုိက္ပါဘူး။ သူမက က်ေနာ္႔ကုိ ခိုးခိုးၾကည့္ေနတယ္လို႔ ထင္မိျပီ။ က်ေနာ္႔ရဲ႕ အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က က်ေနာ္႔ကိုေျပာတယ္။ သူ သူမရဲ႕ အိမ္ကို လြန္ခဲ႔တဲ႔ သံုးလ ေလာက္က ညစာစားဖို႔ေရာက္သြားတယ္တဲ႔။ သူကက်ေနာ္႔ကို မေျပာတာေတာ႔ အံ့ၾသတယ္ဗ်ာ။ သူမမ်ား က်ေနာ္႔အေၾကာင္း ေျပာခဲ႔ေလသလား။ အင္း သူမ က က်ေနာ္႔ကို ဘယ္သူဆိုေတာ႔ သိေရာသိပါရဲ႕လား။ အိုး...မျဖစ္ေသးဘူး သူမနဲ႔ေတာ႔ က်ေနာ္ ေသခ်ာ ေတြၾကည့္ ဦးမွပါပဲေလ။

၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဇြန္လ ၉ ရက္ေန႔
က်ေနာ္ အာဆင္နယ္ဆိုတဲ႔ ေကာင္မေလးကိုခ်စ္တယ္။ အျမဲတမ္းလဲ ခ်စ္ခဲ႔တယ္ လု႔ိထင္ပါတယ္ဗ်ာ။ က်ေနာ္သိတဲ႔ လူတိုင္းက သူမဘယ္ေလာက္လွတယ္ ဆိုတဲ႔အေၾကာင္း က်ေနာ္ကလည္း သူမကို ဘယ္ေတာ႔မွ ခြဲသြားမွာ မဟုတ္ဘူးဆိုတဲ႔ အေၾကာင္း က်ေနာ္႔ကို ေျပာၾကတာေပါ႔ဗ်ာ။ က်ေနာ္႔ရဲ႕အေဖလိုပဲ ျဖစ္ေနတဲ႔ လူၾကီးကက်ေနာ္႔ကို ေျပာခဲ႔တယ္ေလ။ က်ေနာ္႔အေနနဲ႔ အဂၤလန္မွာဆိုရင္ သူမက လြဲျပီး တျခားတစ္ေယာက္နဲ႔ တြဲဖို႔ဆိုတာ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူးတဲ႔။ က်ေနာ္လဲနားလည္ပါတယ္။ သူမရဲ႕ လွပတဲ႔ ကြင္းၾကီးရယ္ ဆြဲေဆာင္မႈေတြရယ္ ၊ လွပတဲ႔ေဘာလံုး အေတြးအေခၚေတြနဲ႔ ျပီးေတာ႔ သူမက က်ေနာ္႔ကို ခ်စ္စႏိုးနဲ႔ ကပ္ပတိန္ ဆိုျပီး ေခၚတယ္ေလ။ က်ေနာ္ သူမကို ဘယ္လို မ်ား စြန္႔ခြာႏိုင္ပါ႔မလဲဗ်ာ။

၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လ ၄ ရက္ေန႔။

က်ေနာ္ အာဆင္နယ္ဆိုတဲ႔ ေကာင္မေလးကို ခြဲသြားမွျဖစ္မယ္။ မေန႔က အာဆင္၀င္းဂါးက ေျပာတယ္တဲ႔ ဗန္ပါစီဆိုတဲ႔ ေကာင္ကို မရမက ဆြဲထားမယ္ဆိုပဲ။ အာဆင္နယ္ဟာ တကယ္႔ကပ္သီးသပ္သက္ပါပဲလား။ က်ေနာ္နဲ႔ တြဲလာတာ ၾကာျပီဆိုတာ က်ေနာ္သိပါတယ္။ နားလည္းလည္တယ္ ဒါေပမယ္႔ က်ေနာ္႔ အသက္က အခုမွ ၂၉ ႏွစ္ပဲ ရွိေသးတာ အဲေလာက္ထိ မေပးဆပ္ႏိုင္ေပါင္။ အဲဒါပဲေနမွာ သူ႔အရင္ ရည္းစားေဟာင္းေတြ ဘယ္သူလဲ ဟုိေကာင္ေတြ ဆက္စ္ တို႔ ဆာမီ တို႔ကို ထြက္ေျပးေအာင္ လုပ္လိုက္တာ အဲဒါေၾကာင့္ေနမယ္။ က်ေနာ္႔အတြက္ေတာ႔ မွန္ကန္တဲ႔ ဆက္ဆံပံုမ်ိဳးျဖစ္မယ္လို႔ မထင္ေတာ႔ဘူးဗ်ာ။ အိုး ဒါတင္ဘယ္ကမလဲ ဂ်ဴဗင္တပ္စ္ဆိုတဲ႔ အန္တိုနီရို ကြန္တီရဲ႕ ေလျပည္ထဲမွာ ၀ဲေနတဲ႔ လွပတဲ႔ ဆံႏြယ္ေလးေတြ က က်ေနာ္႔ကို မွင္သတ္ေစခဲ႔ျပီပဲ။ ႏွလံုးသားကို ဖမ္းစားႏိုင္ခဲ႔ျပီ။ ျမင္ျမင္ခ်င္းပဲ ခ်စ္မိတယ္ဆိုတာ ဒါမ်ိဳးကို ေခၚတာျဖစ္မယ္ေနာ္။ ဒါဟာ အခ်စ္စစ္မ်ားလား...?

၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လ ၁၉ ရက္ေန႔။

အာဆင္နယ္က သူမနဲ႔အတူ က်ေနာ္႔ကို ကမာၻ႔ရဲ႕ အေရွ႕ပိုင္း အာရွကို ခရီးထြက္ရေအာင္တဲ႔ လာေခၚတယ္။ အခ်စ္ေတြ ဖုန္းလြမ္းတဲ႔ ႏွစ္တစ္ႏွစ္ကို တူႏွစ္ကိုယ္ျဖတ္သန္းဖို႔ အစျပဳတဲ႔အေနနဲ႔ ဒီေႏြမွာ တို႔ေတြအတူတူ ေပ်ာ္စရာအခ်ိန္ေတြ ကုန္ဆံုးၾကဖို႔ သူမက လိုခ်င္တယ္ဆိုပဲ။ ျပီးေတာ႔ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ အခ်စ္ေတြကို အသစ္ထပ္မံျပီး ခိုင္ျမဲေစၾကမယ္တဲ႔ေလ။ က်ေနာ္႔စိတ္ထဲမွာေတာ႔ တမ်ိဴးပဲ ထင္ေနမိတယ္။ သူမက က်ေနာ္႔ကိုအေ၀းကိုေခၚသြားမွာ။ ျပီးရင္ က်ေနာ္႔ေခါင္းကို တူရြင္းနဲ႔ ရိုက္ခဲြမယ္။ ျပီးရင္ ဘယ္သူမွ က်ေနာ္႔ကို မရႏိုင္ေအာင္ က်ေနာ္႔ကို အသက္ရွင္လ်က္ၾကီး ေျမျမဳပ္ပစ္လိုက္မွာထင္တယ္။ လိုက္လို႔မျဖစ္ဘူး။ က်ေနာ္႔ရဲ႕ အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္း က်ေနာ႔ကို ေျပာခဲ႔တဲ႔ မန္စီးတီး ဆိုတဲ႔ ေကာင္မေလးက က်ေနာ္ဘယ္သူဆိုတာ သိသြားျပီ ဆိုတဲ႔ အေၾကာင္း က်ေနာ္႔ကို အဲေကာင္မေလးက ေတြ႔ခ်င္လြန္းေနျပီ ဆိုတဲ႔ အေၾကာင္းကို သူမက သိသြားလို႔ပဲျဖစ္ရမယ္။ က်ေနာ္႔ဘ၀မွာ အခုလိုေနတာဘာလဲဆိုတာ က်ေနာ္ ေသခ်ာစဥ္းစားရေတာ႔မယ္။ ဟုတ္ျပီ ယံုၾကည္မႈအျပည့္ရွိတဲ႔ မိန္းမတစ္ေယာက္ကို လိုေနတာပဲ။ တတိယေနရာအတြက္ ယွဥ္ျပိဳင္ေနမယ္႔ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ မဟုတ္ေတာ႔ဘူး။ က်ေနာ္တို႔ ေက်ာင္းမွာ အေက်ာ္ၾကားဆံုး မိန္းကေလးက က်ေနာ္႔လို လူနဲ႔ တြဲခ်င္ေနျပီေလ။ ျပီးခဲ႔တ႔ဲႏွစ္ေတြမွာ က်ေနာ္႔က်န္းမာေရးေၾကာင့္ ခဲြစိတ္မႈေတြ လုပ္ခဲ႔ရလို႔ က်ေနာ္ လူမမာပံုေပါက္ေနတာေတာင္ သူမက က်ေနာ္႔ကို ၾကိဳက္ေနတယ္တဲ႔။ သူမကို က်ေနာ္ခ်စ္လိုက္တာဗ်ာ။

၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လ ၂၀ ရက္ေန႔

မန္ခ်က္စတာ ယူႏိုက္တတ္ဆိုတဲ႔ ေကာင္မေလးကို ခ်စ္တယ္ဗ်ာ။ တကယ္ေတာ႔ အျမဲတမ္းက်ေနာ္ခ်စ္ခဲ႔တယ္ လို႔ထင္ပါတယ္။ သူမမွာ နက္ရိႈင္းမႈေတြ ေတာ္ယံုမိန္းကေလးမွာ မရွိတဲ႔ စြမ္းအင္ေတြ ရွိခဲ႔တာၾကာျပီေပါ႔။ သူမဟာ ေခါင္းမာတဲ႔ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ ဆက္ဆံဖို႔ မလြယ္ကူတဲ႔သူ လို႔ က်ေနာ္အျမဲတမ္း ထင္ခဲ႔ဖူးပါတယ္။ တကယ္ေတာ႔ အဲဒါဟာ အာဆင္နယ္နဲ႔ သူမနဲ႔ အဆင္မေျပတာေၾကာင့္ က်ေနာ္အဲလိုထင္တာပဲျဖစ္မယ္။ အာဆင္နယ္ဆိုတဲ႔ ေကာင္မေလး က အျမဲတမ္း ယူႏိုက္တတ္အေၾကာင္း မၾကိဳက္ဘူးဆိုတာခ်ည္းပဲ ေျပာေနတာကို က်ေနာ္က ၾကားရတာကိုး။ တကယ္တမ္းၾကေတာ႔ ယူႏိုက္တတ္ဆိုတဲ႔ ေကာင္မေလးက ဘာမွမမွားရွာပါဘူး။ သူမမွာ မွားယြင္းေနတာ က်ေနာ္တစ္ခုမွ မေတြ႔ပါလား။ ဒီေန႔ သူမက က်ေနာ္႔ကို စကားလာေျပာတယ္။ သူမက က်ေနာ္႔ေနာက္ လိုက္လာျပီး အဲဒီလိုလုပ္ခဲ႔တာေပါ႔။ က်ေနာ္ အာဆင္နယ္ ဆုိတဲ႔ ေကာင္မေလးနဲ႔ လမ္းမခြဲမျခင္း သူမနဲ႔ အတူတူ မရွိႏိုင္ဘူးဆိုတာ ႏွစ္ေယာက္စလံုး နားလည္ၾကပါတယ္။ က်ေနာ္ ယူႏိုက္တတ္နဲဲ႔ ေသခ်ာေဆြးေႏြးရရင္ေကာင္းမွာပဲေလ။

၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လ ၂၅ ရက္ေန႔။

ဟင့္အင္း မျဖစ္ဘူး။ က်ေနာ္တကယ္ခ်စ္တာ အာဆင္နယ္ကိုပဲ။ က်ေနာ္မွားသြားတာ။ သူမက အရမ္း ေတာ္၀င္ ဆန္တဲ႔ မိန္းကေလးပါ။ ခ်စ္စရာ ဂ်ာမနီစတိုင္နဲ႔ လူးကပ္စ္ဆိုတဲ႔ ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္ သူမရဲ႕ ဘ၀ထဲကို ေရာက္လာတယ္တဲ႔။ အဲေကာင္ေလးကလည္း သူမနဲ႔ သိကၽႊမ္းခြင့္ရတာ စိတ္လႈပ္ရွားေနတယ္တဲ႔။ ဒါေပမယ္႔ သူမက က်ေနာ္႔ကို က်ေနာ္အၾကိဳက္ဆံုး နံပါတ္ တစ္ဆယ္ကို ေပးထားဆဲပါ။ ႏွစ္သက္စရာေကာင္းေနဆဲပဲေပါ႔။ အာဆင္နယ္ကသာ က်ေနာ္႔အတြက္ မိန္းကေလးပါ။ အရင္တုန္းကတည္းက သူမ က်ေနာ္႔ကို မေကာင္းတာ မၾကံစည္ ဖူးဘူး။ အခုလဲ သူမ က်ေနာ္႔ကို အဲလိုလုပ္မွာမဟုတ္ဘူးပဲ။ အာရွကို ခရီးသြားဖို႔ က်ေနာ္လိုက္လို႔မရေတာ႔ဘူး ေနာက္က်သြားျပီပဲ။ ဒါေပမယ္႔ ဂ်ာမနီသြားဖို႔ က်ေနာ္လက္မွတ္ေတြ ၾကိဳမွာထားျပီး သူမကို အံ့ၾသသြားေအာင္ လုပ္ရင္ေကာင္းမလား....?

၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လ ၁၄ ရက္

ဟင့္အင္။ က်ေနာ္ မန္စီးတီးကိုပဲခ်စ္တာ။ က်ေနာ္ အာဆင္နယ္နဲ႔အတူ ဂ်ာမနီကို လိုက္သြားခဲ႔ပါတယ္ဗ်ာ။ ဒါေပမယ္႔ ကိုလံုး ဆိုတဲ႔ ရည္းစား ေဟာင္းေရွ႕မွာေတာင္ အဲဒီ လူးကပ္စ္ ဆိုတဲ႔ေကာင္ကို  က်ေနာ္႔ကို အခြင့္အေရးေပးတာထက္ သူမက ပိုျပီး အခြင့္အေရးေပးခဲ႔တယ္ေလ။ လူးကပ္စ္ ကသူမနဲ႔ မိနစ္ေတြအၾကာၾကီးပဲ တြဲခဲ႔တယ္ က်ေနာ္ၾကေတာ႔ ေနာက္ဆံုးမွပဲ ေတြ႔ရတယ္။ ဒါေပမယ္႔ မန္စီးတီးၾကေတာ႔ က်ေနာ္႔အေပၚမွာပဲ တစ္ခ်ိန္လံုး ေငးၾကည့္ေနခဲ႔တယ္ေလ။ "ဗန္ပါစီနဲ႔အတူတူ တြဲကစားခ်င္တယ္လို႔ ေျပာဖို႔ အရမ္းလြယ္ပါတယ္။ သူကစားတဲ႔ အသင္းတိုင္းဟာ အင္အားၾကီးလာမွာပဲ" ဆိုျပီး ကြန္ပနီက ေျပာတယ္တဲ႔။ မန္စီးတီး ကက်ေနာ္႔ကို ႏွစ္ခါေတာင္ ျပန္ျပီး အခြင့္အေရးေပးတာ က်ေနာ္ အံ့ၾသလိုက္တာဗ်ာ။ က်ေနာ္သိျပီ က်ေနာ္နဲ႔ မန္စီးတီးၾကားထဲမွာ စစ္မွန္တဲ႔ ဖူးစာတစ္ခုရွိရမယ္။ ဟုတ္တယ္ က်ေနာ္တို႔ဟာ ကံပါလာျပီးသားပဲ။ ဒါကို လက္လြတ္လို႔မျဖစ္ဘူး...။

၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လ ၁၅ ရက္ေန႔။

က်ေနာ္ မန္ခ်က္စတာ ယူႏိုက္တတ္ကိုခ်စ္တယ္။ က်ေနာ္တကယ္ခ်စ္တာပါ။ ေသာက္ရမ္းခ်စ္တာပါ။ ပိုစိုးပက္စက္ခ်စ္တာပါ။ ညတုန္းက က်ေနာ္တို႔ တညလံုး ဖုန္းေျပာခဲ႔ၾကတယ္။ ဆံုးျဖတ္ခ်က္လဲ ခ်လိုက္ျပီ။ က်ေနာ္ ေရွ႕ဆက္ေတာ႔မယ္ သူမနဲ႔အတူတူ အေ၀းကို ထြက္သြားေတာ႔မယ္။ က်ေနာ္ မေနႏိုင္ေတာ႔ဘူး။ က်ေနာ္ အာဆင္နယ္ကိုလဲ က်ေနာ္ ဆံုးျဖတ္ထားတာကို ေျပာလိုက္ျပီ။ သူမကလည္း သေဘာတူတယ္တဲ႔။ က်ေနာ္အံ့ၾသမိတယ္ဗ်ာ။ ဘာေၾကာင့္လဲ အာဆင္နယ္က ဘာေၾကာင့္ အဲဒါကို လြယ္လြယ္နဲ႔ လက္ခံခဲ႔ရတာလဲ။ ဘာျဖစ္လို႔ က်ေနာ္႔ကိုမခ်စ္ေတာ႔တာလဲဗ်ာ....။ထားပါေတာ႔ ျပီးျပီ။ ျပီးဆံုးျပီ။ ေနာက္ဆံုးေတာ႔ က်ေနာ္ တကယ္အခ်စ္စစ္နဲ႔ ခ်စ္တဲ႔ မိန္းကေလးနဲ႔ က်ေနာ္ လက္တြဲျပီး အတူတူေနခြင့္ရျပီပဲေလ။....။



Goal.com မွ ေဆာင္းပါးဆရာ George Ankers ၏ The Secret Diary of Robin Van Persie အား ဆီေလွ်ာ္ေအာင္ ျမန္မာမႈ ျပဳျခင္းသာ။
Translated by : ထာ၀ရ
www.mutdfan.com မွ ျပန္လည္ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္

Copy By : PunkGhost

Post a Comment

Blogger Disqus

Comment ေပးရန္ ညာဘက္ေထာင့္မွ Blogger or Facebook or Disqus ကုိႏွိပ္ပါ။

Voted This Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...