Ads (728x90)




ကၽြန္ေတာ့္သခင္က ကၽြန္ေတာ့္ကိုဆိုအရမ္း အႏိုင္က်င့္တာပဲ
ဟိုေန႕က ကၽြန္ေတာ္သူျပန္လာလို႕သြားၾကိဳေတာ့လဲ
ကၽြန္ေတာ့္ ကို ေဆာင့္ကန္ပစ္တယ္

"ဒီမွာ ေစာ္နဲ႕အဆင္မေျပလို႕ ကြိင္လာရတဲ့ ၾကားထဲ ဒီေxာက္ေၾကာင္က တစ္ေမွာင့္တဲ့"

ကၽြန္ေတာ္ ဗိုက္ဆာလို႕ အဆာေတာင္းေတာ့လဲ

"ဒီမွာအလုပ္ရႈပ္ေနတာမသိဘူးလား မင္းက တစ္ေန႕တစ္ေန႕ စားဖို႕ အိပ္ဖို႕ေလာက္စဥ္းစားေနတာ
ဘာေxာက္လုပ္မွလုပ္တာမဟုတ္ဘူး နားညီးတယ္" ဆိုျပီး ဆူျပန္တယ္ဗ်ာ

အမွန္ဆို ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ့္သခင္ငယ္ငယ္ေလးကတဲက ဒီမွာေနလာခဲ့တာပါ ကၽြန္ေတာ့္ကို သခင္
သံေယာဇဥ္မရိွေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္က သခင့္ကို သံေယာဇဥ္ရွိပါတယ္ဗ်ာ ... ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္က
လူမဟုတ္ေတာ့ မေျပာတတ္လို႕ပါဗ်ာ ..... ကၽြန္ေတာ္ တတ္တဲ့ ဟာေလးေတြေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လုပ္ပါ့မယ္.....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ဒီေန႕ ကၽြန္ေတာ္ သခင္ေျပာသံတစ္ခုၾကားလိုက္ရတယ္

"ဒီေၾကာင္က အိမ္မွာ ဘာမွသံုးစားလို႕မရဘူး တစ္ေညာင္ေညာင္နဲ႕ နားကျငီးေသးတယ္
ၾကာပါတယ္ ကြာ ငါမနက္ျဖန္ပဲ တစ္ေနရာရာ သြားပစ္လိုက္ေတာ့မယ္. ..... "

ကၽြန္ေတာ္ၾကားလိုက္တဲ့အခ်ိန္ကစျပီး သခင့္ကို ေတာက္ေလွ်ာက္ေျပာပါတယ္ ကၽြန္ေတာ့္ကို မပစ္ဖုိ႕ေပါ့

"ဟာ ... ဒီေၾကာင္က ေျပာရင္းဆိုရင္းနဲ႕ကို ဆူညံေနတာပဲ နားညီးတယ္ကြာ!!!!!!!! ေတာက္!!!!"

ကၽြန္ေတာ္ ေၾကာက္လို႕ ဘာမွထပ္မေအာ္ရဲေတာ့ဘူး ေလွကားေအာက္မွာ ျငိမ္ျငိမ္ေလးသြားေခြေနမိတယ
စိတ္ထဲကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို မပစ္ပါေစနဲ႕လို႕ ဆုေတာင္းေနတာေပါ့ဗ်ာ.......

ေနာက္ေန႕မနက္က်ေတာ့ သခင္က မနက္အေစာၾကီး အိပ္ေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဂုတ္ကကိုင္ျပီး
ေလွာင္ျခိဳင့္ထဲကို ထည္႕ဖို႕လုပ္ပါေတာ့တယ္
ကၽြန္ေတာ္လဲ ေအာ္တာေပါ့ ...
မလုပ္ပါနဲ႕ သခင္ ... ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ဆို အိပ္မေနေတာ့ပါဘူး .... အျမဲတမ္းလဲမေအာ္ေတာ့ပါဘူး
ကၽြန္ေတာ့္ သခင္မၾကိဳက္တာဘာမွမလုပ္ေတာ့ပါဘူး.........
သခင့္လက္ကို ကၽြန္ေတာ္ တြန္းမိတယ္ ... ကၽြန္ေတာ့္လက္ကလဲဗ်ာ လက္သည္းကရိွေနေတာ့ ျခစ္မိသြားတယ္

"ဟာ!!!!!!!!! ကြာဒီေၾကာင္ ငါသတ္ပစ္လိုက္ရမေကာင္းပဲေနေတာ့မယ္!!! "

ဆိုျပီး ကၽြန္ေတာ့္ကို ေလွာင့္ျခိဳင့္ထဲပစ္ထည္႕လိုက္ပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လိုေတာင္းပန္ေနလဲမရေတာ့ပါဘူး ......
သခင္က ကၽြန္ေတာ့္ကို ပစ္လိုက္ေတာ့မွာပါ ကၽြန္ေတာ္သိတယ္.....

ကၽြန္ေတာ္ တစ္သက္လံုးေနခဲ့တဲ့ ဒီအိမ္ေလးရယ္ သခင္ရယ္ကို
လွည္႕ပတ္ၾကည္႕ေနမိတယ္ ေနာက္ဆံုး ႏႈတ္ဆက္ျခင္းနဲ႕ေပါ့ဗ်ာ.....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

တိရိစာၦန္ေလးေတြကို မေမြးရင္လဲ မေမြးပါနဲ႕ ေမြးထားခဲ့ရင္လဲ ၾကင္နာစြာဆက္ဆံႏိုင္ၾကပါေစ
လို႕တိုက္တြန္းရင္း.......

Credit to - Jay Ki

Plz Share If u love animals 
 
 

Post a Comment

Blogger Disqus

Comment ေပးရန္ ညာဘက္ေထာင့္မွ Blogger or Facebook or Disqus ကုိႏွိပ္ပါ။

Voted This Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...