
ကမာၻ႔လူသံုးအမ်ားဆံုး လူမႈကြန္ရက္
ျဖစ္တဲ့
Facebook ဟာ သူတို႔ရဲ႕
အမွတ္တံဆိပ္ Logo ကို ေျပာင္းလဲ လိုက္ပါတယ္။
Facebook ဟာ သူတို႔ရဲ႕ Logo
အေဟာင္းကို ၁၀ စုႏွစ္ တစ္ခုၾကာ
အသံုးျပဳခဲ့ၿပီးတဲ့ေနာက္မွာေတာ့
သူတို႔ Logo အသစ္ကို မသိမသာ
ေလး ေျပာင္းလဲခဲ့တာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
သူတို႔ရဲ႕ Logo မွာေတာ့ "F" ရဲ႕ ပံုစံဟာ အရင္အတိုင္းရွိေနၿပီး "a" ကိုေတာ့ အ၀ိုင္း a ပံုစံကို အသံုးျပဳခဲ့ပါ
တယ္။ က်န္တဲ့စာလံုးေတြလည္း အနည္းငယ္ ပိုမို ၀ိုင္းစက္သြားၿပီး စာလံုးတစ္လံုး နဲ႔ တစ္လံုးၾကားမွာလည္း
ေနရာအလြတ္ေတြ ပိုမို ရွိေနေစခဲ့တာကိုေတြ႕ရပါတယ္။
ဒါဆို သူတို႔ဘာလို႔ Logo ကိုေျပာင္းလဲလိုက္တာလည္း? အေျဖကေတာ့ မိုဘိုင္းလ္ ဖုန္းေတြေၾကာင့္ပါ။
စမတ္ဖုန္းေရာင္းခ်ႏိုင္မႈစာရင္းေတြအရ ဒီႏွစ္မွာပဲ စမတ္ဖုန္းေရာင္းခ်မႈ ၁.၄၄ ဘီလီယံ အလံုးအေရအတြက္
ရွိေနပါၿပီ။ ထို ၁.၄၄ ဘီလီယံ ရဲ႕ ၈၅ ရာခိုင္ႏႈန္းဟာ လစဥ္ Facebook ဆိုတဲ့ လူမႈကြန္ရက္ ကို မိုဘိုင္းလ္
ဖုန္းေတြနဲ႔ ၀င္ေရာက္သံုးစြဲေနၾကပါတယ္။ Facebook ဟာ ဒီႏွစ္တစ္၀က္ကို ဘ႑ာေငြ ေဒၚလာ ၃.၃၂
ဘီလီယံ ရရွိၿပီးျဖစ္ၿပီး ထို ေငြရဲ႕ ၇၃ ရာခိုင္ႏႈန္းဟာ မိုဘိုင္းလ္ ဖုန္းေတြမွာ ေဖာ္ျပတဲ့ ေၾကာ္ျငာေတြေၾကာင့္
ျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။
Facebook ရဲ႕ ပါးလႊာသြားတဲ့ Logo အသစ္ဟာ မိုဘိုင္းလ္ဖုန္းေတြမွာ ဖတ္ရႈဖို႔ေတာ့လြယ္ကူသြားေစရံုတင္
မကပါဘူး ကုမၼဏီရဲ႕ ေျပာင္းလဲလိုက္တဲ့ မူ၀ါဒေတြကိုလည္း ထင္ဟပ္ေစမွာျဖစ္ပါတယ္။
ထို Logo အသစ္ရဲ႕ ဒီဇိုင္းကေတာ့ Facebook ရဲ႕ ဒီဇိုင္းအဖြဲ႕နဲ႔ Eric Olson ဆိုသူတို႔က ပူးေပါင္းေရးဆြဲ
ထားၾကတာျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ Facebook ၀က္ဘ္ဆိုက္ရဲ႕ အေပၚေထာင့္မွာ ေဖာ္ျပထားတဲ့
Favicon လို႔ လူသိမ်ားတဲ့ F တံဆိပ္ေလးဟာေတာ့ ေျပာင္းလဲမွာ မဟုတ္ဘူးလို႔ သိရပါတယ္။
( Mario )
#သစ္ထူးလြင္(နည္းပညာ)
#technology.thithtoolwin.com
Ref : CNet
Post a Comment
Blogger Facebook DisqusComment ေပးရန္ ညာဘက္ေထာင့္မွ Blogger or Facebook or Disqus ကုိႏွိပ္ပါ။