Ads (728x90)



ဆင္းရဲမြဲေတေနတဲ့ လက္တင္အေမရိက ကေလးငယ္ သံုးဆယ့္ငါးသန္းအတြက္ ရွာကီရာဟာ
သူမရဲ႕လံုး၀န္းတဲ့ တင္ပါးအိအိေတြကို ေ၀ွ႕ရမ္းလႈပ္ခါျပစ္လိုက္တယ္
အင္ဂ်လီနာဂ်ိဳလီ လွစ္ဟျပလိုက္တဲ့ ည၀တ္အကၤ်ီထဲကပန္းႏုေရာင္ေပါင္တံေတြဟာ
အဟာရခ်ိဳ႕တဲ့ေနတဲ့ အာဖရိက ဒုကၡသည္ေတြဆီ တဖြဲဖြဲ၀င္လာမယ့္ ရံပံုေငြေတြပဲ
ကဲ . . . ဘာထူးလို႔လဲ ကၽြန္မေမာင္ေလး ေနာက္ႏွစ္ေက်ာင္းဆက္ထားႏိုင္ဖို႔
သိုးေစာ္နံေနတဲ့ အဲ့ဒီအဆီတစ္ထပ္ အသားတစ္ထပ္ ခႏၵာကိုယ္ႀကီးေတြကို ကၽြန္မအခုႏိုပ္ေပးေနရတယ္
ကၽြန္မအေမျမန္ျမန္ေနျပန္ေကာင္းလာေအာင္လို႔ ကၽြန္မစကပ္ေတြ တျဖည္းျဖည္းတိုတိုလာရတယ္
တစ္လတစ္လ အလွ်င္မီေအာင္ အိမ္စရိတ္ေထာက္ဖို႔အေရး ရွင့္ကိုအၾကင္နာေတြေပးေပးေနရတယ္
ေကာင္းေရာင္းေကာင္း၀ယ္ . . . ဟုတ္တယ္ဟုတ္ . . ကၽြန္မတို႔အထည္ေတြ မခ်ဳပ္ၾကေတာ့ဘူး
စက္ရံုေတြပိတ္သြားၿပီ ကၽြန္မတို႔ပန္းရံလည္းမလုပ္ႏိုင္ၾကဘူးေလ
ခြန္အားနဲ႔အတက္ပညာေတြ ေစ်းေပါေနတဲ့ ေခတ္ႀကီးထဲမွာ ေစ်းေကာင္းရတာပဲ
ကၽြန္မတို႔ေရာင္းစားလိုက္ၾကေတာ့တယ္
ကၽြန္မနာမည္လား . . အေမေပးခဲ့တာေတာင္ေမ့ေတ့ေတ့ရယ္
ကၽြန္မနာမည္ ၾကယ္စင္ . ကၽြန္မနာမည္ နံနက္ခင္း . ကၽြန္မနာမည္ တာရာ . ကၽြန္မနာမည္ အလကၤာ
ဟုတ္တယ္ေလ ကၽြန္မတို႔မတည္ၿမဲၾကဘူး
ကၽြန္မတို႔ဟာ လွ်ပ္စီးေၾကာင္းနဲ႔ ပတ္ၾကားအက္ေနတဲ့ မိုးတိမ္ေတြပဲ
ကြက္က်ားမိုးေတြ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္လာခ်ိန္မွာ ဘြားကနဲ ေပါက္ေရာက္လာတဲ့ မိုးဦးမႈိပြင့္ေတြပဲ
စီးဆင္းေနတဲ့ေငြေၾကး စာရင္ဇယားေတြေဘးမွာ ေကြးညႊတ္ေနတဲ့ ျမစ္က်ိဳးအင္းေတြပဲ
ေလွ်ာ္ဖြတ္ၿပီး မီးပူတိုက္ထားတဲ့ ေဘထုတ္ထည္ကိုၾကည့္သလို ရွင္ကၽြန္မကိုမၾကည့္ပါနဲ႔
ရွင့္စကားနဲ႔ ကၽြန္မကိုအဖ်ားခတ္လိုက္ပံုက ကၽြန္မတို႔ကပဲ
သူမ်ားအိမ္ေထာင္ေရးေတြေပၚ လမ္းႀကိတ္စက္တက္ေမာင္းေနသလိုလို
ကၽြန္မတို႔ကပဲ သူမ်ားမိသားစုေတြကို ကူးတို႔ဆိပ္မွာ မႈိ႕အိတ္ဖြင့္ေနသလိုလို
ကၽြန္မတို႔ကပဲ ရွင္တို႔ရဲ႕ တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ ယဥ္ေက်းမႈ႕စာမ်က္ႏွာေတြကို ပလုပ္တုတ္ေခါက္ေနသလိုလို
အခ်စ္တဲ့ . . . ရွင္ေလခ်ဥ္တက္လိုက္သလား ဘီယာေစာ္နံလိုက္တာ
ဟုတ္ပါတယ္ ဟုတ္ပါတယ္ ကၽြန္မတို႔အလုပ္က သဒၵါစည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းနဲ႔ မကိုက္ညီပါဘူး
ကၽြန္မတို႔ဘ၀ေတြကလည္း ၀ါက်တည္ေဆာက္ပံုမမွန္ကန္ပါဘူး
ဒါေပမယ့္ . . ဒါဟာ အေမွာင္နဲ႔ ခ်ိန္တြယ္ရတဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈပါရွင္
"အမၺပါလီ" အစ "ေမာ္နီကာဗယ္လူခ်ီ" အဆံုး ကၽြန္မတို႔အားလံုးဟာ
ရွင္တို႔ေယာကၤ်ားေတြရဲ႕ လွ်ိဳ႕၀ွက္တဲ့စက္ရံုမွာ အခ်ိန္ပိုဆင္းရတဲ့ ေခြးသြားစိတ္ ေတြပါပဲ
တကယ္ေတာ့ ကမာၻႀကီးပူေႏြးလာရတာလည္း ကၽြန္မတို႔နဲ႔ မဆိုင္ပါဘူး
အိုစမာဘင္လာဒင္ ေသဆံုးသြားတာလည္း ကၽြန္မတို႔နဲ႔ တျခားစီ
ေဒၚလာေစ်း ကေမာက္ကမ ျဖစ္ေအာင္ကၽြန္မတို႔တစ္ခါမွ မလုပ္ခဲ့ဖူးဘူး
ကၽြန္မတို႔ကို ေရးႀကီးခြင္က်ယ္ ကဗ်ာစပ္မေနပါနဲ႔ ရွင္ရယ္
ေဘာစိေနာ္ ေဘာ္ကယ္ေၾကးေလး တစ္ပဲေျခာက္ျပားနဲ႔ ရွင္ကၽြန္မကို ဒီအတိုင္းျပစ္မထားခဲ့နဲ႔ဦး
အိုေခ . . . ဒီငယ္ကၽြမ္းေဆြ တစ္ပုဒ္ဆိုၿပီးသြားရင္ တစ္ဆက္ရွင္ စာအခ်ိန္ေစ့ၿပီ
ေနာက္တစ္ခါလည္း ကၽြန္မတို႔ဆီကို ဒီလို ဆင္ေတြတအုပ္ႀကီးနဲ႔ လာေရာက္အားေပးႏိုင္ပါေစ
သင့္(ခ္)ယူ . . . ဘိုင့္ဘိုင့္ . . . ဆီးယူ . . . ဖလိုင္းကစ္(စ္)။ ။

ေမာင္ရွင္ေစာ
ရတီ
2012

Credit to ဆရာေမာင္ရွင္ေစာ @ Mg Shin Saw

Post a Comment

Blogger Disqus

Comment ေပးရန္ ညာဘက္ေထာင့္မွ Blogger or Facebook or Disqus ကုိႏွိပ္ပါ။

Voted This Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...