Ads (728x90)





မိုဘိုင္းဆက္သြယ္ေရးဌာန

*****************

(၁)

ဦးေဌး၀င္း

အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္

၀၉-၈၆၃၀၀၁၀

cemobile@mptmail.net.mm



(၂)

ဦးစိုးေအာင္

ဒုတိယအင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္

၀၉-၈၆၃၀၀၀၁

Ee1-switch@mptmail.net.mm



(၃)

ဦးကိုကိုေအာင္

အင္ဂ်င္နီယာမႉး

၀၉-၈၅၀၀၀၀၁

Ee2-radio@mptmail.net.mm



(၄)

ဦးေအာင္ေက်ာ္သက္

အင္ဂ်င္နီယာမႉး

၀၉-၅၁၀၀၀၂၇

bhngsm@mptmail.net.mm



(၅)

ေဒၚခင္ျဖိဳး

အင္ဂ်င္နီယာမႉး

၀၉-၅၀၂၁၀၁၀

wlugsm@mptmail.net.mm



ေအာ္တိုတယ္လီဖုန္းဌာန

****************

(၁)

ေဒၚခ်ယ္ရီမိ်ဳးတင့္

ဒုတိယအင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္ (အိတ္ခိ်န္း)

၀၉-၄၅၀၄၅၀၇၇၇

၀၁-၃၈၀၁၈၈



(၂)

ဦးေဇာ္မင္း

ဒုတိယအင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္ (အိတ္ခိ်န္း)

၀၉-၅၀၂၁၀၆၆

၀၁-၃၇၀၁၈၈

Ee1-swit-cep @mptmail.net.mm



(၃)

ဦးသန္းလိွုင္

ဒုတိယအင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္(လိုင္း)

၀၉-၅၀၂၁၀၅၅

၀၁-၃၈၀၃၃၃

Ee1-line-cep @mptmail.net.mm



(၄)

ဦးသိန္းျမင့္ထြန္း

အင္ဂ်င္နီယာမႉး (လိုင္း)

၀၉-၅၀၂၁၀၇၈

၀၁-၂၂၂၃၃၃



(၅)

ဦးေအးမင္းလိွုင္

အင္ဂ်င္နီယာမႉး (အိတ္ခိ်န္း)

၀၉-၅၀၂၁၀၈၅

၀၁-၃၇၂၁၈၈



(၆)

ဦးေက်ာ္၀င္း

အင္ဂ်င္နီယာမႉး (အိတ္ခိ်န္း)

၀၉-၅၄၂၁၀၉၉

၀၁-၅၀၀၉၉၉



(၇)

ဦးေဇာ္မင္းဦး

အင္ဂ်င္နီယာမႉး (OCS)

၀၉-၅၄၂၁၀၇၇



သတင္းအခ်က္အလက္နွင့္နည္းပညာဌာန

***************************

(၁)

ဦးခင္ေမာင္ထြန္း

အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္

၀၉-၈၆၃၀၀၄၂

Khinmaungtun.ceit@mptngw.net.mm



(၂)

ေဒၚခင္ေဆြေဌး

ဒုတိယအင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္

၀၉-၅၁၀၀၀၅၀

၀၉-၈၆၃၀၀၅၀

kshtay@mpt.net.mm



(၃)

ဦးရဲနိုင္မိုး

ဒုတိယအင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္

၀၉-၅၀၂၁၀၇၄

yenaingmoe@mptngw.net.mm



(၄)

ေဒၚနြယ္နီစိုးရင္

အင္ဂ်င္နီယာမႉး

၀၉-၂၀၀၀၀၃၇

nwesisy@mptngw.net.mm



(၅)

ဦးေနလင္းထြန္း

အင္ဂ်င္နီယာမႉး

၀၉-၅၀၂၁၀၇၂

naylinhtun@mptngw.net.mm



(၆)

ဦးေအာင္သူဟိန္း

အင္ဂ်င္နီယာမႉး

၀၉-၈၃၀၀၀၅၆

aungth@mptngw.net.mm



(၇)

ေဒၚညိုညိုစိမ့္

အင္ဂ်င္နီယာမႉး

၀၉-၅၀၂၁၀၂၅

nnseint@mptngw.net.mm



(၈)

ေဒၚလွျမတ္ဟန္

မန္ေနဂ်ာ

၀၉-၅၄၀၀၀၂၃

hlamyathan@mptngw.net.mm

(credit goes to original post by "ေဒါက္တာေမာင္ေမာင္ျမင့္")
 
တစ္ခါတုန္းက ေလဆိပ္ဝန္ထမ္းေတြက လိုအပ္ခ်က္တစ္ခုကို အာဏာပိုင္ေတြထံ ေတာင္းဆိုၾကပါတယ္။

ဒါကို အာဏာပိုင္ေတြက္ မလိုက္ေလွ်ာပါဘူး..။

ဒီေတာ့ ေလဆိပ္ဝန္ထမ္းေတြက သပိတ္မေမွာက္ၾကပါဘူး..။ သူတို႔က အင္မတန္ ေတာ္တဲ့ လူၾကီးလူေကာင္းမ်ား ျဖစ္ၾကပါတယ္..။ မလိုက္ေလွ်ာတာကိုလည္း ဘာမွ အထြန္႔မတက္ဘဲ ေက်ေက်နပ္နပ္ လက္ခံလိုက္ၾကပါတယ္.။




တစ္ခုေတာ့ရွိတယ္ဗ်ာ.. ေနာက္တေန႔မွာ သူတို႔ေတြအားလုံး ဝမ္းဗိုက္ရစ္နာတဲ့ ေရာဂါ ျဖစ္ၾကတယ္.။ ေလဆိပ္တာဝန္ထမ္းေနတာဆိုေတာ့လည္း ေလဆိပ္ အမ်ားသုံး အိမ္သာကိုသာ သုံးရမွာ မဟုတ္လား..။ သူတို႔ စည္းကမ္းတက် ေလဆိပ္အိမ္သာမွာ တန္းစီျပီး အိမ္သာတက္မလို႔ စံနစ္တက် ေစာင့္ဆိုင္းၾကပါတယ္.။ ဝန္ထမ္းအားလုံး ဆိုပါေတာ့ဗ်ာ..

ခက္တာက ေလယာဥ္စီး ခရီးသည္ေတြဗ်.. သူတို႔က တန္းစီျပီး အိ္မ္သာတက္ရမွာကို မလုပ္ခ်င္ၾကဘူး..



ဒါနဲ႔ပဲ ေလဆိပ္အာဏာပိုင္ေတြဟာ ေန႔မကူးဘဲ ဝန္ထမ္းေတြ ေတာင္းဆိုခဲ့ဖူးတဲ့ အခ်က္ေတြကို ခ်က္ျခင္း လိုက္ေလွ်ာလိုက္ၾကတယ္..။

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



ေနာက္အျဖစ္တစ္ခုက ပုဂၢလိက ဘဏ္တစ္ဘဏ္က တန္ဖိုးနည္းအိမ္ရာ ေဆာက္လုပ္ေရးကို ေငြဆက္လက္မေခ်းေတာ့ဘူးလို႔ ဆုံးျဖတ္ပါသတဲ့။

အဲဒီဆုံးျဖတ္ခ်က္ထြက္လာျပီး ေနာက္ရက္မွာ အဲဒီဘဏ္မွာ လူတန္းရွည္ၾကီး တန္းစီေစာင့္ဆိုင္းေနတာ ျဖစ္လာပါေလေရာ..။



ဘဏ္က တာဝန္ရွိသူေတြက သူတို႔ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ေၾကာင့္ ဘဏ္ကို တခုခု လုပ္မလားစိုးရိမ္သြားတယ္။ ဒါနဲ႔ စုံစမ္းလိုက္တဲ့အခါ..



“ကၽြန္ေတာ္တို႔က တန္ဖိုးနည္း အိမ္ရာဝယ္မလို႔ စီစဥ္ထားတာ. ။ အခု ဘဏ္က အဲဒီစီမံကိန္းအတြက္ ေငြဆက္မေခ်းေတာ့ဘူဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ ေရစုန္ေမွ်ာျပီေလ..။ ဒါေၾကာင့္ ဘဏ္မွာ ေခ်းစရာေငြမရွိဘူး.. ဘဏ္မွာ အခက္အခဲ ျဖစ္ေနတယ္ထင္လိုု႔ ဘဏ္ကို ကူညီခ်င္လို႔ ေငြလာစုေပးတာပါ။ ”



“ဒါေပမယ့္ဗ်ာ..ကၽြန္ေတာ္တို႔က တစ္ေန႔လုပ္ တစ္ေန႔စားဆိုေတာ့ သိပ္မခ်မ္းသာဘူး။ ရွိတဲ့ေငြကေလးနဲ႔ ကူညီခ်င္လို႔ အခု ဘဏ္စာရင္းအသစ္တစ္ခုဖြင့္ျပီး ဘဏ္မွာ အပ္ေငြတိုးေအာင္ လုပ္ေပးပါရေစ။.. ပိုက္ဆံေတာ့ နည္းေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လူေတြ ဘယ္ေလာက္မ်ားသလဲ ေတြ႔မွာပါ။ ေနာက္ျပီး အခုဘဏ္မွာ လာအပ္ေငြကို သိပ္ၾကာၾကာ အပ္မထားႏိုင္လို႔ အသုံးရွိရင္ ျပန္ထုတ္ရဦးမယ္.။ ေငြစုတဲ့အခါ လိုက္နာရမယ့္ စည္းကမ္းေတြကိုလည္း လူတိုင္းကို အစအဆုံးရွင္းျပေပးပါဦး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က စာ မတတ္လို႔ပါ။ ေငြျပန္ထုတ္တဲ့အခါ အနည္းဆုံး အပ္ထားရမယ့္ေငြကိုေတာ့ ခ်န္ထားမွာပါ။ ဒါေၾကာင့္ အခုေငြစုျပီးရင္ ဟိုဘက္ေကာင္တာမွာ ျပန္ထုတ္ရဦးမယ္။ မနက္ျဖန္လည္း လာအပ္ဦးမယ္..။ ျပီး ျပန္ထုတ္ဦးမယ္..။



ကၽြန္ေတာ္တို႔ ၾကိဳးစားျပိး ေန႔တိုင္း ကူညီၾကမွာပါ။ ဘဏ္က ေငြေရးေၾကးေရး ေျပလည္လို႔ တန္ဖိုးနည္း အိမ္ရာကို ေငြျပန္ေခ်းႏိုင္တဲ့အထိ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကူညီပါမယ္..စိတ္ခ်ပါ”



“တစ္ခုေတာ့ရွိတယ္. ကၽြန္ေတာ္တို႔တန္းစီထားတာကို ေက်ာ္ျပီးေတာ့ နဂို ဘဏ္ေဖာက္သည္ေတြကို ဦးစားေပးလုပ္ေပးတာမ်ိဳးေတာ့ လက္မခံႏိုင္ပါဘူး..။ သူတို႔ကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔လို စည္းကမ္းတက် တန္းစီပါေစ..”



ဒီလိုနဲ႔ ၃-၄ရက္ မၾကာဘူး။ ဘဏ္က တန္ဖိုးနည္းအိမ္ရာအတြက္ ေငြေခ်းေပးပါမယ္တဲ.့..။

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



ကၽြန္ေတာ္လည္း MPTက ဝင္ေငြေကာင္းဖို႔ ကူညီခ်င္ပါတယ္..။ ဘယ္လိုကူညီရမလဲ သိခ်င္လိုက္တာဗ်ာ..



ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္လည္း MPT က အေရးၾကီး ပုဂၢိဳလ္ေတြရဲ့ ဖုန္းနံပါတ္ေလးေတြ သိခ်င္ပါတယ္။

“ ဘာေၾကာင့္မ်ား ေစ်းႏွဳန္းတက္ရတာလဲလို႔ သတိရတဲ့အခါ မၾကာမၾကာ ေန႔တိုင္း ဆက္ေမးခ်င္တယ္.။ ကၽြန္ေတာ့္ မိတ္ေဆြတစ္ခ်ိဳ႔ကလည္း သိခ်င္တာေလး ေမးၾကမွာေပါ့..

အဲဒီအေရးၾကီးပုဂၢိဳလ္ဖုန္းကေတာ့ အိမ္က အေရးတၾကီးဆက္ရင္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေမးတာကို ေျဖေနရလို႔ အားနိုင္မယ္ မထင္ဘူးေလ..။ အိမ္က မိန္းမ အေရးၾကီးလို႔ ဖုန္းဆက္မရရင္ လူကိုယ္တိုင္ လာပါေစေလ.. တယ္လီဖုန္းလိုင္းဆိုတာ ဦးရာလူ မဟုတ္ေပဘူးလား”



လူၾကီးမင္းတို႔အေနနဲ႔ ေစ်းႏွဳန္းတက္တာေလး မသိခ်င္ဘူးလား.တဆိတ္ေလာက္ တေန႔ ၁၀ခါေလာက္ ဆက္ေမးေပးပါဗ်ာ. ဖုန္းနံပါတ္ေလး သိရင္လည္း ေျပာပါဦး..။ ဆက္ရလို႔ ဘာေၾကာင့္ေစ်းတက္တာလဲ သိရရင္ အသိေပးပါဦးဗ်ာ”



ေစတနာ သန္႔သန္႔နဲ႔ ဥပေဒမခ်ိဳးေဖာက္ဘဲ ဝိုင္းဝန္းကူညီသင့္တယ္ မထင္ၾကဘူးလား..



ကၽြန္ေတာ္တို႔က တစ္ေယာက္ တစ္မိနစ္. တစ္မိနစ္ ၅၀ႏွဳန္းနဲ႔ လူ ၃၀၀၀၀ ေလာက္ ေန႔ေန႔ညည ဆက္ေပးရင္ MPT က ၁၅ သိန္း ဝင္မွာပါ..။ ဒီလို ဝင္ေငြေကာင္းလာရင္ internet ႏွဳန္းမွာ ေလွ်ာ့ေပးႏိုင္မလားလို႔ပါ..။ တကယ့္ေစတနာပါဗ်ာ..

 

Post a Comment

Blogger Disqus
  1. ေတာ္လိုက္တဲ့လူပါဗ်ာ ေလးစားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ လိုက္လုပ္မွာပါ။
    ကၽြန္ေတာ္ Singapore Salaryရ ရင္ေတာ့ အစ္ကို႔ ကို ျငင္းပယ္ရလိမ့္မယ္။

    ReplyDelete
  2. ခိခိ.........

    ReplyDelete

Comment ေပးရန္ ညာဘက္ေထာင့္မွ Blogger or Facebook or Disqus ကုိႏွိပ္ပါ။

Voted This Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...