Ads (728x90)


ထူးကုမၸဏီမ်ားအုပ္စုတြင္ပါ၀င္ေသာ လုပ္ငန္းတစ္ခုျဖစ္သည့္ ျမန္မာေလေၾကာင္း အကယ္ဒမီသည္ ေလယာဥ္ ေမာင္းသင္တန္း အပတ္စဥ္ (၃)ႏွင့္(၄)ဖြင့္လွစ္မႈအား သတင္းမီဒီယာမ်ားကို ရွင္းလင္းအသိေပးသည့္ အခမ္း အနားအား ေဖေဖၚ၀ါရီလ (၉)ရက္ေန႔က၊ မင္းဓမၼကြန္ဒို C(6)အေဆာင္၊ ဒုတိယထပ္ရွိ သင္တန္းေက်ာင္းရုံးတြင္ မြန္းလြဲ (၂)နာရီက ေအာင္ျမင္စြာျပဳလုပ္ခဲ့ပါသည္။
အဆိုပါအခမ္းအနားသို႔ ဖိတ္ၾကားထားေသာ မီဒီယာမ်ားတက္ေရာက္ခဲ့ၾကၿပီး အခမ္းအနား အစီအစဥ္အရ သင္တန္းေက်ာင္း၏ဥကၠ႒ ဦးၾကည္၀င္း မွ သင္တန္းဖြင့္လွစ္ရျခင္း၏ ရည္ရြယ္ခ်က္မ်ားအား ရွင္းလင္းေျပာ ၾကားခဲ့ပါသည္။
ျမန္မာေလေၾကာင္း အကယ္ဒမီသည္ လြန္ခဲ့သည့္ (၃)ႏွစ္ခန္႔ ကတည္းက စတင္ဖြင့္လွစ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ စတင္စဥ္က လိုအပ္ခ်က္မ်ား ရွိေနေသးသျဖင့္ မီဒီယာမ်ားႏွင့္ ပုံမွန္ေတြ႔ဆုံရွင္းလင္းမႈမ်ား မျပဳလုပ္ျဖစ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းလည္း ဖိတ္ၾကားထားေသာ မီဒီယာမ်ားကို တစ္ေလးတစ္စား ရွင္းလင္းေျပာ
ျပခဲ့ပါသည္။
“၂၀၁၂ခုႏွစ္၊ ဒီဇင္ဘာလ (၁၂)ရက္မွာ တရား၀င္ေက်ာင္း စတင္ဖြင့္လွစ္ခဲ့ၿပီး ျမန္မာေလေၾကာင္း အကယ္ ဒမီရဲ႕
ေမြးေန႔အျဖစ္ သတ္မွတ္ခဲ့ပါတယ္။ အခုဆိုရင္ (၃)ႏွစ္ထဲေရာက္လာခဲ့ပါၿပီ။ သင္တန္းအေနနဲ႔ကေတာ့ သင္တန္း အပတ္စဥ္ (၁)နဲ႔ (၂)ကို သင္ၾကားပို႔ခ်ေပးလွ်က္ရွိပါတယ္၊ သင္တန္းအပတ္စဥ္ (၁)ကေတာ့ မတ္လအကုန္ ေလာက္၊ အလြန္ဆုံး ဧၿပီလဆန္းေလာက္ သင္တန္းဆင္းဖို႔ရွိပါတယ္။ အပတ္စဥ္ (၂)ကေတာ့ ဇူလိုင္ပထမပတ္ ေလာက္မွာ သင္တန္းဆင္းပါမယ္။ ဘာေၾကာင့္ မီဒီယာေတြကို ေခၚၿပီးမေတြ႔လည္း ဆိုတာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အေနနဲ႔ မျပည့္စုံေသးတဲ့အတြက္ low profile အေနနဲ႔ပဲ ေနခဲ့ပါတယ္။ မျပည့္စုံေသးဘူးဆိုတာက သင္တန္း ေက်ာင္းတစ္ခုမွာ ဘာေတြရွိဖို႔လိုပါသလဲဆိုေတာ့ စက္တစ္လုံးတပ္ေလယာဥ္ပ်ံ (Single Engine Aircraft) ေပါ့။ စက္ႏွစ္လုံးတပ္ (multi engine) ေပါ့။ ေလယာဥ္တုလို႔ေခၚတဲ့ (simulator) ရွိဖို႔လိုပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခ်က္က သင္တန္းကာလနည္းနည္းၾကာတာေပါ့။ အဲဒါေတြေၾကာင့္ သင္တန္းအေျခအေနဘယ္လို ရွိလဲဆိုတာ ေျပာခြင့္ မသာေသးလို႔ မေျပာခဲ့တာပါ” ဟု ဦးၾကည္၀င္းမွ ရွင္းလင္းျပခဲ့သည္။ လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ လိုအပ္ခ်က္မ်ားအား လုံး ျပည့္စုံၿပီျဖစ္၍ သတင္းမီဒီယာမ်ားအား အက်ယ္တ၀င့္ရွင္းလင္း အသိေပးရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။
သင္တန္းအမွတ္စဥ္(၃)အတြက္ ၿပီးခဲ့သည့္ ဇန္န၀ါရီလ (၁၁)ရက္ေန႔တြင္ ၀င္ခြင့္ေခၚယူခဲ့ပါသည္။ ၀င္ခြင့္ေျဖဆို သူမ်ားမွာ သခ်ၤာ၊ရႈပေဗဒႏွင့္အဂၤလိပ္ဘာသာရပ္မ်ားအား စစ္ေဆးခံၾကရပါသည္။
အသက္အားျဖင့္(၁၇)ႏွစ္မွ စတင္ကာ (၃၀)အထိ ခြင့္ျပဳေပးထာၿပီး လိုအပ္ခ်က္အေနျဖင့္ ေလယာဥ္မွဴးသင္တန္းသားမ်ားအား ဂ်ီစီအီး(အို) အဆင့္ပညာေရးရွိရမည္ဟု ေလယာဥ္သင္တန္းေက်ာင္းမွ ေမွ်ာ္လင့္ထားပါသည္။ ထို႔အျပင္ သင္တန္းေၾကး ေပးၿပီးတက္ေရာက္သည့္ သင္တန္းသားမ်ားအား လိုအပ္သည့္ အေျခခံပညာ အရည္အခ်င္းမျပည့္မီပါက
သင္တန္းေက်ာင္းေနျဖင့္လက္ခံမည္ မဟုတ္ေၾကာင္းလည္း ဦးၾကည္၀င္းမွ ထည့္သြင္းရွင္းျပခဲ့ပါသည္။
သင္တန္းဖြင့္လွစ္ရျခင္း၏ရည္ရြယ္ခ်က္မွာ ႏိုင္ငံတကာအဆင့္မီေလေၾကာင္း
ပညာရပ္မ်ား ပို႔ခ်ေပးရန္၊ ထူးခၽြန္၍ ပါရမီရွိေသာ္လည္း ေငြေၾကးအခက္ အခဲရွိသည့္လူငယ္မ်ားအတြက္ ထူးေဖာင္ေဒးရွင္း၏စေကာလားရွစ္အစီအ စဥ္ျဖင့္ ဆက္လက္ပညာဆည္းပူးခြင့္ရရွိေစရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္းလည္း ဦးၾကည္၀င္းမွရွင္းလင္းေျပာၾကားခဲ့ ပါသည္။
ထို႔အျပင္ ျမန္မာ့ၿမိဳ႕ျပေလေၾကာင္းသမိုင္းကုိ ျမန္မာေလေၾကာင္းအကယ္ဒမီဆင္း ျမန္မာလူငယ္မ်ားက ဆက္လက္ရွင္သန္ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ရန္ ရည္ရြယ္ေၾကာင္းလည္း ဦးၾကည္၀င္းမွ ဆက္လက္ ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။
သင္တန္းေက်ာင္း၏ ရည္ရြယ္ခ်က္မွာ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ထိန္းသိမ္းေရးႏွင့္ စိမ္းလန္းစို ေျပေရးလုပ္ငန္းမ်ားတြင္ သင္တန္းဆင္းလူငယ္ေလယာဥ္မွဴးမ်ား က ေဒသအာဏာပိုင္မ်ားကို ပူးေပါင္းေဆာင္ ရြက္ေပးရန္ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း ဦးၾကည္၀င္းမွ ရွင္းျပခဲ့ပါသည္။ သင္တန္းေက်ာင္း ဖြင့္လွစ္ရျခင္း၏ ရည္ရြယ္ ခ်က္မ်ားအနက္ သဘာ၀ေဘးရန္ႀကဳံေတြ႔ခ်ိန္မ်ားတြင္ ရွာေဖြကယ္ဆယ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားအား ကူညီေဆာင္ ရြက္ေပးရန္လည္း အပါအ၀င္ျဖစ္ပါသည္။
ထူးေဖာင္ေဒးရွင္းသည္ အဆိုပါေလယာဥ္ေမာင္းသင္တန္း အပတ္စဥ္တိုင္းတြင္ အမွန္တကယ္လိုအပ္ခ်က္ရွိ ေနၿပီး ပင္ကိုယ္ဗီဇအရ ထူးခၽြန္ေသာ ေက်ာင္းသားလူငယ္မ်ားအား စေကာလားရွစ္အစီအစဥ္ျဖင့္ သင္တန္း တက္ႏိုင္ရန္ ကူညီေပးေနပါသည္။
သင္တန္းအပတ္စဥ္တစ္ခုတြင္ သင္တန္းသား (၁၀)ဦးအား ေရြးခ်ယ္ကာ စေကာလားရွစ္ေပးအပ္ခဲ့ၿပီး တစ္ဦးအတြက္ ကုန္က်စားရိတ္မွာ အေမရိကန္ေဒၚလာ (၆၅၀၀၀)ျဖစ္ပါသည္။


Voted This Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...