Ads (728x90)

အေျမာက္ပစ္ခတ္ထိန္းခ်ဳပ္မႈဌာနကိုေရာက္ေတာ့ Gun System ေတြကအသင့္ျဖစ္ေနေလၿပီ..။ ဆံျခည္တစ္မွ်င္မွမလဲြ
ေအာင္ပစ္ခတ္ႏိုင္ေသာ အစြမ္းရွိသည့္ လက္နက္စနစ္မ်ား...။ ပစ္ခတ္မႈထိန္းခ်ဳပ္စနစ္မွာ၀င္ထိုင္လိုက္ရင္း လက္နက္
ႏွင့္ပတ္သတ္သည့္ အေျခအေနမ်ားကို စစ္ေဆးလိုက္သည္..။ အားလံုးအိုေက...။

           “ ကဲ... ဆရာခ်ိဳ Aim off 10  ံ ေပးထားပါ... Warning Shot အရင္ေပးေလာက္တယ္”
           “ဟုတ္ကဲ့ G.O”

ေရတပ္မ်ား၏ထံုးစံတြင္ ေရယာဥ္ေပၚတက္ေရာက္စစ္ေဆးရန္အတြက္ ခ်ဥ္းကပ္စဥ္ ေမာင္းေျပးျခင္း အေၾကာင္းမျပန္
ျခင္းမ်ားရွိပါက ပထမတစ္ခ်က္ကို ေက်ာ္ပစ္ျခင္း သို႔မဟုတ္ ေဘးနံသို႔ ခြာပစ္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ရသည္။ သတိေပးျခင္း
သေဘာမ်ိဳးျဖစ္သည္.။ ထို႔အတြက္ အေျမာက္ထိန္းခ်ဳပ္မႈ ကိရိယာကို ကိုင္ကာ.. Manual ေျပာင္း၍ ဘယ္ညာအထက္
ေအာက္ ကစားလိုက္သည္။ ပဲ့စင္သို႔ အသင့္ျဖစ္ေၾကာင္း Manual ကိုင္ထားေၾကာင္း သတိေပးျခင္းလဲျဖစ္သည္.....။

ပံုမွန္ အျပန္အလွန္ဆက္သြယ္၍ရေသာ္လည္း အဆိုပါ Intercom မွာပ်က္ေနေသာေၾကာင့္ အသံသားၾကားရသည္ျပန္
ေျပာ၍မရ။ ထို႔ေၾကာင့္ လတ္တေလာ အေရးေပၚအေနႏွင့္ အေျမာက္ကို ဘယ္ညာ ေရႊ႔ေပးျခင္းျဖင္ သတင္းမရေၾကာင္း
သို႔ မျဖစ္ႏိုင္ေၾကာင္း အထက္ေအာက္ေရႊ႕ေပးျခင္းျဖင့္ သတင္းရေၾကာင္း စသည္ျဖင့္ အခ်က္ျပျခင္းမ်ားျပဳလုပ္ရသည္။
သိပ္မၾကာမီွ ရက္ပိုင္းတြင္ သေဘၤာႏွစ္္လည္ျပင္ဆင္ေရးအတြက္ ျပန္ရေတာ့မည္ျဖစ္ကာ ဒါေတြအကုန္ျပန္ျပင္ရမည္ပင္
ထိုအခ်ိန္မွာပင္ သေဘၤာအျမန္ႏႈန္းတက္လာသည္ကို သတိထားလိုက္မိသည္..။ ေျပးၿပီထင္သည္..။ ေရဒါဖန္သားျပင္မွ
ပစ္အစက္ကို ၾကည့္ရတာ အားမရသျဖင့္ မ်က္ျမင္ေျပာင္းလိုက္သည္.. အေျမာက္တြင္တပ္ဆင္ထားေသာ ကင္မရာမွေန
ၾကည့္ျခင္းျဖင့္သည္ အနီးကပ္ရန္သူကို ပိုမိုခ်ိန္တြယ္ရလြယ္ကူသျဖင့္ ထိုအတိုင္းသံုးသည္ကမ်ားသည္..။ မ်က္ျမင္ရေတာ့
ထိုေလွမွာ ေျပးေနတာ ေသခ်ာေပၿပီ မီးခိုးမ်ား မဲထြက္ေနေအာင္ စက္ကုန္ေမာင္းေနသည္ေလ။ ဒီေလာက္ဆိုေသခ်ာၿပီ
က်ည္ထိုးသည့္ ခလုတ္ကို ဖိႏွိပ္ခ်လိုက္သည္။ေလဖိအားသံုး က်ည္ထိုးစနစ္ ျဖစ္သည့္အတြက္ ရႈး ဒုန္း ဟုေသာ အသံႏွင့္
အတူ သေဘၤာမွ အနည္းငယ္တုန္သြားသည္။ က်ည္ထိုးၿပီး၍မွ မၾကာ
    
            “ Warning Shot, 1Round, Fire”

သတိေပးသည္အေနႏွင့္ တစ္ခ်က္ပစ္ရန္ အမိန္႔ရေလၿပီ။ ပစ္မွတ္ကို တိုက္ရိုက္ခ်ိန္တြယ္လိုက္သည္. ဒဲ့ခ်ိန္ေသာ္လဲ ၁၀ ံ
လႊဲေပးထားသျဖင့္ ေဘးသို႔သာက်မည္ေလ... ။ ထို႔ေနာက္ အပစ္ခလုတ္ကို ဖတ္ခနဲ ဖိႏွိပ္၍ ျပန္လႊတ္လိုက္သည္.. ဒါက
ေလ့က်င့္သားျပည့္၀မွသာ စက္အေျမာက္တစ္လက္ကို တစ္ေတာင့္ထဲ ပစ္ဖို႔ဆိုတာ သိပ္လြယ္တာမဟုတ္ပါ။ သို႔ေသာ္..
ေလ့က်င့္ခန္းအေနႏွင့္ အေတာင့္ (၅၀၀) နီးပါးပစ္ခတ္ၿပီးေသာ သူတစ္ေယာက္အတြက္က သိပ္မခက္ခဲ..။ အုန္း ခနဲ႔ က်ည္
တစ္ေတာင္က လွစ္ခနဲ ေျပးထြက္သြားသည္ က်ည္သြားရာလမ္းေၾကာင္းကို Tracerပါသျဖင့္ ျမင္ေနရေလသည္......။
ပစ္မွတ္ေလွ၏ နံေဘး ကိုက္(၁၀၀) ခန္႔တြင္ ၀ုန္းခနဲ႔ က်ေရာက္ေပါက္ကြဲသြားသည္ကို ျမင္ရသည္။ ထို႔ေနာက္ အေျမာက္
ကို မူလေနရသို႔ျပန္ပို႔လိုက္သည္။ ဒီတစ္ေခါက္က မွန္ေအာင္ ပစ္ရေတာ့မယ္ဆိုေတာ့ zero setting ကိုျပန္ခ်ိန္ရမည္ေလ။

သို႔ေသာ္ပစ္ရန္မလိုေတာ့ ေလွက မီးခိုးေတြရပ္သြားေလၿပီ။ စက္ရပ္လိုက္သည္သေဘာေပါ့။ ဒါဆိုရင္ေတာ့ ေလွသိမ္းတပ္
ဖြဲ႔အလွည့္ေရာက္ၿပီး အေျမာက္ပစ္ခတ္မႈစနစ္ကို လႊဲေပးလိုက္ရင္း ေလွသိမ္းတပ္ဖြဲ႔ရွိရာကို ေျပးရေတာ့သည္။ လမ္းတြင္
ဆက္သြယ္ေရးစစ္သည္က လမ္းေလွ်ာက္စကားေျပာစက္လာေပးသည္။ အင္းဒါဆို ကပ္ခြာေပါ့ဟုေတြးမိသည္။ ကပ္ခြာ
ဆိုတာက ေလွသိမ္းစဥ္တြင္ ကပ္၍ ႀကိဳးမခ်ည္ပဲ ေလွသိမ္းတပ္ဖြဲ႔ကို ခုန္တက္ေစကာ ခ်က္ခ်င္းျပန္ခြာသည္စနစ္ျဖစ္သည္
တဖက္ေလွမွျပန္လည္ခုခံႏိုင္သည္ဟုယူဆလွ်င္ သံုးေသာစနစ္ျဖစ္သည္။ ေရယာဥ္၏ အေျမာက္မ်ားမွ ကပ္လ်က္အေန
အထားျဖင္ ပစ္ခတ္ရန္မျဖစ္ႏိုင္ ခုခံမႈရွိက ေလွသိမ္းတပ္ဖြဲ႔ကိုအျမန္ျပန္လည္စုဖြဲ႔၍ ေလွေပၚမွခ်က္ျခင္းခုန္ခ်ရသည္...။

မိမိေလွသိမ္းတပ္ဖြဲ႕ ကင္းလြတ္ရာ ေရာက္ၿပီဆိုသည္ႏွင့္ ထိုေလွကို ပစ္ခတ္ႏွစ္ျမဳပ္ပစ္သည့္ စနစ္ျဖစ္သည္။  ေလွသိမ္း
တပ္ဖြဲ႕ကေတာ့ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနေလၿပီ။ လက္ထဲမွ စကားေျပာစက္ကို ေထာင္ျပလိုက္ေတာ့ G-3 ကိုင္ စစ္သည္ႏွစ္ဦး
ခ်က္ျခင္းေျပးဆင္းသြားသည္။ ခုန္ဆင္းခုန္တက္လုပ္မည္ဆိုလွ်င္ G-3 အေလးခ်ိန္ႏွင့္ အလ်ားက လြတ္လပ္ျခင္းမရွိ..
ဒါေၾကာင့္ ပိုမိုေပါ့ပါးေသးငယ္သည့္ BA-94ႏွင့္သြားေရာက္လဲလွယ္ျခင္းျဖစ္သည္။ အားလံုးကို က်ည္ထုိးခိုင္းၿပီး အသင့္
ေနရာယူခိုင္းထားလိုက္သည္။ တစ္ပြဲတစ္လမ္းေတာ့ ႏြဲရေတာ့မည္ထင္သည္။

မၾကာလိုက္ေသာ အခ်ိန္တြင္ပင္သေဘာၤဦးကေလွကိုေဘးနားမွဓားလြယ္ခုတ္ျဖတ္တိုက္လိုက္သည္.။ ေဘးျခင္းယွဥ္မိ
သြားစဥ္မွာပင္ ေလွသိမ္းတပ္ဖြဲ႔မွာ ေၾကာင္ရိုင္းမ်ားအလား လႊားခနဲ႔ ခုန္တက္က တဖက္ေလွေပၚတြင္ ေနရာယူၿပီးျဖစ္
ေနေလေတာ့သည္။ ေနရာယူၿပီးသည္ကိုေတြ႕သည္ႏွင့္ သေဘၤာကခ်က္ခ်င္းျပန္ခြာသြားေတာ့သည္။ ဗိုလ္ႀကီးမိုးယံထက္
တစ္ေယာက္ အေျခအေနကို ေစ့ငုလိုက္သည္ မိမိတို႔ေနရာယူထားတာက Water Breakerေခၚ ကုန္းပတ္ေပၚ လိႈင္းတက္
လာလွ်င္ ေလွ၀မ္းထဲ ေရမ၀င္ေအာင္ ကာထားသည့္ေနရာတြင္ျဖစ္သည္။  ေလွတည္ေဆာက္ပံု ပံုစံအရ သံုးဖြဲ႔ခြဲစီးနင္းရ
မည့္ ပံုစံ..။ ဒါေၾကာင့္ ႏွစ္ေယာက္တစ္ဖြဲ႔စီခြဲ၍ သြားရမည့္ လမ္းေၾကာင္းမ်ားကို ညႊန္ျပလိုက္သည္.။ ကိုယ္တိုင္လည္း..
အေျခအေနကို ေလ့လာရင္း က်ည္ကြယ္မ်ားကို အသံုးျပဳရင္း ပဲ့စင္ဆီသို႔ ခ်ဥ္းကပ္လိုက္သည္.။ ေလွတစ္စီး၏ အသက္က
ပဲ့စင္ေလ. ပဲ့စင္ရသြားလွ်င္ ေလွကိုထိန္းခ်ဳပ္ၿပီး လိုသလိုေမာင္းႏွင္ႏိုင္သည္ေလ...။

ပဲ့စင္၀င္ေပါက္ကိုေရာက္ေတာ့ ေအာက္ဆင္းသည့္တစ္ေပါက္ႏွင့္ အေပၚတက္သည္ အေပါက္တစ္ေပါက္ထပ္ေတြ႕သည္။
ဒီလိုဆိုရင္ အင္ဂ်င္ခန္းကို၀င္သည့္အေပါက္က ေနာက္မွာမဟုတ္ အင္ဂ်င္ခန္းထဲ၀င္ဖို႔က်ေတာ့လဲ အေပၚက ဆင္းလာမည့္
ရန္ရွိသည္..။ အေပၚကိုတက္ဖို႔က်ေတာ့လဲ ေအာက္ကတက္လာပါက ေနာက္ေက်ာမလံု။ တစ္ေယာက္တစ္ေနရာဆီသြား
ဖို႔ကလည္း အႏၱရာယ္မ်ားလွသည္.။ မိမိက ပစၥတိုႏွင့္ဆိုေတာ့ အလြယ္တကူပစ္ႏိုင္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အတူပါလာေသာ....
စစ္သည္ကို ထိုေနရာတြင္ ေနရာယူထားရန္ အေနာက္ဖက္တြင္ အင္ဂ်င္ခန္း၀င္ေပါက္မရွိလွ်င္ အင္ဂ်င္ခန္း သိမ္းရမည့္
တာ၀န္ေပးလိုက္သည့္ ႏွစ္ဦးေရာက္လာလွ်င္လမ္းေၾကာင္းျပၿပီးလိုက္လာရန္ အခ်က္ျပၿပီး ပစၥတိုႏွစ္လက္လံုးကိုဆြဲထုတ္
၍ လံုၿခံဳေရးခလုတ္ဖြင့္လိုက္ၿပီး အေပၚတက္ရမည့္လမ္းေၾကာင္းအတိုင္း တက္သြားလိုက္သည္။ အေပၚတြင္ေတာ့ ေနာက္
ထပ္တံခါးတစ္ခ်ပ္ ဆြဲဖြင့္လိုက္ၿပီး ပစၥတိုႏွင့္ ဟိုဒီထိုးခ်ိန္လိုက္သည္ ဘယ္သူမွမရွိ ရွင္းသည္။ ထိုေနာက့္အသင့္အေနအထား
ႏွင့္ပစၥတိုကိုခ်ိန္ရင္း အထဲကိုလွမ္း၀င္လိုက္သည္။ စိတ္ထဲမွာထင့္ခနဲျဖစ္သြား၍ အေပၚသို႔ ထိုးခ်ိန္လိုက္စဥ္ မဲမဲရိပ္တစ္ခုက
၀ုန္းခနဲ ခုန္ဆင္းခ်လာသည္။

Post a Comment

Blogger Disqus

Comment ေပးရန္ ညာဘက္ေထာင့္မွ Blogger or Facebook or Disqus ကုိႏွိပ္ပါ။

Voted This Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...