Ads (728x90)


ခ်စ္သူ ျဖစ္တာ ရက္ပိုင္းပဲ ရွိေသးတဲ့ သူနဲ႕ ကၽြန္မ
shopping ထြက္တုန္း အက်ၤ ီတစ္ထည္ကို ေတာ္ေတာ္ေလး ႀကိဳက္မိတယ္။
အက်ၤ ီေပၚက ေစ်းႏႈန္းကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးကို ေစ်းႀကီးေနတယ္။
ကၽြန္မ မသိမသာ ျပန္ခ်ထားလိုက္ေပးမယ့္ သူက ကၽြန္မကို
` သြား...စမ္းၿပီး ၀တ္ၾကည့္လိုက္ပါလား... ´
အက်ၤ ီနဲ႕ အတူ ကၽြန္မ ကိုအ၀တ္လဲတဲ့အခန္းထဲ အတင္းတြန္းပို႔တယ္။
အက်ၤ ီလဲၿပီး ထြက္လာေတာ့ သူက
` ခ်စ္နဲ႕ အရမ္းလုိက္တာပဲ...´
ေျပာၿပီးတာနဲ႕ သူ႔ မ်က္လံုးေတြက ေဘးပတ္၀န္းက်င္
ကို အကဲခတ္လိုက္တယ္။
`ခ်စ္...ဆုိင္ထဲမွာ ဘယ္သူမွ မရွိတုန္း ကိုယ္တုိ႔ေျပးရေအာင္´

ကၽြန္မ ျငင္းဖုိ႔ အခ်ိန္ေတာင္ မရလုိက္ပါဘူး။ သူ ကၽြန္မ လက္ကို အတင္းဆြဲၿပီး
ေျပးေတာ့တာပါပဲ။ ကၽြန္မ သူ႔ေနာက္ကို တေကာက္ေကာက္ပါသြားတယ္။ အက်ၤ ီ ဆုိင္နဲ႕
ေတာ္ေတာ္ေလး ေ၀းေတာ့ ကၽြန္မ သူ႔လက္ကုိ အတင္းဆြဲဲျဖဳတ္ၿပီး ေအာ္ငိုမိတယ္။
သူက ကၽြန္မ ကိုၾကည့္ၿပီး အသံမာမာနဲ႕
`ဘာလုပ္ေနတာလဲ...ေျပးမယ္ေလ...ေတာ္ၾကာအဖမ္းခံေနရအံုးမယ္´
ကၽြန္မ ေျမႀကီးေပၚကို ထိုင္ခ်ၿပီး အက်ယ္ႀကီး ေအာ္ငိုေတာ့တာပါပဲ။ ဘာလုိ႔မ်ား
ကၽြန္မ ခ်စ္တဲ့သူက ခုလုိမ်ိဳး....။
သူ ကၽြန္မ ကိုၾကည့္ရင္းနဲ႕ အားရပါးရ ရယ္တယ္။ သူ ရယ္ လို႔ ၀သြားမွ

`ခ်စ္... ထေတာ့... ကိုယ္မင္းကို စတာ... ခုနက ခ်စ္ အက်ၤ ီသြားလဲတုန္းက အက်ၤ ီဖိုး
ေပးၿပီးသြားၿပီ´

Credit To သိုး ငယ္

Jay Ki

Follow Me @ http://www.facebook.com/JayKi.Twister For More

Post a Comment

Blogger Disqus

Comment ေပးရန္ ညာဘက္ေထာင့္မွ Blogger or Facebook or Disqus ကုိႏွိပ္ပါ။

Voted This Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...