#INDIRECT ATTACKING#
COUNTER ATTACK ဆိုသည္မွာ စစ္ေရး သေဘာ တစ္ဘက္နွင့္ တစ္ဘက္ ထိုးစစ္ဆင္ရေသာအားကစားျပိဳင္ပြဲမ်ား၏ သေဘာသဘာဝ တို႔၌ ခံစစ္ တိုက္စစ္ နွင့္ တန္ျပန္တိုက္စစ္ဟူ၍ ရွိရာ တန္ျပန္တိုက္စစ္နွင့္ တစ္ဆင့္ခံတိုက္စစ္(I္NDIRECT ATTAXKING)ကိုဆိုလိုပါသည္။
တန္ျပန္တိုက္စစ္ကို အားကစားပြဲမ်ား၌ ကစားနည္းအလိုက္ဝါရင့္သူမ်ား နွင့္ နည္းျပမ်ားကသိနိုင္ျပီးအေျခခံမ်ွေလာက္တတ္သိေသာ အားကစားသမားမ်ားအဘို႕ သိပ္မသိနိုင္ေပ။
ယေန႔ေခတ္နိင္ငံေရး ဘာသာေရးေျပာဆိုေဆြးေနြးႀကရာတြင္ က်န္ဘာသာကိုူးကြယ္ယုံႀကည္မႈတို႔သည္ ဘာသာေရးသက္သက္ျဖစ္ေသာ္လည္း အစၥလမ္ဘာသာနွင့္ပါတ္သက္၍ ေျပာဆိုႀကရာတြင္-
အစၥလမ္ဘာသာသည္ အျခားဘာသာမ်ားကဲ႔သ္ို႔ ဘာသာေရးသက္သက္မဟုတ္ဘဲ ဲနိုင္ငံေရး စစ္ေရးတို႔နွင့္ဆိုင္ေသာ SEXING,OCCUPYING , KILLING AND MONOPLAZING တို႔ပါဝင္ေနေသာေႀကာင့္ ဤ ေနရာ၌ DEFENCE, ATTACK AND COUNTER ATTACK တို႔ကိုပါ ထည့္သြင္းေတြးေခါ ္၍ ေျပာဆိုေဆြးေနြးရန္လို၏။
ျမန္မာနိုင္ငံ၌ ဦးေနဝင္း/ ဦးသန္းေရႊ ေမာင္ခင္ညႊန့္တို႔ ဘုန္းတန္ခိုးတက္စဥ္ ေမာက္မာရိုင္းစိုင္း မႈ အာဏာထိပါးမခံလိုမႈတို႔ေႀကာင့္ ျပည္သူလူထုနွင့္ သံဃာေတာ္တို႔ ေသြးေျမႀက က်ဆုံးခဲ႔ႀကရ၏။
ယင္းကို DIRECT ATTACKING တိုက္ရိုက္ နိွမ္နင္းျခင္း /သတ္ျဖတ္ျခင္း ဟုဆ္ုိရပါမည္။လက္နက္ကိုင္ေဆာင္ခြင့္၌ အပ္တိုမ်ွပင္အသုံးျပဴခြင့္မရွိေသာ ပါဏာတိပါတ ကံေစာင့္ထိန္းသူ သံဃာအေပါင္းမွာ အတိတ္ဝဋ္ေႀကြးကိုေပးဆပ္သည္ဟုသာမွတ္ယူခဲ႔ရ၏။သို႔ေသာ္ဤသည္ကားမ်ိဳးတုန္းသတ္ျဖတ္မႈေတာ့မဟုတ္ခဲ႔ေခ်။
အင္ဒိုနီးရွားနိုင္ငံ၌၁၉၆၅ ခုနွစ္ သမၼတ ဆူတို(မူဆလင္) အာဏာရလာေသာအခါက သိန္းေပါင္းမ်ားစြာေသာ မူဆလင္မဟုတ္သည့္ အျခားဘာသာဝင္တို႔သည္ အလႅာကို ဆန္႔က်င္သူမ်ားဟူ၍ တစ္အိမ္တက္ဆင္း သတ္ျဖတ္ခံခဲ႔ရ၏။ ဤကား အစိုးရမင္းကိုယ္တိုင္ အလိုတူအလိုပါျဖစ္ေသာ မူဆလင္တို႔၏ ဘာသာေရးလူမ်ိဳးသုန္းသတ္ျဖတ္မႈသာတည္း။
ယခုအခါျမန္မာနိုင္ငံ၌ ကမၻာ့အစၥလမ္အဖြဲ႔ခ်ဳပ္( MUSLIM BROTHERHOOD ) သည္ ျမန္မာ့နိုင္ငံေရးအေျပာင္းအလဲ နွင့္စီးပြါးေရးအႀကပ္အတည္းကို အခြင့္ေကာင္းယူကာ ျမန္မာနိင္ငံ၏ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး စီးပြားေရး နွင့္ စစ္ေရးတို႔တြင္ ဝင္ေရာက္ေျခကုတ္ယူ၍ ဘာသာေရး၌ ဂ်ီဟတ္အနၲိမ စစ္ပြဲဆင္နႊဲနိုင္ရန္ ေငြေႀကးေထာက္ပ့ံမႈမ်ားစြာေပးလ်က္ရွိ၏။
ၿမန္မာအခ်င္းခ်င္းလူမ်ိဳးေရး ဘာသာေရး တို႔၌ေသြးခြဲသပ္လ်ွိဳနိုင္ရန္နွင့္္ ႀသဇာတကၠမေကာင္းေသာ လူအမ်ားစုေထာက္ခံသူတစ္ဦးဦးကိုခ်ဥ္းကပ္ ကာအိမ္ႀကက္ခ်င္းအိုးမဲသုတ္၍ခြပ္ေစရန္ ႀကိဳးစားလာခဲ႔သည္။
မိမိတို႔နားလည္သေဘာေပါက္ထားသမ်ျမန္မာနိုင္ငံ၌ွ ေနာင္တက္မည့္အစိုးရတစ္ရပ္သည္ ဦးေနဝင္း ဦးသန္းေႏႊတို႕ထက္ပို၍ ရဟန္းရွင္လူတို႕အေပါ္ ္ ရိုင္းစိုင္းရက္စက္လိမ့္မည္မဟုတ္ေသာ္လည္း အရွည္ကိုေမ်ွာ္ႀကည့္ေသာ္ နိုင္ငံေတာ္ကိုအုပ္ခ်ဳပ္မည့္ အစိးုရသစ္သည္ အစၥလမ္တို႔၏ ႀသဇာခံ (ဝါ) မူဆလင္နိုင္ငံအရပ္ရပ္၏ခ်ဳပ္ကိုင္မႈကိုမလြန္ဆန္နိုင္ေလာက္သူျဖစ္ေနပါက -
၁၉၆၅ခုနွစ္ က အင္ဒိုနီးရွား နိုင္ငံတြင္ ႀကံဳေတြ႔ခဲ႔ရေသာ လူေပါင္းသန္းခ်ီ ၍မ်ိဳးသုန္းေအာင္သတ္ျဖတ္ေသာ ဂ်ီဟတ္စစ္တလင္းျပင္သည္ က်ြန္ပ္တို႕ျမန္မာနိုင္ငံ၌ႀကံဳ ရေလသည္ရွိေသာ္ ဦးေနဝင္း ဦးသန္းေရႊတို႔ လက္ထက္က သံဃာေတာ္မ်ား ရိုက္နွက္သတ္ျဖတ္ခံခဲ႕ ရမႈပမာဏသည္ ဆန္အိုးထဲမွ ဆန္တစ္ေစ့မ်ွသာရွိေခ်ပါေတာ့မည္။ ယင္းက္ို အစၥလမ္တို႔၏ ဘာသာေရး နယ္ခ်ဲ႕မႈ INDIRECT ATTACKING သာတည္း။
ျမန္မာနိုင္ငံ၌ မူဆလင္တို႕ ၏ attacking တို႔သည္ ယခုအခါအေတာ္အသင့္ခရီးေပါက္ေအာင္ျမင္ေနျပီဟုဆိုလ်င္မွားအ့ံမထင္ပါ။
အဘယ္ေႀကာင့္ဆိုေသာ္ မူဆလင္တို႔သည္ျမန္မာတို႔၏ စီးပြါးေရး / လူမႈေရး (တိုင္းရင္းသူတို႔နွင့္ သားေဖါက္ျခင္း) /အုပ္ခ်ဳပ္ေရး(လႊတ္ေတာ္ထဲ၌ နိုင္ငံေရး နွင့္ဘာသာေရးအေမ်ွာ္အျမင္နည္းပါးလွေသာ NLD နွင့္ ႀကံ႕ ဖြတ္ပါတီတို႕ေႀကာင့္ မူဆလင္အမတ္မ်ား ပါဝါတက္၍ေနရာရလာျခင္း။ )
စသည္တို႔အျပင္ မူဆလင္အင္အားသည္ နိုင္ငံလူဦးေရ၏ ၄ ပုံ ၁ ပုံ ရွိလာျခင္းတို႔သည္ အေကာင္းဆုံးသက္ေသျဖစ္၏။
ျမန္မာတိုင္းရင္းသားအမ်ားစုသည္ေခါင္းေဆာင္အေခါင္အျဖားမွ ေအာက္ေျခလူထုအထိ မူဆလင္တို႕ ၏ က်ားကြက္အေရႊ႕ကို ခပ္ေပါ့ေပါ့ သေဘာထားေနႀကေသာ္လည္း မူဆလင္ဘာသာဝင္တိုင္းသည္ ကမၻာ့ မူဆလင္အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ ၏ လမ္းညႊန္မႈ ဗ်ဴဟာမ်ားအတိုင္း ေန႕စဥ္ေန႔တိုင္း အခ်င္းခ်င္းစည္လုံးညီညြတ္စြာျဖင့္ ဂ်ီဟတ္တာဝန္ကို ေက်ပြန္ေအာင္လွဴပ္ရွားအားထုတ္ေနႀက၏
အခ်ဳပ္အားျဖင့္မိမိတို႔နိုင္ငံသည္ နွစ္ေပါင္း ရာခ်ီ ပ်က္စီးယိုယြင္းေနခဲ႔သမ်ွ ၅ နွစ္ ၁၀ နွစ္ ျဖင့္ တိုးတက္ေအာင္ မည္သည့္တန္ခိုးရွငိကမွ မစြမ္းနိုင္ေသာ္လည္း ၅နွစ္အတြင္း (ဝါ) ၁၀ႏွစ္အတြင္း ဂ်ီဟတ္စစ္ပြဲေအာက္သို႔ျပားျပားေမွာက္သြားနိုင္သညိကို လက္မခံခ်င္ေသာ္လည္း လက္ခံရမည္ျဖစ္၏။
ဂ်ီဟတ္စစ္ပြဲဆိုသည္မွာ သံဃာေတာ္တို႕ကို ပထမဦးစားေပးတိုက္ခိုက္မည္သာျဖစ္၍ သံဃာေတာ္ ၅ပါး ၁၀ ပါးေလာက္ကို တိုင္မွာႀကိဳးတုတ္၍ နိွပ္စက္သတ္ျဖတ္ျခင္းမ်ိဳးမဟုတ္။
ေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာေသာ ရဟန္းရွင္လူတို႔ကို ရက္ရက္စက္စက္ေခါင္းျဖတ္သတ္ျခင္းဆိုသည္ကို အိႏိၵယနိုင္ငံနာလႏၵာတကၠသိုလ္က်ဆံုးခန္း နွင့္ ၁၉၆၅ ခုနွစ္ အင္ဒိုနီးရွား နိုင္ငံဂ်ီဟတ္စစ္ပြဲ တို႕က အခိုင္မာဆုံး သမိုင္းအေထာက္အထားမ်ားျဖစ္၏။
မနုႆီဟ ္
Post a Comment
Blogger Facebook DisqusComment ေပးရန္ ညာဘက္ေထာင့္မွ Blogger or Facebook or Disqus ကုိႏွိပ္ပါ။