Ads (728x90)

The Voice Weekly နဲ႔ Envoy ဂ်ာနယ္ကုိ ရက္အကန္႔အသတ္မရွိ ထုတ္ေ၀ခြင့္ရပ္ဆိုင္းလိုက္ပါၿပီ။ အေၾကာင္းျပခ်က္မေရရာ၊ မေသခ်ာပဲ ရပ္ဆိုင္းလိုက္တယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ယူဆရပါတယ္။

ဦးတင့္ေဆြေပးခဲ့တဲ့အေၾကာင္းျပခ်က္ေတြ မလုံေလာက္ခဲ့ပါဘူး။ ညႊန္ၾကားခ်က္ ၄၄ အရဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ့္ ဂ်ာနယ္ကုိလည္း ရပ္ဆိုင္းခ်င္တဲ့ ဆႏရွိရင္ ခ်က္ျခင္း ရပ္ဆိုင္းလို႔ရတဲ့အေနအထားပါ။

ကၽြန္ေတာ္တို႔
ဘာလုပ္ၾကမလဲ။

ဒါ The Voice Weekly နဲ႔ Envoy ဂ်ာနယ္ႏွစ္ေစာင္တည္းကိစမဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မီဒီယာေလာကတစ္ခုလုံးနဲ႔ ဆိုင္ပါတယ္။

MJN, MJA, MJU ဆိုတဲ့ အသင္းေတြဘာလို႔ရွိေနတာလဲလို႔ မေန႔က အစည္းအေ၀းတစ္ခုမွာ တစ္စုံတစ္ေယာက္ကေမးခြန္းထုတ္ခဲ့ပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ကုိယ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း ေမးခြန္းထုတ္ရပါလိိမ့္မယ္။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ မီဒီယာလုပ္ငန္းလုပ္ေနတာ ဘာအတြက္လဲ။

ထုတ္ေ၀သူေတြရဲ႕ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းသက္သက္လား၊ အက်ဳိးအျမတ္ေတြ တပုံႀကီးရဖို႔သက္သက္လား။

သတင္းေထာက္ေတြ သတင္းေရးေနတာ ထမင္းစားဖို႔သက္သက္လား။

ပုံႏွိပ္သူေတြကေရာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဂ်ာနယ္ေတြကုိ ရိုက္ေပးေနတာ ထမင္းစားဖို႔သက္သက္လား။ စီးပြားေရးအက်ဳိးအျမတ္အတြက္ တစ္ပတ္၀င္ေငြ သိန္းနဲ႔ခ်ီၿပီး ရဖို႔သက္သက္လား။

ဒါပဲဆိုရင္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တစ္ခ်က္ေတာ့ ေစာင္းငဲ့ၾကည့္ရပါလိမ့္မယ္။

မီဒီယာဆိုတာ ျပည္သူေတြအတြက္ ရပ္တည္ေနတယ္လို႔ ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျပည္သူေတြကုိ တစ္ခ်က္ေစာင္းငဲ့ၾကည့္ရပါမယ္။

ဂုဏ္သိကာရွိတဲ့ မီဒီယာတစ္ခုအျဖစ္ရပ္တည္ဖုိ႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ျပည္သူေတြ အေမွာင္ခ်မခံရဖို႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စည္းလုံးရပါလိမ့္မယ္။

ဒါကုိ ဂ်ာနယ္ႏွစ္ေစာင္ရဲ႕ ျပသနာလို႔မျမင္ဘဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရဲရဲရင့္ရင့္ စုေပါင္းရပါလိမ့္မယ္။

အက်ဳိးအျမတ္ေတြကုိ ခဏေမ့ထားလို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေခတ္ရဲ႕ အလင္းေရာင္ကုိ စုေပါင္းထြန္းညွိဖို႔၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ၾကမာကုိ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဖန္တီးခြင့္ရဖို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႀကိဳးစားရပါလိမ့္မယ္။

MJN တစ္ခုတည္းမၿပီးသလို၊ MJA တစ္ခုတည္းလည္း မၿပီးပါဘူး၊ MJU တစ္ခုတည္းလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီအေရြ႕ကုိ မေရႊ႕ႏိုင္ပါဘူး။

အားလုံးစုစည္းရလိမ့္မယ္။ ဒီအေရြ႕ကုိ တစ္ႀကိမ္တည္းနဲ႔ အၿပီးေရႊ႕ႏိုင္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စုစည္းရလိမ့္မယ္။

ရွင္းရွင္းေျပာရင္ ဒီသုံးသင္းနဲ႔တင္မလုံေလာက္ဘူး။ ပုံႏွိပ္ထုတ္ေ၀လုပ္ငန္းရွင္အသင္း ဘာလုပ္မလဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကုိ ဘယ္လိုကူညီႏိုင္မလဲ။ ႏိုင္ငံျခားသတင္းေထာက္မ်ားအသင္းက ကၽြန္ေတာ္တို႔ေနာက္မွာ ရပ္တည္ေပးႏိုင္မလားလို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမးခြန္းထုတ္ရပါလိမ့္မယ္။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ စာဖတ္ပရိတ္သတ္၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ျပည္သူေတြကုိလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ အကူအညီ ေတာင္းပါရေစ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အေမွာင္ခ်ခံရတာဟာ ခင္ဗ်ားတို႔အတြက္လည္း ဆိုးက်ုဳိးေတြကုိပဲ ေမြးဖြားလာလိမ့္မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ယုံၾကည္မိပါတယ္။

ဒီယုံၾကည္ခ်က္နဲ႔ပဲ ခင္ဗ်ားတို႔ကုိ အကူအညီေတာင္းပါရေစ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ မီဒီယာလုပ္ငန္းရွင္ေတြ၊ ပုံႏွိပ္ထုတ္ေ၀သူေတြ၊ ၀ါရင့္သတင္းစာဆရာႀကီးေတြ၊ သတင္းေထာက္ေတြ မီဒီယာလုပ္ငန္းေတြနဲ႔ ပတ္သက္ဆက္ဆံေနသူေတြ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ျပည္သူေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္ အကူအညီေတာင္းပါရေစ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႔ အတူတူ စည္းစည္းလုံးလုံးရပ္တည္ေပးၾကပါ။

မီဒီယာအလင္းေရာင္ ထည္၀ါဖို႔ ကူညီေပးၾကပါ။

ကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႔အတူ စည္းစည္းလုံးလုံးနဲ႔ မီဒီယာလြပ္လပ္ခြင့္ရဖို႔ ၀ုိင္း၀န္းရပ္တည္ေပးၾကပါ။

ေလးစားစြာျဖင့္

ေက်ာ္ေက်ာ္မင္း
 

Post a Comment

Blogger Disqus

Comment ေပးရန္ ညာဘက္ေထာင့္မွ Blogger or Facebook or Disqus ကုိႏွိပ္ပါ။

Voted This Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...