Ads (728x90)




တနလၤာည ယူႏိုက္တက္ (၀-၀) ခ်ယ္လ္ဆီး သေရက်ခဲ့သည့္ ပြဲစဥ္မွ တိုက္စစ္မွူး ၀ိန္းရြန္နီ၏ ေၿခစြမ္းကို ေက်နပ္အားရမိေႀကာင္း နည္းၿပ ေဒးဗစ္မိုရက္စ္က ထုတ္ေဖာ္ ခ်ီးက်ဴးလိုက္သည္။

ယခုရာသီ မန္ခ်က္စတာ ယူႏိုက္တက္ အတြက္ ပထမဦးဆံုး ပထမ-လိုင္းအပ္တြင္ ပါ၀င္ ပြဲထြက္ခြင့္ ရခဲ့သည့္ ရြန္နီကို ေဒးဗစ္မိုရက္စ္က ပထမဦးဆံုး အႀကိမ္ ခ်ီးမြန္းခန္း ဖြင့္လိုက္သည့္ ထုတ္ေဖာ္စကားလည္း ၿဖစ္ခဲ့သည္။

မိုရက္စ္က “ရြန္နီရဲ့ ေၿခစြမ္းနဲ့ ပတ္သက္ၿပီး ကြ်န္ေတာ္ အလြန္ အားရေက်နပ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီလို ခ်ီးက်ဴးစကားေတြ ဘယ္ႏွႀကိမ္ ထပ္ေၿပာေနရမလဲဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္ မသိေတာ့ပါဘူး။ သူဟာ ေလ့က်င့္ေရး အစီအစဥ္ေတြမွာလည္း သိပ္ေကာင္းမြန္ခဲ့ပါတယ္။ ဘယ္သူမဆို သူကစားေနတာကို ႀကည့္ၿပီး သူ့ကို ခ်ီးက်ဴးမိႀကလိမ့္မယ္လို့ ကြ်န္ေတာ္ ထင္ပါတယ္။

မိနစ္(၆၀) ေလာက္ပဲ ကစားရမယ္လို့ သူ့ကို ကြ်န္ေတာ္ ေၿပာထားခဲ့ေပမယ့္ သူကေတာ့ အေကာင္းဆံုး ပံုစံေတြ ၿပသႏိုင္ခဲ့ၿပီး ကြ်န္ေတာ္တို့ လိုခ်င္ေနတဲ့ သူ့ပံုစံကို ၿပန္ရခဲ့ပါတယ္။

လက္ရွိအခိုက္အတန့္မွာ ၀ိန္းရြန္နီဟာ အေပါင္းလကၡဏာေဆာင္တဲ့ စိတ္ဓါတ္ေတြ ရရွိေနၿပီးလို့ ကြ်န္ေတာ္ ထင္ပါတယ္။ သူတစ္ခုခု ေၿပာင္းလဲဖို့ လိုေနတယ္လို့ ကြ်န္ေတာ္ မထင္မိပါဘူး။ ဒီည ကစားခဲ့တဲ့ သူ့ရဲ့ ေၿခစြမ္းက ၿပီးၿပည့္စံုတယ္လို့ ကြ်န္ေတာ္ ထင္မိပါတယ္ ဒီည သူ့ရဲ့ လွူပ္ရွားမူ့က သူဘာေတြ ရည္မွန္းထားသလဲ ဆိုတာကို ၿပသခဲ့တာလို့ ကြ်န္ေတာ္ ထင္မိပါတယ္” ဟု့ ရြန္နီကို ခ်ီးက်ဴး ေၿပာႀကားခဲ့သည္။

Admin Team


By :
Football Myanmar

Post a Comment

Blogger Disqus

Comment ေပးရန္ ညာဘက္ေထာင့္မွ Blogger or Facebook or Disqus ကုိႏွိပ္ပါ။

Voted This Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...