Ads (728x90)




သားေမာင္ရဲ႕ အသက္အရြယ္ဟာ 25 ႏွစ္ဆိုေတာ့
ပညာေရးမွာလည္း ရပ္တည္လို႔ရတဲ့ အဆင့္ေရာက္ ...
ေသြးသားကလည္း ဆႏၵျပအရြယ္ဆိုေတာ့
ပညာစံု ၾကင္ယာစံုရမယ္ဆိုတဲ့စကား မင္းနားထဲေရာက္ၿပီေပါ့ ဆိုတဲ့ ခ်စ္ေဖေဖေရ ...

ေသြးသားကလည္း ဆႏၵျပဆိုတဲ့ စာသားဟာ
သားေမာင္အတြက္မွာ ေတာ္ေတာ္ကို တုန္လႈပ္သြားခဲ့ရပါတယ္ ...
ဘာ့ေၾကာင့္ဆိုတာကို ရွင္းျပရရင္ ေတာ္႐ံုလူ နားလည္ႏိုင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး ...

ရဟန္းသံဃာေတာ္ေတြ အပါအဝင္ ဗုဒၶဘာသာဝင္ေတြရဲ႕ အျမင့္ဆံုးရည္ရြယ္ခ်က္က
ဘာလဲဆုိေတာ့ ဆင္းရဲမႈခပ္သိမ္း ခ်ဳပ္ၿငိမ္းဖို႔ (နိဗၺာန္ရဖို႔/ေရာက္ဖို႔ပါပဲ။)
အႏိႈင္းမဲ့ခ်မ္းသာ အမတသုခ ရရွိဖို႔ပါပဲ ...
အမတသုခ နိဗၺာန္ဟာ ဘာပါလိမ့္ဆိုေတာ့ တဏွာ နိေရာေဓာ နိဗၺာနံ ဆိုတဲ့
ေဒသနာေတာ္အရ တဏွာ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းျခင္းဟာ နိဗၺာန္ပါတဲ့ ...
ဒီေတာ့ တဏွာရဲ႕သေဘာကို သိဖို႔လည္း လိုအပ္လာျပန္ပါတယ္ ...
တႆတိ ပရိတႆတီတိ တဏွာ - ဆာတတ္တဲ့ တရားဟာ တဏွာပဲ။
ထမင္းဆာတယ္ ... ေရဆာတယ္ဆိုတဲ့ ဆာပံုမ်ဳိးပါ ...

ဆာေတာ့ မရမေန ႀကိဳးစားရွာေဖြေတာ့တာပဲ။ သူ႕ရဲ႕အစြယ္အပြားေတြက -
- ႐ူပတဏွာ = မ်က္စိက အျမင္အာ႐ံုေလးေတြကို ဆာတယ္။ (ျမင္လုိတယ္)
- သဒၵတဏွာ = နားက သာယာသံ အၾကားအာ႐ံုေလးေတြကို ဆာတယ္။ (ၾကားလိုတယ္)
- ဂႏၶတဏွာ = ႏွာေခါင္းက အနံ႔အာ႐ံုေလးေတြကို ဆာတယ္။ (နမ္း႐ွဴလိုတယ္)
- ရသတဏွာ = လွ်ာက အရသာအမ်ဳိးမ်ဳိးကို ဆာတယ္။ (စားလုိတယ္)
- ေဗာ႒ဗၺတဏွာ = ကိုယ္ခႏၶာက အထိအေတြ႕ ႏူးညံ့မႈေလးေတြကို ဆာတယ္။ (ထိေတြ႕လိုတယ္)
- ဓမၼတဏွာ = စိတ္က အေတြးအာ႐ံုအမ်ဳိးမ်ဳိးကို ဆာတယ္။ (ေတြးေနလိုတယ္)

ဒါ့ေၾကာင့္ အဘိဓမၼာပိဋက ပ႒ာနပါဠိ ေဒသနာေတာ္မွာ
- ႐ူပါယတနံ စကၡဳဝိညာန ဓာတုယာ
- သဒၵါယတနံ ေသာတဝိညာန ဓာတုယာ
- ဂႏၶာယတနံ ဃာနဝိညာန ဓာတုယာ
- ရသာယတနံ ဇိဝွာဝိညာန ဓာတုယာ
- ေဗာ႒ဗၺာယတနံ ကာယဝိညာန ဓာတုယာ
- ဓမၼာယတနံ မေနာဝိညာန ဓာတုယာ တဲ့ ...
ဘာေတြ ျဖစ္ကုန္လဲ ဆိုေတာ့ ...
ယံ ယံ ဓမၼံ အာရဗ႓၊ ေယ ေယ ဓမၼာ ဥပၸဇၨႏၲိ စိတၱေစတသိကာ ဓမၼာ
ေတ ေတ ဓမၼာ ေတသံ ေတသံ ဓမၼာနံ (........... အာရမၼဏ ပစၥေယန ပစၥေယာ။)
ဒါဆိုရင္ ေဖေဖ နားလည္မွာပါ။ ႀကိဳးစားၾကည့္လုိက္ပါအံုး။

အဲဒီ ဆာတဲ့တရားေတြေၾကာင့္ ဆာမႈေတြျဖစ္၊ စိတ္ ေစတသိက္ေတြျဖစ္
ဆင့္ကာ ဆင့္ကာ ျဖစ္လာတဲ့အခါ အဆာေျပဖို႔ ျဖည့္ဆည္းဖို႔ ရွာရင္းက
ကံေတြျဖစ္ ဝိညာဏ္ေတြျဖစ္ နာမ္႐ုပ္ေတြျဖစ္ၿပီး ဒုကၡပင္လယ္ ေဝေတာ့တာပါပဲ။
(ကမၼ ပစၥယာ ဝိညာဏံ၊ ဝိညာဏ ပစၥယာ နာမ႐ူပံ-တဲ့ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္မွာ ႐ႈပါ)

အဲဒီ တဏွာေတြမွာ သံုးမ်ဳိး သံုးစား ရွိေနပါတယ္ ... ဘယ္လိုလဲ ဆိုေတာ့ ...
(၁) ဝီတိကၠမ တဏွာ - ကာယကံ ဝစီကံေျမာက္ က်ဴးလြန္ပစ္မွားျခင္း။
(သီလဆိုတာ ကာယကံနဲ႔ ဝစီကံကို မလုပ္သင့္ မေျပာထုိက္တာေတြကို
ေစာင့္ထိန္းရတာမိုလို႔ သီလအက်င့္နဲ႔ ပယ္သတ္ရပါတယ္ ...)

(၂) ပရိယု႒ာန တဏွာ - စိတ္ထဲမွာ ထၾကြဆာျခင္း၊ တပ္မက္ျခင္း။
(စိတ္ကို အာ႐ံုတစ္ခုခုမွ စူးစိုက္ၿပီးထားရတဲ့ သမာဓိ၊ သမထ၊ ဝိပႆနာ
အက်င့္ေတြနဲ႔ ပယ္သတ္ရပါတယ္ ...)

(၃) အႏုသယ တဏွာ - အေၾကာင္းညီၫြတ္တဲ့အခါမွာ ျဖစ္လာခြင့္ရွိတဲ့
ႏွလံုးသားထဲမွာ အတြင္းသ႑ာန္မွာ နက္႐ႈိင္းစြာ ငုပ္လွ်ဳိးကိန္းဝပ္ေနတဲ့ တဏွာ။
(ဝိပႆနာ မဂ္ပညာႏွစ္မ်ဳိးနဲ႔ ပယ္သတ္ရပါတယ္) ဒီတဏွာမွာေတာ့ -
(က) အာရမၼဏာ ႏုသယတဏွာ - အာ႐ံုအေပၚမွာ ကိန္းဝပ္ေနတဲ့ တဏွာ။
ျမင္ ၾကား နံ ေမႊး စတာေလးေတြမွာ တပ္မက္တဲ့ စိတ္ကေလး ျဖစ္ေပၚ
သြားရတယ္ ဆိုပါေတာ့ ... ျပန္ၿပီး သတိရတဲ့အခါမွာ၊
ျပန္ေတြးတဲ့ အခါမွာ တပ္မက္မႈ ျပန္ျဖစ္လာျခင္းပါပဲ။
(ဝိပႆနာပညာလို႔ ေခၚတဲ့ အာ႐ံုေတြၾကံဳတိုင္း ျမင္ရင္ ျမင္တယ္၊
ၾကားရင္ ၾကားတယ္ ... သတိပ႒ာန္နည္းနဲ႔ ႐ႈပြားပယ္သတ္ရပါတယ္ ...)
(ခ) သႏၲာနာ ႏုသယတဏွာ - အခုကာလ တဏွာမျဖစ္ေသးေပမယ့္
အေၾကာင္း ညီၫြတ္တဲ့အခါမွာ ျပန္ျဖစ္ဖို႔ စိတ္ထဲမွာ ကိန္းဝပ္ေနတဲ့ တဏွာ။
(ဝိပႆနာဉာဏ္က ရမယ့္ မဂ္ပညာနဲ႔သာ ပယ္သတ္လုိ႔ ရပါတယ္။)
မဂ္ပညာရဖို႔က်ေတာ့ ဝိပႆနာအလုပ္ကို အျမဲအားထုတ္ေနဖို႔ လိုပါတယ္။

အဓိကအားျဖင့္ သံသရာက လြတ္ေျမာက္လိုသူဟာ မဂ္ပညာကိုရေအာင္ ႀကိဳးစားအား
ထုတ္ေနဖို႔ လိုပါတယ္ .... ဘာ့ေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့ မဂ္ပညာရဲ႕ ပယ္သတ္ျခင္းခံရတဲ့
တဏွာဟာ ေနာင္ကာလ ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္ျဖစ္ခြင့္မရွိလို႔ပါပဲ။
တဏွာ နိေရာေဓာ နိဗၺာနံ - တဏွာခ်ဳပ္ၿငိမ္းျခင္းဟာ နိဗၺာန္ဆိုတဲ့အတြက္
နိဗၺာန္ဓာတ္ကို ရလိုေရာက္လုိတဲ့လူဟာ တဏွာ(ကိေလသာ)ေတြကို
တားဆီးသတ္ျဖတ္ေနဖို႔ လိုပါတယ္ ...

ဒါဆိုရင္ ဘုရားေစတီေတြေရွ႕ လူစည္ကားတဲ့အခ်ိန္ လူအထင္ႀကီးေအာင္
ပုတီးကုန္းစိပ္ေနတာမ်ဳိး၊ စိတ္ကေတာေရာက္ ေတာင္ေရာက္နဲ႔ ခုနစ္အိမ္ၾကား
ရွစ္အိမ္ၾကား အစိေႏၲယ် အစိေႏၲယ် လုပ္ေနတာမ်ဳိး၊ ကိုယ့္အလွည့္က်မွ ပုရိမာ
ပုရိမာ ထလုပ္ၿပီး စားခ်င္တာစား၊ ေနခ်င္သလိုေန၊ ေျပာခ်င္တာေျပာ
ခပ္ေပါေပါလုပ္ေနတာမ်ဳိးေတြမွာ တဏွာပယ္သတ္ေနတဲ့ အလုပ္ မပါတာေၾကာင့္ ပါးစပ္က ဘုရားဘုရား လက္က ကားယားကားယားဆိုတာ ဒါမ်ဳိးေတြကို ေျပာတာပါ။ နိဗၺာန္ မဂ္ ဖိုလ္ ရက္တိုတိုနဲ႔ ရပါလို၏ ဆုေတာင္းေန႐ံု၊ တဏွာပယ္သတ္မႈမပါဘဲ
ဘုရားရွိခိုး၊ ပုတီးစိပ္၊ သုတ္ေတြ ရြတ္ပြားေန႐ံု ဆိုရင္ေတာ့ ေရႊျပည္ေတာ္
ေမွ်ာ္တုိင္းေဝး ေနၾကမွာ အမွန္ပါပဲ။

ေလာဘ ေဒါသ ေမာဟ မာန ဒိ႒ိ ဝိစိကိစၧာ စတဲ့ တဏွာအမ်ဳိးအစားဟာ
အေရအတြက္အားျဖင့္ တစ္ေထာင့္ငါးရာ ရွိပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္လည္း
တစ္ေထာင့္ငါးရာ ကိေလသာ လူသားေတြလို႔ ဆိုၾကတာပဲ မဟုတ္လား။
(သမီးရည္စား ခ်စ္ေမတၱာကို တစ္ေထာင့္ငါးရာအခ်စ္လို႔ ဖြဲ႕ဆိုၾကေပမယ့္
တပ္မက္တဲ့ အာ႐ံုတိုင္းမွာ ကိေလသာတစ္ေထာင့္ငါးရာ ပါဝင္ပါတယ္ ...)

တဏွာထူေျပာ ငႏူေတာက လူေပါတစ္ေကာင္ မင္းမင္းေအာင္ရဲ႕
ေရွ႕ေဆာင္ဦးေစ ခ်စ္ေဖေဖေရ ...
Prevention is better than Cure - ကာကြယ္ျခင္းဟာ ကုသျခင္းထက္
ထိေရာက္တယ္ ဆိုတဲ့အတုိင္း မျဖစ္ေပၚေသးတဲ့ တဏွာေတြကို
သီလအက်င့္ (ကာယကံ ဝစီကံေျမာက္ က်ဴးလြန္ျခင္းကို ထိန္းတဲ့အက်င့္)နဲ႔
ႀကိဳတင္ကာကြယ္ရမွာ ျဖစ္သလို ျဖစ္ေပၚဆဲတဏွာေတြကို သတိေလးနဲ႔
သမာဓိခိုင္ခိုင္ေဆာက္ၿပီး ဆက္လက္မျဖစ္ေပၚေအာင္ ႐ႈပြားဆင္ျခင္ရမွာ
ျဖစ္ပါတယ္ ... ျဖစ္ေပၚခဲ့ဖူးတဲ့ ႐ိုး႐ိုး(အာရမၼဏာ) အႏုသယတဏွာကိုက်ေတာ့
ဝိပႆနာ အားထုတ္ျခင္းနဲ႔ ပယ္သတ္ရမွာ ျဖစ္ၿပီး အႏူးညံ့ဆံုး အ႐ိုးစြဲ
အႏုသယတဏွာကိုေတာ့ ဝိပႆနာအားထုတ္ရာက
ရရွိလာမယ့္ မဂ္ပညာေတြနဲ႔ ဖိႏွိပ္ညႇဥ္းဆဲ သတ္ျဖတ္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္ ...

သမာဓိရဖို႔အတြက္ သမထ ဝိပႆနာဆိုတဲ့ ကမၼ႒ာန္းတရား ပြားမ်ားလိုတဲ့သူဟာ
သီလတည္းဟူေသာ ေျမႀကီးေပၚမွာ အမွီျပဳပြားမ်ားရမယ္လို႔ မဟာသတိပ႒ာန္
တရားေတာ္မွာ ဗုဒၶေဟာၾကားခဲ့တာေၾကာင့္ သံသရာကလြတ္ေျမာက္
နိဗၺာန္ေရာက္လိုတဲ့လူဟာ ပထမဆံုးအေနနဲ႔ သီလလံုျခံဳရမွာ ျဖစ္ပါတယ္ ...
(ဒါ့ေၾကာင့္လည္း သားေမာင္အေနနဲ႔ သီလတရားကို အေလးအျမတ္ထားေနရျခင္းပဲ
ျဖစ္ပါတယ္။) ေသာတာပေႏၷာ သီေလသု ပရိပူရကာရီ - ေသာတာပန္ပုဂၢိဳလ္ဟာ
သီလအရာမွာ ၿပီးျပည့္လံုျခံဳၿပီးသူ ျဖစ္ရတာကိုလည္း ေလ့လာသိရွိရပါတယ္ ...
အနိမ့္ဆံုး စူဠေသာတာပန္ပဲ ျဖစ္ေစအံုး ... ရွစ္ဘဝေျမာက္ ပဋိသေႏၶမေနရေတာ့ဘူး
လို႔လည္း ျမတ္ဗုဒၶက ထုတ္ေဖာ္သျဖင့္ ႏႈတ္ေတာ္ဖြင့္ခဲ့ပါတယ္ ခ်စ္ေဖေဖ ...

တကယ္လို႔ တဏွာသံုးမ်ဳိးအနက္ အားလံုးကို တၿပိဳင္တည္း ႏွိမ္ႏွင္းေနတာမ်ဳိး
မလုပ္ႏုိင္ေသးရင္ေတာင္ ေတာက္ေလာင္ေနတဲ့ မီးထဲကို ေနာက္ထပ္
ေလာင္စာ ထပ္မထည့္ေတာ့ရင္ ၾကာရွည္ မေလာင္ကၽြမ္းႏိုင္ေတာ့သလို
ကာယကံ ဝစီကံေျမာက္ က်ဴးလြန္ျပစ္မွားတဲ့ အႀကီးစားတဏွာေတြ
ျပင္းထန္ ထင္ရွားတဲ့ တဏွာေတြ (တကူးတက မရမေန ႀကိဳးစားရတာေတြ)ကို
ထပ္မံ မျဖစ္ေပၚႏိုင္ေအာင္ ကာယကံ ဝစီကံကို ထိန္းခ်ဳပ္တဲ့အက်င့္
သီလတရား အျမဲေစာင့္ထိန္းျခင္းအားျဖင့္လည္း မဂ္ဉာဏ္ေရာက္ေၾကာင္း
ျဖစ္တာကိုလည္း သံုးသပ္သိျမင္ႏိုင္ပါတယ္ ခ်စ္ေဖေဖ ...

သံုးဆယ့္တစ္ဘံု ရွိတဲ့အနက္ ကာမဘံုမွာပါဝင္တဲ့ လူသားေတြအေနနဲ႔
အားအႀကီးဆံုးတဏွာ ျဖစ္ေပၚေစႏိုင္တာဟာ (ဖိုမဒြန္တြဲ)ကာမသုခနဲ႔
ဓနဥစၥာပါ။ ဗုဒၶရဲ႕ အက်ယ္အားျဖင့္ ကုေဋေျခာက္သိန္း အက်ဥ္းအားျဖင့္
၂၂၇ သြယ္ေသာ ဝိနယသိကၡာပုဒ္ေတြကို ျခံဳငံုေလ့လာသံုးသပ္ၾကည့္ရင
ဒီအခ်က္ေတြ (တဏွာျဖစ္ေစမႈေတြ)ကို တင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ ပိတ္ပင္တားဆီး
ထားတာကို ေတြ႕ျမင္ရပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ရွမ္းေက်ာင္းႀကီးဆရာေတာ္
ဥဳးစာရိတၱက ရဟန္းတို႔လည္ပင္းကို ျဖတ္တတ္ေသာ အထက္ျမက္ဆံုး
ဓားႏွစ္စင္းသည္ မိန္းမနဲ႔ ေငြေၾကးလို႔ မိန္႔ၾကားတာပဲ ျဖစ္ပါတယ္ ...

ဒီေနရာမွာ ရဟန္းဆိုတဲ့ေနရာမွာ သံသရာက လြတ္ေျမာက္ေအာင္
က်င့္ေဆာင္သူအားလံုးကို သိမ္းယူထည့္လို႔ရသလို မိန္းမ ဆိုတာထက္
ဖိုမဒြန္တြဲမႈက ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ ကာမတဏွာလို႔ဆိုမွ မိန္းမေယာက်္ား
အားလံုးအတြက္ ျပည့္စံုမွာ ျဖစ္ပါတယ္ ...
ဒါ့ေၾကာင့္ ေယာက်္ားေလးေတြအတြက္ မိန္းမေတြအေပၚမွာ အေျချပဳၿပီး
ျဖစ္ေပၚလာမယ့္ ကာမတဏွာဟာ အားအႀကီးမားဆံုးျဖစ္ေစတာကို
သံုးသပ္သိျမင္ခဲ့တဲ့ သားေမာင္ဟာ ငယ္စဥ္ကတည္းက ကာမဂုဏ္အာ႐ံုကို
အထူးေစာင့္ထိန္း ေရွာင္ၾကဥ္ခဲ့ပါတယ္ ... ကာေမသုမိစၧာစာရာ - သူတပါး
သားမယား ျပစ္မွားျခင္းကို မဆိုထားနဲ႔။ အျဗဟၼစရိယာ - (မျမတ္ေသာ)
ေမထုန္အမႈကို ျပဳက်င့္ရမွာေၾကာက္သလို ျဖစ္ေပၚမွာကိုလည္း စိုးေၾကာက္ခဲ့
တာေၾကာင့္ မိန္းမနဲ႔ပတ္သက္လာရင္ အေလးအျမတ္ ေရွာင္ၾကဥ္ ထိန္းသိမ္း
ေနထိုင္ခဲ့ပါတယ္ ... ဥေပါသထ- ကိုးပါးသီလနဲ႔၊ အာဇီဝ႒ကမ ရွစ္ပါးသီလေတြကို
ေစာင့္ထိန္းက်င့္သံုးတဲ့အခါမွာ အခါအားေလ်ာ္စြာ အေျခအေနအေၾကာင္း
အမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ အျခားသီလသိကၡာပုဒ္ေတြမွာ ထိခိုက္ညႇဳိးႏြမ္းတာမ်ဳိး
ရွိခဲ့ဖူးေပမယ့္ ဒီကာမ(ကာေမသု)သိကၡာပုဒ္မွာေတာ့ ယေန႔ (28.6.06) တိုင္ထိ
က်ဳိးျပတ္ျခင္း ညႇိဳးႏြမ္းျခင္း ထိခိုက္ပြန္းပ့ဲျခင္း အလ်ဥ္း မရွိခဲ့ေသးပါဘူး ...
(ေတနသေစၥန ေဗာဓိဉာဏႆ ပစၥေယာ ေဟာတု- ဒီအမွန္စကားေျပာၾကား
ရျခင္းသည္ သံသရာကလြတ္ေၾကာင္း အေထာက္အပံ့ ျဖစ္ပါေစသား)

ဒီကာမသိကၡာပုဒ္ကို ကာယကံ ဝစီကံေျမာက္ မျဖစ္ရေအာင္ သီလအက်င့္
(ကိုယ္က်င့္တရားေကာင္း)နဲ႔ ေစာင့္စည္းထိန္းသိမ္းခဲ့သလို လူပ်ဳိတစ္ဦးရဲ႕
သဘာဝအရ စိတ္ထဲမွာ ထၾကြမြတ္သိပ္ဆာေလာင္ခဲ့ရင္ေတာင္ ဆင္ျခင္ျခင္း
႐ႈမွတ္ျခင္းေတြနဲ႔ ႏွိပ္ကြပ္ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္ ခ်စ္ေဖေဖ ... ဒါ့ေၾကာင့္ ေသြးသားဆႏၵျပ
အရြယ္မို႔ ရည္းစားထားတယ္ ဆိုတဲ့ ေဖေဖရဲ႕စကားကို သားေမာင္ တုန္လႈပ္
ခဲ့ရသလို ထို႔ေၾကာင့္ဤသို႔ဆိုတာကို လံုးဝဥႆံု ျငင္းဆိုပါတယ္ ...
ေဖေဖ ထပ္ေျပာခ်င္ေသးတယ္ဆိုရင္ေတာ့ သားေမာင္ နားေထာင္ေပးပါ့မယ္ ...
ကလိထိုးေပးၿပီးမွ ေျပာပါ။ (ဖြယ္ ... ႐ိုင္းပေလ ... ရာဂီျမဴမွ်င္ စြန္းမထင္တဲ့
ေရႊစင္ခဲကို ေျပာရက္ပေလ ... လူ႕တိုင္းေျပမွာ (ၾကားဖို႔မွမေတာ္ ေက်ာ္ဖို႔မွမေကာင္း)
ေနဖို႔လည္းမေကာင္း ေရႊရင္ၾကားကို ဓားနဲ႔ေမြ သတ္ေသဖို႔သာ ေကာင္းေတာ့တယ္
ဆိုတာ ဦးပုညရဲ႕ ေရသည္ျပဇာတ္ထဲမွာ ဖတ္ခဲ့ရဖူးပါတယ္ ...)

ေသြးသားဆႏၵျပလို႔ ခ်စ္သူရွာတယ္ဆိုရင္ သိကၡာက်ခံစရာေတာင္ မလုိပါဘူး ...
သားေမာင္ေနတဲ့ ေက်ာင္းလမ္းဂိတ္ရဲ႕ မလွမ္းမကမ္းက ကန္သာယာနဲ႔ ျမင္းလွည္းဂိတ္
မွာ ညေနဆိုရင္ညဥ့္ငွက္လွလွကေလးေတြ ၄၀၀၀/၅၀၀၀။ တည္းခိုခန္းမွာ တစ္ညတာ
နားေနခက ၂၀၀၀/၂၅၀၀။ ယိုးဒယားဘက္ ေအာက္လမ္းက ဝင္လာတဲ့ စိတ္ထ/
စိတ္ၾကြေဆးက ၆၀၀။ ေပါမွ ေပါဗ်ာ ... လူပ်ဳိေလး တစ္ေယာက္ ပ်က္စီးဖို႔ ဆိုတာ
လြယ္မွ လြယ္။ အဲ- ကြန္ဒံုးဆိုတာက ၃၀။
ကဲ- ဘဲဥျပဳတ္ အခြံခြာစားရတာကမွ ခက္ဦးမယ္ေနာ့။
အကြပ္မဲ့ ၾကမ္းေတြက ဗရမ္းဗတာ။

အဲထဲမွာ သားေမာင္ေတာ့ မပါဘူးေပါ့ဗ်ာ ...
ဆရာေကာင္း တပည့္ အမိေကာင္း သား မဟုတ္လား ...
(ဟင္ စကားပံုႀကီးကလည္း ေဖေဖ့သားလို႔ေတာင္ မပါ ပါလားဗ်)
=========================================

ဒီစာစုေလးကေတာ့ အသက္ 25 ႏွစ္အရြယ္ေလာက္က ခ်စ္သူတစ္ေယာက္
ထားခဲ့တဲ့အခ်ိန္မွာ ခ်စ္ေသာ ေဖေဖက သားေမာင္အတြက္ ေမတၱာထားၿပီး
မမွားသင့္တာ မမွားရေအာင္ (ခ်စ္သူေရြးတတ္ေစဖို႔) ေရးသားေပးပို႔တဲ့
ေမတၱာစာလႊာကို ျပန္လည္ရွင္းလင္း ေရးသားေပးပို႔လိုက္တဲ့
( ေဖေဖထံေစ စာပေလြ သို႔မဟုတ္ ေမတၱာေထာင္ထု ခ်စ္မႈရယ္တဲ့ ပိုခဲ့တယ္)
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ဘဝအထၳဳပၸတၱိစာစုမွတ္တမ္းကေန ထုတ္ႏႈတ္ထားတာပါ ...

ဒီစာစုထဲမွာ သီလ ဘာ့ေၾကာင့္ ေစာင့္ထိန္းရတယ္၊ သီလေစာင့္ျခင္းရဲ႕ အဓိက
ရည္ရြယ္ခ်က္၊ နိဗၺာန္ေရာက္ေၾကာင္းအက်င့္လမ္းစဥ္၊ တဏွာရဲ႕သေဘာ၊
တဏွာ ပယ္သတ္ပံုေတြကို ရွင္းလင္းစြာ ေလ့လာသိရွိႏိုင္တဲ့အတြက္ ကုသိုလ္တရား
တိုးပြားႏိုင္ၾကေစဖို႔ ထုတ္ႏႈတ္တင္ျပေပးလိုက္ပါတယ္ ...
 

Post a Comment

Blogger Disqus

Comment ေပးရန္ ညာဘက္ေထာင့္မွ Blogger or Facebook or Disqus ကုိႏွိပ္ပါ။

Voted This Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...