Ads (728x90)



က်ေနာ္ ကြင္းလယ္တိုက္စစ္ကစားႏိုင္ေသးတယ္၊ ေပါလ္စခိုးလို ေနာက္ဆြဲအလယ္လူ လုပ္ဖို႔မလိုေသးဘူး( စတီဗင္ ဂ်ာရတ္)
က်ေနာ္ ကြင္းလယ္တိုက္စစ္ကစားႏိုင္ေသးတယ္၊ ေပါလ္စခိုးလို ေနာက္ဆြဲအလယ္လူ လုပ္ဖို႔မလိုေသးဘူး( စတီဗင္ ဂ်ာရတ္)
လီဗာပူးအသင္းေခါင္းေဆာင္ စတီဗင္ဂ်ာရတ္မွ သူသည္မန္ယူကြင္းလယ္လူ ေပါလ္စခိုးကဲ႔သို႔ ေနာက္ဆြဲ အလယ္လူ အျဖစ္ကစားရန္ မလိုေသးဘဲ ကြင္းလယ္ တိုက္စစ္တြင္သာ ကစားႏိုင္ေသး ေၾကာင္းေျပာၾကားလိုက္သည္။ အသက္ ၃၂ ႏွစ္အရြယ္ဂ်ာရတ္သည္ လြန္ခဲ႔ေသာ ႏွစ္ ဇန္န၀ါရီတြင္ အနားယူရမွ ျပန္ကစားခဲ႔သည့္ ေပါလ္စခိုးကဲ႔သို႔ ကြင္းလယ္တြင္ ေနာက္ဆဲြ အလယ္လူ ပံုစံျဖင့္ ကစားသင့္သည္ ဆိုျခင္းကို ျငင္းဆန္လိုက္ျခင္းျဖစ္ျပီး ဘရန္ဒန္ေရာဂ်ာ၏ ေထာက္ခံမႈကိုလည္း သူရရွိထားေၾကာင္းဆိုခဲ႔သည္။

သတင္းေထာက္ မ်ားသို႔ ဂ်ာရတ္မွ ေျပာၾကားရာတြင္ " က်ေနာ္ အရင္လို မကစားႏိုင္ေတာ႔ဘူးလို႔ လူေတြက က်ေနာ္႔ကို ေျပာေစခ်င္ၾကာတယ္ေလ။ ဆိုလိုတာက က်ေနာ္ ကြင္းလယ္မွာ ေနာက္ဆြဲအလယ္လူ ကစားျပီး ခပ္ေႏွးေႏွးပဲ ကစားရမယ္ေပါ႔ဗ်ာ။ ဒါေပမယ္႔ က်ေနာ္႔ကိုယံုပါ။ အဲလိုမျဖစ္ႏိုင္ေသးပါဘူး။ က်ေနာ္ မန္ေနဂ်ာနဲ႔ စကားေျပာၾကည့္တယ္၊ ဘယ္ေနရာမွာ ကစားရတာ အဆင္ေျပမလဲဆိုျပီးေပါ႔။ သူကေတာ႔ က်ေနာ္႔ကို ကြင္းလယ္တိုက္စစ္ကစား သမား အေနနဲ႔ျမင္တယ္တဲ႔။ အဲဒါေကာင္းပါတယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ႔ က်ေနာ္ကလဲ ေပါက္ကြဲမႈျပင္းျပင္းနဲ႔ အားသံုးျပီး ကစားရတဲ႔ ပံုစံကို ကစားႏိုင္တယ္ေလ။ လူေတြက ေပါလ္စခုိးအေၾကာင္း ေျပာတဲ႔အခါ သူက က်ေနာ္႔ထက္ ေလးနွစ္ ၾကီးပါတယ္။ က်ေနာ္႔အသက္ ၃၃၊ ၃၄ ဆိုရင္ေတာ႔ သူ႔လိုပဲ ကြင္းလယ္မွာ အေနာက္ကို နဲနဲဆုတ္ျပီး ကစားရေကာင္း ကစားရႏိုင္ပါတယ္။ ခုခ်ိန္ထိေတာ႔ က်ေနာ္႔အတြက္ အဲအေျခအေနမျဖစ္ေသးပါဘူး။ က်ေနာ္ေျပာတာက အဲေနရာမွာ မကစားတတ္ဘူးလို႔ ေျပာတာမဟုတ္ဘူးေနာ္။ က်ေနာ္ ၂၁ ႏွစ္အရြယ္တုန္းက အဲဒီပံုစံကစားဖူးတယ္။ ဒီလာမယ္႔ရာသီသစ္မွာေတာ႔ အဲလိုမကစားရေလာက္ေသးဘူးလို႔ ေျပာတာပါ။  က်ေနာ္႔ရဲ႕ ႏွလံုးခုန္ႏႈန္းေတြ ေျပးႏႈန္းေတြ ပမာဏေတြ အားလံုးကို ေန႔တိုင္းေလ႔က်င့္ေရး ကြင္းမွာ တိုင္းတာမႈေတြရွိတယ္။ ဒါေပမယ္႔ က်ေနာ္႔ကို ေလ႔က်င့္ေပးေနတဲ႔ ၀န္ထမ္းေတြ ဘယ္သူကမွ မင္းအရင္တုန္းကကစားသလို အခုမကစားႏိုင္ေတာ႔ဘူးလို႔ လာမေျပာၾကေသးပါဘူး။ တစ္ေန႔ေန႔မွာေတာ႔ လာေျပာခ်င္ေျပာၾကမွာေပါ႔ဗ်ာ။ က်ေနာ္႔အသက္ အခု ၃၂ ႏွစ္ရွိပါျပီ။ ခဲြစိတ္မႈေတြလည္း လုပ္ခဲ႔ရပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔အခုေတာ႔ ဒဏ္ရာေတြ ေပ်ာက္ေနပါျပီ။ က်ေနာ္ ဒဏ္ရာရမႈေတြေၾကာင့္ ျပီးခဲ႔တဲ႔ ရာသီေတြမွာ ရုန္းကန္ခဲ႔ရတယ္။ ဒါေပမယ္႔ ယူရိုမွာေတာ႔ အေကာင္းဆံုး ကစားႏိုင္ခဲ႔ပါတယ္။ ယူရိုမွာ ကစားခဲ႔တဲ႔ ပံုစံအတိုင္း ရာသီသစ္ကို စတင္ခ်င္တယ္ ဒါက်ေနာ္႔ရဲ႕ အစီအစဥ္ပါ။  ဟုတ္ပါတယ္ က်ေနာ္႔မွာ ေပါင္ျခံဒဏ္ရာရွိခဲ႔ပါတယ္။ ဘာကိုမွ ဂရုမစိုက္ဘဲနဲ႔ေတာ႔ စကၠန္႔တိုင္းေလွ်ာက္ေျပးေနလို႔ မရဘူး ဆိုတာ က်ေနာ္သိပါတယ္။ ဦးေႏွာက္သံုးျပီး ကစားရမွာေပါ႔ ဘယ္အခ်ိန္မွာ ဘာလုပ္ရမယ္ဆိုတာ ထိန္းခ်ဳပ္ရမွာပါ။ က်ေနာ္ ေနာက္ထပ္ ငါးႏွစ္မွာ ဘာျဖစ္မလဲေတြး မေနပါဘူး။ အဲေလာက္ထိ မစဥ္းစားႏိုင္ပါဘူး။ အခုကစားလို႔အဆင္ေျပေနရင္ ကစားမယ္။ ႏွစ္အနည္းငယ္အတြင္းမွာ က်ေနာ္ျဖစ္ခ်င္သလို ကစားႏိုင္ဦးမယ္လို႔ေတာ႔ မထင္ပါဘူး။ အဲအခ်ိန္ၾကေတာ႔ က်ေနာ္ အနားယူခ်င္လည္း ယူမွာေပါ႔။ အခုေတာ႔ က်ေနာ္မသိဘူး။ ေလာေလာဆယ္မွာ မန္ေနဂ်ာအသစ္ကို က်ေနာ္အထင္ၾကီးတယ္။ စိတ္လႈပ္ရွားတယ္။ သူလုပ္ခ်င္တဲ႔ အစီအစဥ္ေတြနဲ႔ပတ္သက္ျပီးေပါ႔။ လီဗာပူးရဲ႕ ေတာက္ပတဲ႔ အနာဂတ္မွာ အစိတ္အပိုင္းတစ္ခုအျဖစ္ ပါ၀င္ႏိုင္ဖို႔ပဲ ေရွးရႈေနပါတယ္" စတီဗင္ ဂ်ာရတ္မွ ရွည္လ်ားစြာ သတင္းေထာက္မ်ားအား ေျပာၾကားသြားခဲ႔ျခင္းျဖစ္သည္။
Translated by : ထာ၀ရ   

Post a Comment

Blogger Disqus

Comment ေပးရန္ ညာဘက္ေထာင့္မွ Blogger or Facebook or Disqus ကုိႏွိပ္ပါ။

Voted This Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...