ေမး။ ။ အမ်ိဳးသားလႊတ္ေတာ္ရဲ႔ ဥပေဒၾကမ္းေကာ္မတီမွာ အဖြဲ႔၀င္အျဖစ္
အေရြးခ်ယ္ခံရတယ္ဆုိေတာ့ အဲဒီေကာ္မတီအေနနဲ႔ ဘာေတြလုပ္ေဆာင္သြားဖုိ့ရွိသလဲဆုိတာ ေျပာျပေပးပါဆရာ။
ဦးေအာင္သိန္း။ ။အမ်ိဴးသားလႊတ္ေတာ္မွာ ဥပေဒၾကမ္းေကာ္မတီအဖြဲ႔၀င္တေယာက္အေနနဲ႔ ေျပာရမယ္ဆုိရင္ ဥပေဒၾကမ္း ေကာ္မတီရဲ႔လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြကေတာ့
ဥပေဒေတြကို ျပင္ဆင္မယ္၊ ဥပေဒအသစ္ေရးဆြဲမယ္၊ ျပည္သူ့လႊတ္ေတာ္
ဘက္ကအဲလုိမ်ိဳး ေရးဆြဲလာတဲ႔ဟာေတြကို အမ်ိဳးသားလႊတ္ေတာ္ဘက္ကေန
ျပန္ျပီးခ်ိန္ထိုးျပီးေတာ့ ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္ကို
ဥပေဒၾကမ္းအျဖစ္တင္သြင္းဖုိ့ေဆာင္ရြက္ရမယ့္တာ၀န္ေပါ့။
ျပီးခဲ႔တဲ႔လႊတ္ေတာ္က မျပီးျပတ္ေသးတဲ႔ ဥပေဒေတြရွိတယ္။ ရွိျပီးတဲ႔
ဥပေဒေတြမွာလဲ ဥပေဒအခ်ိဳ႔ကို ျပန္ျပီးေတာ့ review လုပ္ဖုိ့လုိရင္လဲ လုပ္ရမယ္
ျပီးတဲ႔အခါမွာ ဥကၠဌေနတဆင့္ ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္ကို တင္ျပရမယ္။
ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္ကေန ဒီဟာကေတာ့ ဥပေဒျဖစ္သင့္တယ္ ဒါဟာျပင္သင့္တယ္ ဒါဟာ
အစားထုိးသင့္တယ္လုိ့ သတ္မွတ္ရင္ သူက အစိုးရကို အေၾကာင္းၾကားမယ္။
အစိုးရအေနနဲ႔ ဥပေဒကို သမၼတကေန လက္မွတ္ေရးထုိးျပီး ထုတ္ျပန္တယ္ေပါ့
အဲလုိသေဘာပါ။
ေမး။ ။ လူ့အခြင့္အေရး ေရွ႔ေနတေယာက္အေနနဲ႔ လူ့အခြင့္အေရးခ်ိဳးေဖာက္ခံရမႈေတြမွာ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ကူညီေပးခဲ႔ဘူးတဲ႔ သူတေယာက္အေနနဲ႔ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္တေယာက္ျဖစ္လာတဲ႔အခါမွာ အဲဒီအေတြ႔အၾကံဳေတြကို ဘယ္လုိမ်ိဳး အသံုးခ်သြားမယ္လုိ့ ရည္ရြယ္ထားပါလဲ။
ဦးေအာင္သိန္း။ ။ႏွစ္ေပါင္းသံုးဆယ္ေက်ာ္ ဆရာက ေရွ႔ေနတေယာက္အေနနဲ႔လုပ္ခဲ႔တယ္ လူ့အခြင့္အေရးအမႈ ေတြဆုိရင္ အလုပ္သမား၊ လယ္သမား၊ ေက်ာင္းသားအမႈေတြ၊ လႈပ္ရွားတက္ၾကြသူေတြရဲ႔အမႈေတြ အစံုေပါ့ေလ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ဆရာလုိက္ပါေဆာင္ရြက္ခဲ႔တယ္ေပါ့ ဒါေပမယ့္အဲဒီအေတြ႔အၾကံဳေတြအရ
အမႈလုိက္ပါ ေဆာင္ရြက္ရတဲ႔ ကိစၥမ်ိဳးနဲ႔ေတာ့ မတူဘူးေပါ့ေနာ္။ အခုဟာက
ဥပေဒတခုကို ဘယ္လုိျပဳျပင္ဖုိ့လုိမယ္ ဘယ္လုိဥပေဒကို အစားထုိးမလဲ
ဘယ္လုိဥပေဒကို ျပဌာန္းမလဲ၊ ရွိျပီးသား ဥပေဒေတြမွာဆိုရင္လဲ ဘယ္လုိဥပေဒေတြက
မက်င့္သံုးပဲ ဒီအတုိင္းရပ္ထားရတဲ႔ဟာေတြျဖစ္သလဲဆုိတာေတြ
အဲဒါေတြကို ျပန္လည္ျပီးေတာ့ သံုးသပ္ရတဲ႔ တာ၀န္တခုဟာ ဥပေဒၾကမ္း
ေကာ္မတီတခုအေနနဲ႔ ေပၚေပါက္တဲ႔ကိစၥရပ္ေပါ့။ အဲဒီေတာ့ အမႈလုိက္တဲ႔
ပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ေတာ့မတူဘူး သို့ေသာ္လည္း အေတြ႔အၾကံဳမ်ားအရ ဥပေဒေတြမွာ
ေပၚေပါက္ေနတဲ႔ ကိစၥရပ္ေတြ တခ်ိဳ႔အမႈေတြက တရားရံုးေတြနဲ႔
ျဖတ္သန္းရတာေတြရွိတယ္ တခ်ိဳ႔ကိစၥရပ္ေတြက အုပ္ခ်ဳပ္ေရးနဲ႔ ျဖတ္သန္းရတဲ႔
ဥပေဒမ်ိဳးေတြရွိမယ္။ တရားရံုးနဲ႔ ပတ္သတ္တဲ႔ ဥပေဒအေနနဲ႔ ပတ္သတ္ရင္ေတာ့
ဆရာတုိ့က အေတြ႔အၾကံဳရွိတယ္ေပါ့ေနာ္ အဲဒီအေတြ႔အၾကံဳမ်ားအရ ထိန္းညွိျပီးေတာ့
လုပ္ေဆာင္သင့္တာကို လုပ္ေပးဖုိ့ေတာ့ အၾကံျပဳႏုိင္တာေပါ့။
ေမး။ ။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ အျမဲေျပာေနတဲ႔ ျမန္မာႏုိင္ငံမွာ အဓိကလုိအပ္ေနတာ
တရားဥပေဒစိုးမုိးေရးပဲ။ အဲလုိဆုိေတာ့ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္တေယာက္အေနနဲ႔ တရားဥပေဒစိုးမိုးေရးကို ေဖာ္ေဆာင္ဖုိ့ ဘာေတြလုပ္သြားဖုိ့ရွိလဲ။
ဦးေအာင္သိန္း။ ။တရားဥပေဒစိုးမိုးေရး ေဖာ္ေဆာင္ေရးဟာ
လႊတ္ေတာ္ႏွစ္ရပ္လုံးမွာလဲ တာ၀န္ရွိသလုိ အစိုးရအဖြဲ႔မွာလဲ
တာ၀န္ရွိတာေပါ့ေလေနာ။ တရားဥပေဒစုိးမိုးမွသာလွ်င္
အုပ္ခ်ဳပ္ေရးပိုင္းဆုိင္ရာေတြကေရာ
လုပ္ငန္းေဆာင္တာ ေတြကအဆင္ေျပမွာေလ တရားဥပေဒစိုးမုိးမႈမရွိဘူး တရားဥပေဒဟာ
ယိမ္းယိုင္ ေနျပီဆုိရင္ေတာ့ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး ယႏၱရားပါ ထိခိုက္ပ်က္စီးလာမွာ
ဓမၼတာပဲ။ အဲဒီေတာ့ တရားဥပေဒစိုးမုိးေရး အတြက္ဆုိရင္ ဆရာတုိ့ဘက္က
လႊတ္ေတာ္တရပ္အေနနဲ႔ ပါ၀င္လုပ္ေဆာင္ရမယ့္ ကိစၥရပ္က အဓိကကေတာ့
ဥပေဒျပဳေရးအဆင့္ကို ၾကိဳးစားျပီးေဆာင္ရြက္ရတဲ႔ အလုပ္တာ၀န္ပါပဲ။
တရားဥပေဒစိုးမုိးေရးဟာ ထဲထဲ၀င္၀င္ ျဖစ္လာျပီဆုိရင္ သန့္ရွင္း တည္ျငိမ္တဲ႔
အစိုးရတရပ္အေနနဲ႔ ပိုျပီးေတာ့ ခုိင္မာတဲ႔ အစိုးရတရပ္ျဖစ္တယ္
လုိ့ေျပာလုိ့ရတာေပါ့။ အခုေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ရက္၁၀၀ စီမံကိန္းဆုိျပီးေတာ့
အစိုးရအဖြဲ႔ ၀န္ၾကီးေတြကို ေျပာဆုိထားတယ္ေပါ့။ ရက္၁၀၀ စီမံကိန္းမွာ
၀န္ၾကီးေတြအေနနဲ႔သူတို့ ဘယ္လုိလုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္ၾကမလဲ အလြယ္ဆံုးနဲ႔ အျမန္ဆံုးလုပ္ႏုိင္မယ့္ ေအာင္ျမင္မႈအမ်ားဆံုးရႏုိင္မယ့္
လူထုအတြက္အထိေရာက္ဆံုးနဲ႔ အက်ိဳးရွိဆံုးဟာေတြကို သူတုိ့ရက္ ၁၀၀အတြင္းမွာ
ဘယ္ေလာက္လုပ္ႏုိင္မလဲတဲ႔ အစီအစဥ္ခ်ထားတယ္လုိ့ ဆရာတုိ့ၾကားရပါတယ္။
ေမး။ ။ အခုဆုိရင္ ၀န္ၾကီးဌာန ၃၆ရွိတဲ႔ဟာကို ၂၁ခုထိ ေလွ်ာ့ခ်လုိက္တယ္
ျပည္နယ္၀န္ၾကီးခ်ဳပ္ေတြ ခန့္တဲ႔အခါမွာလဲ ပထမဆံုး အမ်ိဳးသမီး
၀န္ၾကီးခ်ဳပ္ေတြ ပါလာတယ္ အဲဒီအေပၚ အျမင္ေလးကိုလဲ ေျပာျပေပးပါဦး။
ဦးေအာင္သိန္း။ ။ေကာင္းပါတယ္ Genderအရေတာ့ ခြဲျခားဆက္ဆံမႈမရွိဆိုတဲ႔သေဘာ ေပၚတာေပါ့။ ဒါေပမယ့္ ျပည္ေထာင္စုအစိုးရမွာေတာ့ အမ်ိဳးသမီးပါတာေတာ့မေတြ႔ေသးဘူး။ ေနာက္ေတာ့လဲမေျပာတတ္ဘူး ေပါ့ေလေနာ္။ ၀န္ၾကီးဌာနေတြေလွ်ာ့ခ်တယ္ဆုိတာကေတာ့
၀န္ၾကီးဌာနေတြဟာ ဌာနတာ၀န္ထက္ ၀န္ၾကီးဦးေရဟာ ေဖာင္းပြ ေနတယ္လုိျမင္လုိ့လဲ
သူတုိ့ေလ်ာ့ခ်ျပီး လုပ္ေဆာင္ၾကည့္တာေပါ့ေလ။ ၀န္ၾကီးဌာနေတြ ေပါင္းလုိက္တယ္
၀န္ၾကီးအေရအတြက္ ကိုလည္း ခ်ံဳ႔လုိက္တယ္ အဲလုိဆုိေတာ့ ၀န္ၾကီးေတြအေနနဲ႔ေတာ့
တာ၀န္ေတာ္ေတာ္ ၾကီးမားတာေပါ။့ ဌာနတခုနဲ႔တခု ေပါင္းလုိက္ဖုိ့ဆုိတာကလဲ
၀ုန္းဒိုင္းထေပါင္းလုိ့ လြယ္တာေတာ့မဟုတ္ဘူး။ သုိ့ေသာ္လည္း မေပါင္းမျဖစ္လုိ့
ေပါင္းရျပီဆုိျပန္ေတာ့လဲ ေသခ်ာေဆာင္ရြက္ရမယ့္ ကိစၥရပ္ေတြျဖစ္လာတယ္။
ဘာျဖစ္လုိ့လဲဆုိေတာ့ ဌာနတုိင္းမွာ ညႊန္ခ်ဳပ္ဆုိတာေတြရွိတယ္။
ဒုတိယညႊန္ခ်ဳပ္ေတြရွိတယ္ ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ေတြရွိတယ္။ အဲဒီေတာ့ ႏွစ္ခု
တစ္ခုေပါင္းရင္ ဘယ္သူ့ကို အရင္တင္မလဲဆုိတဲ႔ ျပႆနာေတြ တစ္ဌာနထဲမွာ
ညႊန္ခ်ဳပ္ႏွစ္ေယာက္ ရွိလုိ့မရဘူးေလ။ အဲဒါေတြကလည္း ေနာက္အခ်ိန္မွာ
စိန္ေခၚမႈတရပ္ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္လာႏုိင္တယ္။ သုိ့ေပမယ့္ ဒီဟာကေတာ့ ငါးႏွစ္တာ
သက္တန္းအတြင္းမွာ လုပ္ႏုိင္သမွ်ကို အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ဒီ၀န္ၾကီးေတြ
အေနနဲ႔လုပ္ေဆာင္ၾကဖုိ့ ဒီ၀န္ၾကီးေတြအေနနဲ႔ ခ်ိဳးျခံေခြ်တာျပီး
အသံုးျပဳၾကဖုိ့ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ရဲ႔ ပါတီလမ္းညႊန္မႈ တရပ္အေနနဲ႔
ေျပာဆုိခဲ႔တာေတြရွိပါတယ္။
ေမး။ ။ လူ့အခြင့္အေရး
ခ်ိဳးေဖာက္မႈေတြနဲ႔ ပတ္သတ္ျပီး အခုအခ်ိန္မွာလဲ ရဲစခန္းမွာ
ညွင္းပန္းႏွိပ္စက္ခံရျပီး ေသဆံုးသြားတဲ႔အမႈကို လတ္တေလာေလးကပဲ သတင္းေတြမွာ
ၾကားသိရတယ္။ အဲလုိမ်ိဳးကိစၥရပ္ေတြ အန္ကယ္တုိ့ ကိုယ္စားျပဳတဲ႔
မဲဆႏၵနယ္ေျမေတြမွာ ျဖစ္ပြားတာမ်ိဳးရွိလာခဲ႔ရင္ ဘယ္လုိမ်ိဳး အုပ္ခ်ဳပ္ေရးပိုင္းဆုိင္ရာေတြနဲ႔
လက္တြဲ ေျဖရွင္းသြားမလဲ။ ညွင္းပန္းႏွိပ္စက္မႈ ပေပ်ာက္ဖုိ့ ဥပေဒေတြ
ေရးဆြဲဖုိ့ UNCAT (Convention against Torture and Other Cruel, Inhuman or
Degrading Treatment or Punishment) ကို လက္မွတ္ေရးထုိးသြားဖုိ့
စီစဥ္ေဆာင္ရြက္သြားဖုိ့ေတြေကာ ရွိလာမလား။
ဦးေအာင္သိန္း။ ။အဲဒါေတြကေတာ့ ႏုိင္ငံတကာနဲ႔ အစိုးရသစ္နဲ႔ ေနာက္ပုိင္းခ်ိတ္ဆက္လုပ္သြားမယ့္ ကိစၥရပ္ေတြရွိမွာေပါ့ ဆရာတုိ့အေနနဲ႔ေတာ့ ၾကိဳေျပာႏုိင္တဲ႔အေနအထားေတာ့ မရွိဘူးေပါ့။ သို့ေသာ္လည္း ဆရာတုိ့အေနနဲ႔ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးနဲ႔ ပူးေပါင္းလုပ္ေဆာင္ဖုိ့ကက်ေတာ့
အုပ္ခ်ဳပ္ေရးဆုိတာ ၀န္ၾကီးဌာနေတြကို ေျပာတာေပါ့ေလ။ ၀န္ၾကီးဌာနေတြရဲ႔
ျဖစ္ပ်က္ေနတဲ႔ ကိစၥရပ္ေတြက လႊတ္ေတာ္ကို ေပၚေပါက္လာရင္ လႊတ္ေတာ္ကို
တင္ျပရမယ့္တာ၀န္ရွိတာေပါ့။ လႊတ္ေတာ္ကလဲ ၀န္ၾကီးဌာနေတြရဲ႔ ၀န္ၾကီးေတြရဲ႔
လုပ္ေဆာင္မႈေတြ အေပၚမွာ သတင္းရသည္ျဖစ္ေစ အေၾကာင္းခ်င္းရာျဖစ္ေစ
ဥပေဒျပႆနာျဖစ္ျဖစ္ ေပၚေပါက္တဲ႔ကိစၥရပ္ေတြကို လႊတ္ေတာ္ကို တင္ျပဖုိ့လုိရင္
တင္ျပရမယ့္တာ၀န္ရွိတာေပါ့ေလ။
ဒီအစုိးရကလဲ NLD ကဖြဲ႔စည္းေပးလုိက္တဲ႔ အစိုးရပဲ။ ဒီလႊတ္ေတာ္ကလဲ NLD
ကိုယ္စားလွယ္ေတြနဲ႔ ပါ၀င္တည္ေဆာက္ ထားတဲ႔ လႊတ္ေတာ္ပဲ။ သို့ေသာ္လဲ
တာ၀န္ယူမႈနဲ႔ တာ၀န္ခံမႈ အပိုင္းေတြမွာ ကြာသြားတာေပါ့ေလ။ စည္းႏွစ္စည္းက
ျခားသြားတာေပါ့။ လႊတ္ေတာ္ပိုင္းနဲ့အုပ္ခ်ဳပ္ေရးပိုင္းဆုိတဲ႔ဟာမ်ိဳး စည္းျခားသြားတာေပါ့။ အဲဒီအေပၚမွာေရွ႔ဘယ္လုိ ဆက္ျပီးသြားၾကမလဲ ေရွ့ဘယ္လုိအေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္လုပ္မလဲဆုိတာကေတာ့ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္တာထက္ အမွားအမွန္ကို ပိုင္းျခားေ၀ဖန္ေျပာဆုိရမယ့္တာ၀န္က ဆရာတုိ့လႊတ္ေတာ္မွာ ပိုျပီးေတာ့ရွိတယ္။ အဲဒီအတြက္ကိုလဲ အန္ကယ္တုိ့လုပ္ေဆာင္မွာပဲျဖစ္တယ္။
ေမး။ ။လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္တေယာက္အေနနဲ႔ အခုလုိမ်ိဳး အေျပာင္းအလဲေတြျဖစ္သြားတဲ႔အေပၚမွာ တုိင္းျပည္က ဒီမုိကေရစီလမ္းေၾကာင္းေပၚကို ေရာက္လာတဲ႔အေပၚ အျမင္ေလးေျပာျပေပးပါ။
ဦးေအာင္သိန္း။ ။ဒီမုိကေရစီလမ္းေၾကာင္းေပၚကို ေရာက္တယ္လုိ့ေျပာလုိ့မရေသးဘူး။ ဒီမုိကေရစီ လမ္းေၾကာင္းေပၚမွာ စျပီး ေလွ်ာက္ဖုိ့ၾကိဳးစားတယ္လုိ့ေျပာရမယ္။
ျပီးခဲ႔တဲ႔ ၅ႏွစ္ကလဲ ၾကားကာလဆိုျပီး လုပ္သြားတာပဲ အဲၾကားကာလက
ျပီးဆံုးသလားဆုိေတာ့ ျပီးခဲ႔တဲ့အစိုးရကို လွမ္းေမးၾကည့္လဲ သူေျဖမွာပဲ
အဲၾကားကာလက မျပီးဆံုးေသးဘူးလို့။ အန္ကယ္တုိ့အခုသြားေနတဲ႔ဟာက
ၾကားကာလလုိ့ေျပာတဲ႔ဟာထက္ ဒီမုိကေရစီလမ္းေၾကာင္းေပၚကို
အရပ္သားအစိုးရစစ္စစ္အေနနဲ႔ စျပီးေလွ်ာက္လွမ္းရတဲ႔ အေျခအေနမ်ိဳး ျဖစ္တယ္။
အဲဒီလိုအခါမ်ိဳးမွာေတာ့ စိန္ေခၚမႈအရပ္ရပ္ကို ရင္ဆုိင္ရမွာေတာ့မလြဲမေသြပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ဒီျပည္သူလူထုရဲ႔ေထာက္ခံမႈနဲ႔ ျပည္သူလူထုရဲ႔အက်ိဳးစီးပြားအတြက္ကို အဓိကထားျပီး ေဆာင္ရြက္ေနတယ္လုိ့ ျမင္ရင္ေတာ့ ဆရာတုိ့ သြားရမယ့္ဒီမိုကေရစီလမ္းေၾကာင္းအေပၚမွာ
ေဆာင္ရြက္ရတဲ႔ အစိုးရ ေဆာင္ရြက္ ရတဲ႔ လႊတ္ေတာ္အေနနဲ႔
တာ၀န္ေက်လိမ့္မယ္ေပါ့ေနာ္။ အဲလုိမဟုတ္ပဲ ဒီမိုကေရစီလမ္းေၾကာင္းနဲ႔
မညီညြတ္တဲ႔ လမ္းေခ်ာ္မႈေတြျဖစ္လာရင္ေတာ့ ျပည္သူလူထုကေစာင့္ၾကည့္ျပီးေတာ့ ဒဏ္ခတ္မယ္လုိ့ပဲ ဆရာတုိ့က ယံုၾကည္ထားပါတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ့လဲဆုိေတာ့ ျပည္သူကေနေရြးခ်ယ္တင္ေျမွာက္ထားတဲ႔ အစိုးရတရပ္အေပၚမွာ လုပ္ပံုလုပ္နည္း မဟုတ္ရင္ျပည္သူက ျပန္ဒဏ္ခတ္လိမ့္မယ္ဆုိတာ လက္ခံယံုၾကည္ထားပါတယ္။
ေမး။ ။ လႊတ္ေတာ္ထဲမွာ ေရြးေကာက္ခံကိုယ္စားလွယ္ေတြမဟုတ္တဲ႔ စစ္တပ္က ကိုယ္စားလွယ္ေတြရွိေနတဲ႔ အတြက္ သူတုိ့အတူအလုပ္လုပ္ၾကတဲ႔အခါမွာ အခက္အခဲေတြကိုရွိလာႏုိင္မလား။ သူတို့ေတြနဲ႔ ဘယ္လုိပံုစံမ်ိဳး ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္သြားၾကမလဲဆုိတာလဲ သိခ်င္ပါတယ္။
ဦးေအာင္သိန္း။ ။ လႊတ္ေတာ္မွာက ႏွစ္မ်ိဳးရွိတယ္ေလ ျပည္သူလူထုရဲ႔ မဲဆႏၵနဲ႔ေရြးေကာက္တင္ေျမွာက္တဲ႔ လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္ေတြရွိသလို တပ္မေတာ္သားကိုယ္စားလွယ္ေတြကေတာ့
ဆြဲခန့္ကိုယ္စားလွယ္ ေပါ့ေလ။ သူတုိ့နဲ႔ ကိုယ္နဲ႔ အလုပ္တြဲလုပ္ရင္
အဆင္ေျပပါ့မလား အဆင္မေျပဘူးလားဆုိတာကေတာ့ လႊတ္ေတာ္က စခါစပဲရွိေသးေတာ့
ေျပာလုိ့ေတာ့မရေသးဘူးေပါ့ေလ။
အေရးၾကီးတာက တပ္မေတာ္ရဲ႔ ပါ၀င္ပတ္သတ္ေနတဲ႔ အခန္းက႑က
ကာကြယ္ေရးဦးစီးခ်ဳပ္ရဲ႔ ညႊန္ၾကားမႈေပၚမွာ အေျခခံတယ္ သူတို့က တကယ့္
၀န္ထမ္းစစ္စစ္ေတြကိုး အဲဒီေတာ့ သူတုိ့က အေပၚက အမိန့္အတုိင္း
ေဆာင္ရြက္ရမွာလုိ့ပဲ အန္ကယ္တုိ့က နားလည္ထားတယ္။ အဲဒီေတာ့ သူတုိ့ဘယ္ေလာက္ပဲ
လြတ္လပ္စြာေျပာခ်င္ဦးေတာ့ တပ္မေတာ္ရဲ႔အစဥ္အလာ အတုိင္း တစ္ေသြး တစ္သံ
တစ္မိန့္ ပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ သူတုိ့သြားမွာပဲ။ ျပီးခဲ႔တဲ႔ သက္တမ္းမွာေတာ့
အစိုးရကလဲ ၾကံ့ခိုင္ဖြံ႔ျဖိဳးေရးပါတီအစိုးရ တပ္မေတာ္ရဲ႔ေခါင္းေဆာင္ပိုင္းေတြကလဲ ၾကံ့ခုိင္ဖြံ႔ျဖိဳးေရးပါတီ၀င္ေတြ
ျဖစ္ၾကေတာ့ သိပ္ျပီးေတာ့ စိန္ေခၚမႈ မရွိဘူးေပါ့ေလ။ ဒီဘက္အရပ္သား
အစိုးရလက္ထက္ေရာက္လာတဲ႔ အတုိင္းအတာမွာေတာ့ လႊတ္ေတာ္မွာ တပ္မေတာ္ကိုယ္စား
ျပဳတက္ေရာက္ လာတဲ႔ ကိုယ္စားလွယ္ေတြအေနနဲ႔ ဘယ္လုိမ်ိဳး အရပ္သားအစိုးရနဲ႔
အရပ္သားလႊတ္ေတာ္ အေပၚမွာ ဘယ္လုိသေဘာထားျပီး လုပ္ေဆာင္ၾကမယ္ဆုိတာ
ေစာင့္ၾကည့္ုဖုိ့ေတာ့ လုိလိမ့္ဦးမယ္လုိ့ ထင္ပါတယ္။
ဟုတ္ကဲ႔ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။။
Post a Comment
Blogger Facebook DisqusComment ေပးရန္ ညာဘက္ေထာင့္မွ Blogger or Facebook or Disqus ကုိႏွိပ္ပါ။