Ads (728x90)


ဓာတ္ပုံ- နစ္ကီ
ရန္ကုန္- သရဖူျပန္သိမ္းခံရၿပီး ေနာက္ ေဒၚလာတစ္သိန္းတန္ သရဖူယူၿပီး ေရွာင္တိမ္းေန ေၾကာင္း စြပ္စဲြခံေနရေသာ အာရွပစိဖိတ္မယ္ ေမျမတ္ႏိုးက ၎ကို အဖဲြ႕က လုပ္ငန္းရွင္ႀကီးအခ်ိဳ႕ႏွင့္ အေဖာ္ျပဳေပးရမည္ဟု ေျပာခဲ့ၿပီး ထိုအခ်က္အပါအ၀င္ အဓိကအခ်က္ေလးခ်က္ေၾကာင့္ အိမ္ျပန္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ကာ ၎ႏွင့္ ႏိုင္င့ံဂုဏ္သိကၡာက်ဆင္းခဲ့ရမႈမ်ားအတြက္ Miss Asia Pacific World အဖဲြ႕မွ ေတာင္းပန္ရန္ ေတာင္းဆိုလိုက္သည္။
ေမျမတ္ႏိုးကို ယင္းအဖဲြ႕က ခႏၶာကိုယ္ တစ္ကိုယ္လံုးခဲြစိတ္ ျပဳျပင္ရန္ ဖိအားေပးခဲ့သည္ဟု ဆိုၿပီး ကိုရီးယားႏိုင္ငံသို႔ ေရာက္
ရွိစဥ္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံသို႔ မိခင္မပါဘဲ သြားရန္ ေျပာၾကားမႈမွာ ဗီဇာတိုးျမႇင့္ရန္မွအပ အေၾကာင္းျပခ်က္ ေရေရရာရာ မေပးႏိုင္ခဲ့သလို သီခ်င္းအယ္လ္ဘမ္အတြက္ ေထာက္ပံ့ေငြရရွိေစရန္ ကုမၸဏီလိုအပ္ခ်က္အရ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ႀကီး အခ်ိဳ႕ကို အေဖာ္ျပဳေပးရ မည္ဟု ကမ္းလွမ္းခဲ့ေၾကာင္း ေမျမတ္ႏိုးက ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္တြင္ ေရးသားထားၿပီး သတင္းစာရွင္းလင္းပဲြတြင္လည္း ေျပာၾကားသြားခဲ့သည္။

(ဓာတ္ပုံ- နစ္ကီ)
ထို႔အျပင္ အထက္ပါအဖဲြ႕က စြပ္စဲြသကဲ့သို႔ ေဒၚလာတစ္ေသာင္းတန္ ရင္သားခဲြစိတ္မႈ ျပဳလုပ္ခဲ့သည္ဆုိျခင္းမွာ မဟုတ္မွန္ေၾကာင္း ျငင္းဆိုလိုက္သည္။
‘‘ကိုရီးယားအဖဲြ႕က ဒီလို အသေရဖ်က္မႈေတြ၊ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ မေကာင္းေၾကာင္းေတြ၊ လိမ္လည္မႈေတြနဲ႔ စြပ္စဲြၿပီးေတာ့ မီဒီယာမွ သရဖူကို ခုိးၿပီးေတာ့ ျပန္သြားပါတယ္ဆိုတဲ့ ဥစၥာကို ေရးထားတာ ေမျမတ္ႏိုးလို႔ ေရးထားတာမဟုတ္ဘဲနဲ႔ ျမန္မာအလွမယ္ကလို႔ ေရးထားတာက ျမန္မာႏိုင္ငံကို ေစာ္ကားတာနဲ႔ အတူတူပါပဲ။ သူတို႔ဘက္ကေနၿပီးေတာ့ သူတို႔ အမွားက သမီးအမွားပါလို႔ ပံုခ်ၿပီးေတာ့ ျမန္မာႏိုင္ငံကို ႐ႈတ္ခ်ေစတဲ့ စကားေတြနဲ႔ ႏုိင္ငံတကာကို ျဖန္႔တဲ့အတြက္ သူတို႔ဆီက ေတာင္းပန္စာလိုခ်င္ပါတယ္။ သမီးကိုေရာ ျမန္မာႏုိင္ငံရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာကို ထိခိုက္ေစတဲ့အတြက္ ေတာင္းပန္စာေပးမွ ဒီသရဖူကို ျမန္မာႏုိင္ငံက သက္ဆိုင္ရာ လူႀကီးေတြေရွ႕မွာ ျပန္ေပးမယ္လို႔ ေျပာၾကားခ်င္ပါတယ္ရွင္’’ ဟု စက္တင္ဘာ ၂ ရက္ နံနက္တြင္ ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ သတင္းစာရွင္းလင္းပဲြတြင္ ေမျမတ္ႏိုးက ေျပာၾကားသည္။
သတင္းစာရွင္းလင္းပဲြသို႔ ျပည္တြင္းမီဒီယာမ်ားအျပင္ ႏိုင္ငံတကာမီဒီယာမ်ားလည္း တက္ေရာက္ခဲ့ၿပီး ေမျမတ္ႏိုးက ျမန္မာ၊ အဂၤလိပ္ႏွစ္ဘာသာျဖင့္ ရွင္းလင္းေျပာၾကားသြားခဲ့သည္။

ေမျမတ္ႏိုး ေဖ့စ္ဘုတ္ခ္တြင္ တင္ထားေသာ ရွင္းလင္းခ်က္ အျပည့္အစုံ

ေတာင္ကိုရီးယား ႏုိင္ငံကေန အခ်ိန္မတန္ဘဲ ျပန္လာခဲ့တဲ့ ကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ၿပီးခဲ့တဲ့ ရက္ပိုင္းေတြ အတြင္းမွာ ကၽြန္မအေပၚ ဆိုးဆိုးဝါးဝါး ပုတ္ခတ္ စြပ္စြဲမႈေတြ ရွိခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မရဲဲ႕ ပထမဆံုး တံု႔ျပန္မႈကေတာ့ ကၽြန္မအတြက္ ခ်စ္ခင္စိတ္ အျပည့္နဲ႔ ေထာက္ခံရပ္တည္ေပးသူေတြရယ္၊ ျမန္မာႏုိင္ငံနဲ႔ ႏိုင္ငံရပ္ျခားကေန ကၽြန္မအတြက္ ဆုမြန္ေကာင္းေတြ ေပးပို႔သူေတြရယ္ကို အေလးအနက္ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ျပသခ်င္တာပါပဲ။ ကၽြန္မကို အသေရဖ်က္ဖို႔ စနစ္တက် ဇာတ္တိုက္ထားတဲ့ အခုလို အႀကံအစည္မ်ိဳးကို တြန္းလွန္နုိင္ေရးမွာ အခုလို ယံုၾကည္မႈနဲ႔ စာနာမႈေတြက ကၽြန္မအတြက္ စြမ္းရည္သစ္ေတြ ရရွိလာေစမယ့္ အဓိက အေျခခံ အေၾကာင္းရင္း တစ္ရပ္ ျဖစ္ပါတယ္။အခ်ိန္မတန္ေသးတဲ့အတြက္ ကၽြန္မ ႏႈတ္ဆိတ္ေနခဲ့တယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီေန႔မွာေတာ့ ကၽြန္မဟာ အေလွ်ာ့ေပးလို႔၊ မတံု႔ျပန္ဘဲ ၿငိမ္ေနလို႔ မရတဲ့ အေျခအေနမ်ိဳးမွာ က်ေရာက္ေနမွန္း သိလာပါၿပီ။ ကၽြန္မအေနနဲ႔ ကိုယ့္ႏုိင္ငံရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာကို ကာကြယ္ရပ္တည္မႈ မရွိဘူးဆိုရင္ မ်ိဳးခ်စ္စိတ္ လံုးဝကင္းမဲ့ရာ ေရာက္ေနပါလိမ့္မယ္။ ကၽြန္မအေပၚ စြပ္စြဲသူေတြက ကၽြန္မတုိ႔ ျပည္ေထာင္စုရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာအေပၚ စတင္ၿပီး ေစာ္ကားလာေနပါၿပီ။ ျမန္မာမိန္းကေလး တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ကၽြန္မ ဝမ္းအနည္းရဆံုး ကိစၥကေတာ့ ဒီမွာရွိေနတဲ့ အမ်ိဳးသား ဒါ႐ိုက္တာေတြက မွားယြင္းတဲ့ စြပ္စြဲခ်က္ေတြကို လက္ခံ သေဘာတူေနသလိုမ်ိဳး ႏႈတ္ထြက္ ေျပာဆိုလာတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မတို႔ ႏုိင္ငံရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာ အေပၚမွာလည္း ေမးခြန္းထုတ္လာၾကတယ္။
Miss Asia Pacific World အဖြဲ႕ႀကီးက ကၽြန္မအေပၚ စြပ္စြဲထားမႈေတြထဲက တစ္ခုက ကၽြန္မကို ေအာင္ပြဲရ အလွမယ္ ျဖစ္လာေစတဲ့ မီဒီယာေတြနဲ႔ ပရိသတ္ေတြအေပၚ လိမ္ညာခဲ့ၿပီး ဘယ္တုန္းကမွ ေလးစားမႈ မရွိခဲ့ဘူး ဆိုတာပါပဲ။ ဒီအတြက္ ကၽြန္မ ေျပာဖုိ႔လိုတာက သူတို႔ စြပ္စြဲထားသလိုမ်ိဳး သတင္းမီဒီယာေတြဘက္ကျဖစ္ေစ၊ ျပည္သူလူထုဘက္ကျဖစ္ေစ အေရးဆို ေစာဒကတက္တဲ့ ကိစၥမ်ိဳး ကၽြန္မ တစ္ခါမွ မၾကားဖူးဘူး ဆိုတာပါပဲ။ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ ေအဂ်င္စီနဲ႔ ခ်ဳပ္ဆိုထားတဲ့ စာခ်ဳပ္အရ ကၽြန္မဟာ အဆိုေတာ္ တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ကိုရီးယားမွာ (၃)လေလာက္ အလိုက္အထုိက္ ေနထိုုင္ေပးဖို႔ဆိုတဲ့ အခ်က္လည္း ပါဝင္ပါတယ္။ တကယ္တမ္း ကိုရီးယားကို ေရာက္သြားေတာ့ ဒီအတြက္ စီစဥ္ထားတာ ဘာမွ မရွိတဲ့အတြက္ ကၽြန္မ အံ့ဩ စိတ္ပ်က္ခဲ့ရပါတယ္။ အဖြဲ႕ႀကီးက ဩဂုတ္ (၂၉)ရက္ေန႔ အထိပဲ ေနထုိင္ဖုိ႔ သူတို႔ရဲ႕ ဖိတ္စာမွာ သတ္မွတ္ ထည့္သြင္းထားေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ႕ အေမက (၃)လ ဗီဇာကို တရားမဝင္ ရယူခဲ့တယ္ ဆိုၿပီးေတာ့လည္း စြပ္စြဲထားပါတယ္။
ဒီစြပ္စြဲခ်က္အတြက္ ကၽြန္မ သူတုိ႔ကို အထင္ႀကီးရမလိုပါပဲ။ သူတုိ႔ရဲ႕ ဖိတ္စာမွာ ကန္႔သတ္ခ်က္ ထည့္သြင္းထားတယ္ပဲ ယူဆထားဦးေတာ့၊ ရန္ကုန္မွာ ရွိေနတဲ့ ကိုရီးယား သံ႐ံုးဟာ သူတို႔ စံႏႈန္းနဲ႔ ကိုက္ညီရင္ ဘယ္ေလာက္ၾကာေအာင္ ေနမယ္ဆုိၿပီး ေလွ်ာက္ထားလာတဲ့ ဘယ္သူ႔ကိုမဆို ဗီဇာတစ္ရပ္ ထုတ္ေပးမွာပဲေလ။ တခ်ိဳ႕က ေျပာၾကပါတယ္။ ကၽြန္မက အလွမယ္ အျဖစ္က ဖယ္ရွားခံရတဲ့ေနာက္ သရဖူကို ယူေဆာင္သြားတယ္ ဆိုၿပီးေတာ့ပါ။ ဒါေပမဲ့ ကိုရီးယားက ကၽြန္မ ထြက္ခြာလာခ်ိန္ထိ အဖြဲ႕ႀကီးဆီက ပို႔လုိက္တဲ့စာက ကၽြန္မဆီ မေရာက္ေသးပါဘူး။
ကၽြန္မကို အိမ္ျပန္ေစဖို႔ သူတို႔ မဲေပးဆံုးျဖတ္လုိက္တယ္ ဆိုတာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး တကယ္တမ္းဆို ကၽြန္မ သိပ္ေတာ့ မအံ့ဩပါဘူး။ သူတို႔ရဲ႕ ေျပာင္ေျပာင္တင္းတင္း က်ဴးလြန္ လုပ္ေဆာင္မႈေတြကို ကၽြန္မအေပၚ အျပစ္ပံုခ်လုိက္တာကိုပဲ အံ့ဩမိတာပါ။ ေနာင္တရခ်င္စရာ အခ်က္အလက္ေတြ အမ်ားႀကီး ရွိခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီထဲမွာ တခ်ိဳ႕က ပညာရပ္ပိုင္း ဆန္ပါတယ္။ အခ်ိန္ေတြ ၾကာလာေလေလ သူတို႔နဲ႔ ေရွ႕ဆက္ လက္တြဲလုပ္ေဆာင္ျခင္းဟာ ကၽြန္မအေနနဲ႔ ႏံုအရာ က်ေလေလဆိုတာ သေဘာေပါက္လာခဲ့တယ္။ ဒါေပမဲ့ အခုေတာ့ အမ်ားျပည္သူ သိသင့္သိထိုက္တာကို ေဖာ္ထုတ္ျပသင့္တဲ့ အေျခအေနမ်ိဳး ျဖစ္လာပါၿပီ။ အိမ္ျပန္ခဲ့တဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ ဆံုးျဖတ္ခ်က္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အဓိက က်ခဲ့တဲ့ အခ်က္ကေတာ့ -
-    ကၽြန္မက ျငင္းဆန္ေနလ်က္နဲ႔ ေခါင္းအစ ေျခအဆံုး အလွအပ ခြဲစိတ္ျပဳျပင္ဖို႔ အတင္းအက်ပ္ ခုိင္းေစခံခဲ့ ရပါတယ္။
-    ကၽြန္မရဲ႕ အေမဟာ ကိုရီးယားမွာ ေနထုိင္ဖုိ႔ (၃)လ ဗီဇာ ရထားေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ႕ စာခ်ဳပ္ကို ဖ်က္သိမ္းလိုက္ခ်ိန္မွာ ကိုရီးယားကေန အတင္းအက်ပ္ ျပန္ခုိင္းခဲ့ပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ စာခ်ဳပ္ပါ သတ္မွတ္ခ်က္ေတြအရ ကၽြန္မရဲ႕ မိသားစုဟာ ကိုရီးယားမွာ လုိက္ပါေနထုိင္ခြင့္ ရွိရမွာပါ။
-    ကၽြန္မဟာ အေမမပါဘဲ ကိုရီးယားကေန ခဏတာ ထြက္ခြာသြားၿပီး ဂ်ပန္မွာ ရက္ပိုင္းေလာက္ သြားေနရမယ္လုိ႔ ေျပာပါတယ္။ ဒီကိစၥမွာ ကၽြန္မရဲ႕ ကိုရီးယား ဗီဇာကို တိုးျမႇင့္ဖို႔ ဆိုတာကလြဲရင္ ေရေရရာရာ အေၾကာင္းျပခ်က္မ်ိဳး မေပးႏုိင္ပါဘူး။
-    ကၽြန္မရဲ႕ သီခ်င္း အယ္လ္ဘမ္အတြက္ ေထာက္ပံ့ေငြ ပိုရေစဖို႔အတြက္ ကုမၸဏီရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္အရ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္ႀကီး တခ်ိဳ႕ကို ကၽြန္မက အေဖာ္ျပဳေပးရမယ္ ဆိုတာမ်ိဳးလည္း ေျပာပါတယ္။
တခ်ိဳ႕ေတြက ကၽြန္မဟာ တန္ဖိုးႀကီးမားတဲ့ ပလပ္စတစ္ ဆာဂ်ရီ ခြဲစိတ္မႈ တစ္ခုကို အဖြဲ႕ႀကီးဆီက အေထာက္အပံ့ ရရွိေစဖို႔အတြက္ အလွမယ္ၿပိဳင္ပြဲ ေအာင္ႏုိင္သူ တစ္ဦးဆိုတဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ ပံုရိပ္အေပၚ အလြဲသံုးစား လုပ္ခဲ့တယ္လုိ႔ ေျပာၾကပါတယ္။ အသေရဖ်က္ထားတဲ့ ကိစၥတစ္ခု အေပၚမွာ ကၽြန္မက ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ လွပလာေအာင္ ခြဲစိတ္ မခံခဲ့ပါဘူး ဆိုတာကို သက္ေသျပေနဖုိ႔ လိုအပ္ဦးမွာလား။ ကၽြန္မရဲ႕ တစ္ခုတည္းေသာ ေနာင္တက အမ်ိဳးသား ဒါ႐ိုက္တာေတြက ကၽြန္မအသက္ကို (၁၆)ႏွစ္ကေန (၁၈)ႏွစ္လုိ႔ ေျပာင္းလဲခဲ့တဲ့အေပၚ လံုေလာက္တဲ့အထိ ခိုင္ခိုင္မာမာ မဆန္႔က်င္မိခဲ့တာပါပဲ။
ဒီထက္ပိုတဲ့ တျခားအေသးစိတ္ ရွင္းလင္းေျပာဆိုမႈေတြကို ျမန္မာ သတင္းမီဒီယာေတြနဲ႔ ေတြ႕ဆံုခ်ိန္မွာ ျပဳလုပ္သြားပါမယ္။ ကၽြန္မနဲ႔ ကၽြန္မအေမက ကိုရီးယားက အစီအစဥ္မွဴးေတြရယ္၊ သူတို႔နဲ႔ ဆက္ႏြယ္ေနတဲ့ ျမန္မာ အမ်ိဳးသား ဒါ႐ိုက္တာ အဖဲြ႕ရယ္နဲ႔ ေျပာဆို ေဆြးေႏြးတဲ့ အခါေတြမွာ မူမမွန္ဘူးလို႔ ခံစားမိရင္ အသံနဲ႔ ဗီဒီယို မွတ္တမ္း သက္ေသေတြ ရယူထားႏုိင္တဲ့ အတြက္ေတာ့ စိတ္သက္သာရာ ရမိေၾကာင္း ဝန္ခံရပါမယ္။
ေနာက္ၿပီး ကၽြန္မ အေနနဲ႔ အလွမယ္ၿပိဳင္ပြဲ ေအာင္ျမင္သူ တစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ မသင့္ေတာ္တဲ့ အျပဳအမူမ်ိဳး၊ လုပ္ေဆာင္မႈမ်ိဳး ဘယ္တုန္းကမွ မျပဳမူခဲ့တာ အခုိင္အမာ ေျပာႏုိင္ပါတယ္။ ကၽြန္မ အေနနဲ႔လည္း ဒီလို အဖဲြ႕အစည္း တစ္ရပ္က ေပးအပ္တဲ့ သရဖူကို လက္ထဲမွာ ဂုဏ္ယူဝံ့ႂကြားစိတ္ အျပည့္နဲ႔ ကိုင္ေဆာင္ထားမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ဒါဟာ ကၽြန္မက ဒီပစၥည္းကို အမ်ိဳးသား ဒါ႐ိုက္တာေတြဆီ လက္လႊတ္ ေပးလိုက္တဲ့ သေဘာမ်ိဳး မသက္ေရာက္ေစပါဘူး။ သူတို႔ရဲ႕ စိတ္ေနစိတ္ထားနဲ႔ မယံုၾကည္ရမႈေတြေၾကာင့္ အနာဂတ္ကာလ အလွမယ္ ၿပိဳင္ပြဲေတြမွာ သူတို႔ရဲ႕ ပါဝင္ပတ္သက္မႈတိုင္းကို ဆန္႔က်င္ဖုိ႔၊ မဟုတ္ရင္လည္း တားျမစ္ ပိတ္ပင္ဖို႔ လုပ္ေဆာင္သင့္ေၾကာင္း ကၽြန္မ အခိုင္အမာ ယံုၾကည္ပါတယ္။
အဖြဲ႕ႀကီးရဲ႕ ေျဗာင္က်က် မုသားစကား တခ်ိဳ႕ရယ္၊ အဖြဲ႕ႀကီးကလူေတြ ေက်နပ္ရင္ ၿပီးေရာဆိုၿပီး ဘာမဆို အရွက္မရွိ လုပ္ရဲတဲ့ ဒါ႐ိုက္တာေတြရယ္ေၾကာင့္ ဒီလို ရြံစရာေကာင္းတဲ့ ကိစၥထဲမွာ ကၽြန္မတို႔ႏုိင္ငံရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာက ေလွာင္ေျပာင္ သေရာ္တာေတြ ခံေနရပါၿပီ။ ကၽြန္မကို သိကၡာခ်ဖို႔ အားထုတ္တဲ့အခါ သူတို႔ဟာ ျမန္မာ အလွမယ္က သရဖူကို ခိုးယူၿပီး အိမ္ျပန္သြားပါတယ္ ဆိုတာမ်ိဳး အေျခအေန တစ္ရပ္ကို သတင္းမီဒီယာေတြ ကေနတစ္ဆင့္ ဖန္တီးလုိက္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း သူတို႔ လုပ္ရပ္ေၾကာင့္ ကၽြန္မႏိုင္ငံရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာ ထိခုိက္ခဲ့တာကို ျပန္အဖတ္ဆည္ဖုိ႔ သူတို႔ဆီက ေတာင္းပန္မႈ တစ္ရပ္ကို ကၽြန္မ ေတာင္းဆိုတာ သဘာဝ က်ပါတယ္။ သူတို႔ဘက္က အမွားကိုသိလို႔ ျပန္ျပင္တဲ့ အေျခအေနမ်ိဳး ရွိလာရင္ ကၽြန္မဘက္ကလည္း သရဖူကို စိတ္ရွင္းရွင္းနဲ႔ ျပန္ေပးအပ္သြားဖို႔ လိုလားပါတယ္။
ေကာင္းပါၿပီ။ ကၽြန္မအေနနဲ႔ ရွင္တို႔ရဲ႕ အခ်ိန္ကို အမ်ားႀကီး ယူထားလုိက္တာမ်ိဳး မျဖစ္သင့္ပါဘူး။ ကၽြန္မအေနနဲ႔ အမ်ားျပည္သူရဲ႕ စာနာေပးမႈနဲ႔ နားလည္မႈေတြအတြက္ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ထပ္ၿပီး ေျပာခြင့္ျပဳပါ။
7day daily

Post a Comment

Blogger Disqus

Comment ေပးရန္ ညာဘက္ေထာင့္မွ Blogger or Facebook or Disqus ကုိႏွိပ္ပါ။

Voted This Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...