နည္းပညာျမင့္
လက္ကိုင္ဖုန္းမ်ားကို သံုးစြဲျခင္းျဖင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံအား
တစ္မုဟုတ္ခ်င္းေျပာင္းလဲလာသည့္ ႏိုင္ငံအျဖစ္ သတ္မွတ္ႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
နည္းပညာျမင့္ လက္ကိုင္ဖုန္းမ်ားကို သံုးစြဲလာျခင္းျဖင့္ တစ္မုဟုတ္ခ်င္းေျပာင္းလဲခဲ့သည့္ သိသာထင္ရွားေသာ ကမာၻ႔ပထမဦးဆံုးႏိုင္ငံအျဖစ္ သတ္မွတ္ႏိုင္ေၾကာင္း၊ ေစ်းကြက္စီးပြားေရးႏွင့္ အမွတ္တံဆိပ္မ်ားအေပၚ သက္ေရာက္ေသာ အဓိကေျပာင္းလဲမႈမ်ားတြင္ မိုဘိုင္းဖုန္းထိုးေဖာက္၀င္ေရာက္မႈလည္း ပါဝင္ၿပီး ယင္းမိုဘိုင္းဖုန္းသံုးစြဲမႈမွာ မူလက သုညရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္သာရွိရာမွ ႏွစ္အနည္းငယ္အတြင္း ရာခိုင္ႏႈန္း ၅၀ နီးပါးအထိ ျမင့္တက္လာခဲ့ေၾကာင္း၊ လက္လီ အေရာင္းက႑မွသည္ ဘဏ္လုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္ အခ်င္းခ်င္း ဆက္သြယ္မႈတို႔တြင္ နည္းပညာသည္ ဒစ္ဂ်စ္တယ္က႑တိုးတက္မႈအသြင္အျဖစ္ အခရာျဖစ္လာႏိုင္ေၾကာင္း ဆိုထားသည္။
BrandZ မွ Spotlight on Myanmar အမည္ရွိ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ၅၁ သန္းေသာ စားသံုးသူမ်ား၏ ေျပာင္း လဲလာေသာ ေစ်းကြက္အေလ့အထႏွင့္ကမ႓ာေပၚတြင္ အလ်င္ျမန္ဆံုး တိုးတက္ဖြံ႔ၿဖိဳးလာေနသည့္ စီးပြား ေရးနယ္ေျမသစ္တြင္ လုပ္ငန္းတို႔၏ သေဘာသဘာဝ အေသးစိတ္ေလ့လာဆန္းစစ္မႈပါဝင္သည့္ စာတမ္းကိုထုတ္ျပန္ခဲ့ရာ အဆိုပါ စာတမ္းတြင္ ေဖာ္ျပထားျခင္းျဖစ္သည္။ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမ်ားအေနျဖင့္ တိုးတက္ေျပာင္းလဲလာမည္ျဖစ္ေသာ နည္းပညာႏွင့္ အေျခခံအေဆာက္အအံု တိုးခ်ဲ႕မႈမ်ား အတြက္ အဆင္သင့္ျပင္ထားရန္လိုသည္ဟု အဆိုပါထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။
အဆိုပါစာတမ္းသည္ အေျခခံစားေသာက္ကုန္မ်ား၊ အထူးသျဖင့္ ေကာ္ဖီႏွင့္အခ်ိဳရည္ကဲ့သို႔ေသာ စားသံုး သူမ်ား ေန႔စဥ္ထိေတြ႕မႈ အမ်ားဆံုး ရွိသည့္ကုန္ပစၥည္းမ်ားႏွင့္ ေရရွည္အသံုးျပဳရန္အတြက္ဆံုးျဖတ္ကာ ဝယ္ယူထားသည့္ မိုဘိုင္းဖုန္း၀န္ေဆာင္မႈဆိုင္ရာ အခန္းက႑မ်ားအေပၚအေျခခံ၍ သုေတသနျပဳ ထားျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ဆိုသည္။
Ref ; အင္တာနက္ဂ်ာနယ္
နည္းပညာျမင့္ လက္ကိုင္ဖုန္းမ်ားကို သံုးစြဲလာျခင္းျဖင့္ တစ္မုဟုတ္ခ်င္းေျပာင္းလဲခဲ့သည့္ သိသာထင္ရွားေသာ ကမာၻ႔ပထမဦးဆံုးႏိုင္ငံအျဖစ္ သတ္မွတ္ႏိုင္ေၾကာင္း၊ ေစ်းကြက္စီးပြားေရးႏွင့္ အမွတ္တံဆိပ္မ်ားအေပၚ သက္ေရာက္ေသာ အဓိကေျပာင္းလဲမႈမ်ားတြင္ မိုဘိုင္းဖုန္းထိုးေဖာက္၀င္ေရာက္မႈလည္း ပါဝင္ၿပီး ယင္းမိုဘိုင္းဖုန္းသံုးစြဲမႈမွာ မူလက သုညရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္သာရွိရာမွ ႏွစ္အနည္းငယ္အတြင္း ရာခိုင္ႏႈန္း ၅၀ နီးပါးအထိ ျမင့္တက္လာခဲ့ေၾကာင္း၊ လက္လီ အေရာင္းက႑မွသည္ ဘဏ္လုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္ အခ်င္းခ်င္း ဆက္သြယ္မႈတို႔တြင္ နည္းပညာသည္ ဒစ္ဂ်စ္တယ္က႑တိုးတက္မႈအသြင္အျဖစ္ အခရာျဖစ္လာႏိုင္ေၾကာင္း ဆိုထားသည္။
BrandZ မွ Spotlight on Myanmar အမည္ရွိ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ၅၁ သန္းေသာ စားသံုးသူမ်ား၏ ေျပာင္း လဲလာေသာ ေစ်းကြက္အေလ့အထႏွင့္ကမ႓ာေပၚတြင္ အလ်င္ျမန္ဆံုး တိုးတက္ဖြံ႔ၿဖိဳးလာေနသည့္ စီးပြား ေရးနယ္ေျမသစ္တြင္ လုပ္ငန္းတို႔၏ သေဘာသဘာဝ အေသးစိတ္ေလ့လာဆန္းစစ္မႈပါဝင္သည့္ စာတမ္းကိုထုတ္ျပန္ခဲ့ရာ အဆိုပါ စာတမ္းတြင္ ေဖာ္ျပထားျခင္းျဖစ္သည္။ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမ်ားအေနျဖင့္ တိုးတက္ေျပာင္းလဲလာမည္ျဖစ္ေသာ နည္းပညာႏွင့္ အေျခခံအေဆာက္အအံု တိုးခ်ဲ႕မႈမ်ား အတြက္ အဆင္သင့္ျပင္ထားရန္လိုသည္ဟု အဆိုပါထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။
အဆိုပါစာတမ္းသည္ အေျခခံစားေသာက္ကုန္မ်ား၊ အထူးသျဖင့္ ေကာ္ဖီႏွင့္အခ်ိဳရည္ကဲ့သို႔ေသာ စားသံုး သူမ်ား ေန႔စဥ္ထိေတြ႕မႈ အမ်ားဆံုး ရွိသည့္ကုန္ပစၥည္းမ်ားႏွင့္ ေရရွည္အသံုးျပဳရန္အတြက္ဆံုးျဖတ္ကာ ဝယ္ယူထားသည့္ မိုဘိုင္းဖုန္း၀န္ေဆာင္မႈဆိုင္ရာ အခန္းက႑မ်ားအေပၚအေျခခံ၍ သုေတသနျပဳ ထားျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ဆိုသည္။
Ref ; အင္တာနက္ဂ်ာနယ္
Post a Comment
Blogger Facebook DisqusComment ေပးရန္ ညာဘက္ေထာင့္မွ Blogger or Facebook or Disqus ကုိႏွိပ္ပါ။