Ads (728x90)


ကမာၻ႔အၾကီးဆုံး လူမႈဆုိရွယ္နက္ဝက္ခ္ Facebook က like သုိ႔မဟုတ္ share ေတြကို ေၾကာ္ျငာမ်ားအတြက္ ကုမၸဏီမ်ားမွ ေငြေပးသြင္းျပီး သူတုိ႔ေအာင္ျမင္မႈရယူဖုိ႔ နည္းလမ္းသက္သက္သာ ၾကိဳးပမ္း ရာမွာ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူေတြဆီ ေဒတာမွတဆင့္ လြဲေျပာင္းေပးျခင္းကို ရပ္တန္႔ေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

လာမယ့္ ရက္သတၱပတ္မ်ားအတြင္း တစ္ခ်က္ႏွိပ္ရင္ က်သင့္ေငြေကာက္ခံမႈစနစ္ ျဖစ္တဲ့ cost-per-click အသုံးျပဳျပီး ေဖ့စ္ဘုတ္ေပၚ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းတဲ့ ကုမၸဏီမ်ား clickthroughs မ်ားနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အခ်က္အလက္မ်ားသာ လက္ခံရရိွမွာျဖစ္ပါတယ္။  အကယ္၍ ေဖ့စ္ဘုတ္သုံးစြဲသူ တစ္ေယာက္ေယာက္က ေၾကာ္ျငာကို တစ္ခ်က္ႏွိပ္လုိက္တယ္ သုိ႔မဟုတ္ ေၾကာ္ျငာတစ္ခုခုေၾကာင့္ ဆုိဒ္မွ ထြက္သြားခဲ့တယ္ ဆိုရင္ေပါ့။

ေၾကာ္ျငာ like၊ comment သုိ႔မဟုတ္ share မ်ား ဒါမွမဟုတ္ တျခား စီးပြားေရးကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ဘယ္ေဒတာမဆို ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူမ်ားထံ ေပးပို႔ေတာ့မွာ မဟုတ္ပါဘူး။

ဒါေပမယ့္ ဒီဆုံးျဖတ္ခ်က္ကို user privacy concerns ေတြေၾကာင့္ ေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူေတြဟာ သံုးစြဲသူတစ္ေယာက္က ေၾကာ္ျငာတစ္ခုခု၊ update လုပ္ရန္ေၾကျငာတဲ့ blog post တစ္ခုခုကို  click တစ္ခ်က္ႏွိပ္လုိက္တဲ့အခါမွာသာလွ်င္ က်သင့္ေငြေကာက္ခံသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီမက္ထရစ္စနစ္ေပၚ ေဒတာေတြေထာက္ပံ့မႈေပးထားျခင္းဟာ ကုမၸဏီမ်ားအတြက္ campaign တစ္ခုဟာ ေအာင္ျမင္ မေအာင္ျမင္ သိရိွနားလည္ဖုိ႔ ပိုျပီး ခက္ခဲေစတယ္လုိ႔ facebook က အခုိင္အမာ ေျပာဆုိထားပါတယ္။

Ref: yahoo
TrendMyanmar

Post a Comment

Blogger Disqus

Comment ေပးရန္ ညာဘက္ေထာင့္မွ Blogger or Facebook or Disqus ကုိႏွိပ္ပါ။

Voted This Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...